Stemningstråd LSK-RBK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ferry
    Seniormedlem
    Forumsadist
    • Sep 2007
    • 148

Opprinnelig skrevet av Eksil-kanari
    Det var tidvis enormt trøkk på feltet på søndag, men jeg synes at det begynner å bli tendenser jeg ikke liker.
    For det første synes jeg å merke at det i økende grad brukes tid og energi på å synge til motstanderlagets spillere. Hvorfor skal vi synge om Sapara og Rushfeld? Jeg trodde at KFL hadde nedfelt retningslinjer om at fokus skal være på å støtte eget lag ?
    For det andre ber jeg om at fellesrop av typen "all cops are bastards" kuttes ut. Hva har det med å støtte LSK å gjøre? Jeg forstår at det er "en hard kjerne" som liker å slenge om seg med "ACAB," men vær så snill å ikke misbruk deres plasseringer på feltet til å dra med dere andre. Det er kanskje ikke alle som er like bevisste hva man egentlig synger/roper..
    Faen heller a! Litt hat må det være. Blir oppgitt over den kosekulturen som detta her. Vi støtter jo eget lag i 90 min. 5 minutter med hat har vel for faen ikke noe med å "ikke støtte eget lag" å gjøre?? Rosenborg er en jævla drittklubb og jeg hater dem, og det er deilig å få ut litt aggresjon en gang i blandt med å synge hatsanger mot dem.
    AC/DC

Kommentar

• Kanariz
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2005
      • 2507

er greit å flagge under kampen, hvis "alle" gjør det. Ser teit ut og blir bare for dumt hvis en står å jokker med ett flagg, som enkelte til høyre for meg gjør

Kommentar

• Fuglemann
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2007
        • 183

Opprinnelig skrevet av LSK-jenta
        Skremmende at Fuglemann er ei lita blond jente
        hahaha jeg har blitt forveksla med folk før..men aldri ei lita blond jente.. ;-) eneste jenta jeg så på rad 9 var ei trønderberte som hang rundt en Lsk fan, man kan kanskje si vi feide over dem både på banen, tribunen og hjemme etterpå da..haha

Hvem var hu blonde forresten?? ;-)

Kommentar

• Fuglemann
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Sep 2007
          • 183

Opprinnelig skrevet av Ferry
          Faen heller a! Litt hat må det være. Blir oppgitt over den kosekulturen som detta her. Vi støtter jo eget lag i 90 min. 5 minutter med hat har vel for faen ikke noe med å "ikke støtte eget lag" å gjøre?? Rosenborg er en jævla drittklubb og jeg hater dem, og det er deilig å få ut litt aggresjon en gang i blandt med å synge hatsanger mot dem.
          Kan si meg enig i at det er deilig å øse ut litt edder og galle mot enkelte ja... det er det vi driver mest med på SS hehe ;-)
          Men som jeg har sagt i en annen tråd her før.. den der "hater, hater, hater Rosenborg" høres bare barnslig ut.. kan dere ikke la Trønderfåra holde på med den? nidviser om andre spillere er derimot dritbra syns jeg...

Kommentar

• Fugl1120
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Sep 2005
            • 3528

Opprinnelig skrevet av gorken
            Kanskje fordi vi trodde dere sang "later som VI scorer mål" og ikke helt så poenget.

Forøvrig er jeg enig i at korte innslag av humorsanger er herlig.
            Da må dere høre bedre etter. "Later som de scorer mål" er rett og slett et genialt rop etter annulert scoring når motstanderfansen har jublet hemningsløst.
            Lauken er vår venn!

Kommentar

• Fuglemann
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2007
              • 183

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
              Da må dere høre bedre etter. "Later som de scorer mål" er rett og slett et genialt rop etter annulert scoring når motstanderfansen har jublet hemningsløst.
              kan være morsom den der... men ett lite tips. Det kan til tider være vanskelig å høre hva som blir syngi på noen av disse kort sangene deres... jeg sitter som regel rett imot KFL på SS og sliter selv der med å høre teksten av og til... jeg er ikke eldre enn at hørselen er ok heller ;-)

Kommentar

• Ikke_I_Karantene
                Juniormedlem
                Bøffel
                • Sep 2007
                • 28

Film fra tribunelivet er nå ute:

HEIA FOTBALL

Kommentar

• Rovfugl
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2004
                  • 3672

Opprinnelig skrevet av Ikke_I_Karantene

http://www.youtube.com/watch?v=2C3L7R_jiA8
                  fy faen så bra! nok en gang må jeg bøye meg i støvet og takke dem som tar seg tid til å filmetribunelivet, det er rett og slett deilig å se på ! TUSEN TAKK!
                  DØ FOR FUGLA!!!
                  http://www.fluefiskebloggen.no
                  LSK er min religion
                  Ujah er min gud

Kommentar

• Leif A
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Dec 2003
                    • 3962

Opprinnelig skrevet av Fugl1120
                    Skjønner ikke hvorfor vi skal slutte med å synge om Sapara og Rushfeldt. Er som regel humorsanger som kun kjøres få ganger, vi støtter jo uansett LSK i 99% av tiden. Personlig var "Dama til Rushfeldt har joikabollemus" høydepunktet for meg mot Tromsø. Mot RBK var det utvilsomt da vi var 5 stykker som stemte i på "Later som de scorer mål" rett etter annuleringa, men den var det tydeligvis ingen andre som ville være med på.
                    Hvorfor vi ikke bør synge om enkeltpersoner? Fordi det rett og slett i de fleste tilfeller virker mot sin hensikt; de det gjelder blir som oftest mer tent.
                    Later som de scorer mål, var en god tanke. men som sagt over av andre ble det oppfattet som "later som VI scorer mål..."
                    Opprinnelig skrevet av Seb.R
                    Enkelte sanger, som ikke er dedikert til fugla er atpåtil på sin plass.

Må innrømme at jeg gliste bredt når "Mer hår enn hjerne" runget utover feltet. :wink:
                    Rop mot dommeren går vel under kategorien "spontan reaksjon," og er egnet til å forsøke å påvirke dommeren. En langt bedre måte å få ut frustrasjon på enn å dra inn motstanderlaget.
                    For ordens skyld: "pissa på Rosenborg" regner jeg heller ikke i kategorien for å synge om motstanderlaget: det er støtte til eget lags prestasjon.
                    Knurr...

Kommentar

• iL
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 10771

Opprinnelig skrevet av Ikke_I_Karantene

http://www.youtube.com/watch?v=2C3L7R_jiA8
                      mektig!

edit: Evig og for Alltid går en notch for fort gitt!
                      Last edited by iL; 24.10.2007, 08:30.
                      Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

Dårlig digg film. Herlig trøkk til tider!

Kommentar

Working...