Dere har fått litt pepper i det siste, men idag synes jeg dere virkelig fortjener kred! Fantastisk tifo!
Kred til tifogruppa!
Collapse
X
-
fikk seff ikke med noe slikt på TV , bilder anyone ? -
Kommentar
-
Kommentar
-
HEIA FOTBALLKommentar
-
må si en ting, på vip tribunen så burde dere faktisk informere dem med lapp på setet osv. jeg satt der selv i går og prøvde å hjelpe han stakkarn som stod der og gjorde så godt han kunne.
Må si jeg er skuffa over de som var så sære at dem ikke tåler 3 min med en tifo over huet...
Du er ikke bare på kompen for å få gratis pizza å brus? Eller?Kim R
FORZA FUGLA - så lenge enga taper er jeg fornøyd ;)
---------------------------Kommentar
-
Hva om det i tillegg gikk folk rundt på tribunene og stående ved inngangen som informerer folk om hva for eks. TIFO er, og hva som skal gjøres med evt. ballongene/bannerne/flaggene/"mosaikkflisene".
Jeg vet ikke hvordan dere organiserte dette, men for eks. kan det stå en fyr ved hver inngang, som forteller hver og én at papirlappene/ballongene ikke skal kastes før etter spillerne har blitt introdusert etc.
Tror dette kan hjelpe påKommentar
-
Som sist vi hadde kasteruller?
ALLE fikk beskjed om at de ikke måtte kaste rullene før konfettien ble skutt opp. Tommy skrek å prøvde så godt han kunne, men da spillerene kom ut på banen for å varme opp var allerede rullene ute på bana.Kommentar
-
Sist vi hadde kasteruller fikk i hvertfall ikke jeg beskjed om å vente til konfettien ble skutt opp, og det tror jeg vi er flere om. Jeg kaster selvfølgelig aldri før flertallet har kastet, men det hjelper ikke at Tommy står med megafonen midt i feltet, da det finnes en hel del supportere som ikke er med på tribunestemninga i det hele tatt før kampstart. Disse er som regel mye mer opptatt av å prate med kompiser og bekjente før det braker løs.
Forslag:
Ha 2 personer på hver eneste inngang til kanarifeltet som informerer om NÅR rullene skal kastes. Gi kun ruller til de som oppfatter beskjeden. I tillegg bør hver eneste forsanger tidvis informere om at rullene ikke skal kastes før et viss tidspunkt.Kommentar
-
Vi sto seks mann på SS og delte ut lapper. så infoen var veldig godt tilgjengelig. men en del trangsynte trøndere som ikke ville være med på morroa også.Gi alt, stå på LSKKommentar
-
-
Akkurat som KFL hadde gjort det på botebane. Dra et brannbanner over hue og gå glipp av innmarsen til spillera. Dette burde tifogruppa skjønt med engang. Har vel alltid hvert et felt for bortesuportere lengst mot Diadora tribunen. Sa det til sidemannen min lenge før spillera kom innpå at det der er ingen god ide. Men det kom opp en liten stund da.....Kommentar
-
Greit nok det, Men når det ikke blir fult så blir det feil og nekte bortefans plasser.Kommentar
-
Fitta, jeg mistet et langt og utfyllende sammendrag av svar på SebR og Glasgow sine innlegg, helvete dreit!!!!
Gjør et kort inngrep her nå.
Organisering av informasjon og utføring av tifo:
Hvilke problemer har vi?- Som nevnt er det vanskelig å få ut informasjonen tilstrekkelig og dette er bla pga at de frivillige som deler ut info ikke tør se folk direkte i øya å frese ut alt som står på lappen de har i hånda. Hvorfor? Ung alder, sjenert eller usikker.
- Informasjonen kommer ikke frem pga at DU som sidemann ikke gidder å ta deg bryet med å snakke til folk som tydeligvis ikke vil, har tenkt å følge eller har forstått informasjonen. Tips: spre det glade budskap, vi har kun en sjanse!!!
- Andre grunner kan være at vi har basert oss på fullt hus som mot RBK med 98% kanaris på SS og RB, men som i dette tilfellet ble slett oppmøte og uklok billett politikk. I utgangspunktet er det en grei gjennomføring for å få fylde og oppnå samhandlig mellom de ulike feltene. Når vi derimot støter på trøndere fordelt over 3 tribuner blir dette utrolig klønete, selvom jeg er fornøyd med resultatet i dette tilfellet.
- LSK tilhengere forsøker selv å ødelegge tifo ved å trekke vekk OH`n på feltet fordi??? Lyst på pølse, klaustrofobi eller er det bare for å se den samme innmasjen han/ hun har sett 1000 ganger før.
- Alle må lære seg å informere til sidemannen
- Føler du deg som en som kan informere folk KLART og TYDELIG så still opp. ( toppen 6-7 ganger i året i ca 60-120 min hver gang)
- Ser du en kar som prøver å rive ned OH`n før tid, gi han en saftig ørevarmer og rop høyt inn i det tomme hodet at han må vente 2 min til.
- Vi må repetere og repetere osv osv til det sitter, øvelse gjør mester var det noen som sa.
Det blir så klart tifo i finalen og hvilken vannvittig tifo dette skal bli, det er denne vi har ventet på i hele år, så hvis det er noen her som ønsker å delta send din forespørsel til mailto:tifo@kanari-fansen.no
Avsluttningsvis vil jeg takke alle som gjorde denne tifoen mulig, da spesielt til Morten og Magnus som kom på dugnad (1st gang), brettet ermene opp og gjorde dette mer eller mindre mulig ved å delta hver dag i en uke.
TAKK!!Støtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
Kommentar