Felt A

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Krissern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1017

Felt A

I går sto jeg på felt a, og må si er er dypt dypt såret!
    Stemningen nede på felt a ødela atmosfæren på åråsen. Jeg og 3 stykker var de eneste som sang, og bakfra kom det kommentarer som: NED MED DET JÆVLA FLAGGET. Det er bare tull å utvide feltet før vi får dissa idiotene over på strømmen storsenter...

Noen synspunkter?
  • Henrik
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Jan 2006
    • 2110

Opprinnelig skrevet av Krisser`n
    Stemningen nede på felt a ødela atmosfæren på åråsen. Jeg og 3 stykker var de eneste som sang, og bakfra kom det kommentarer som: NED MED DET JÆVLA FLAGGET. Det er bare tull å utvide feltet før vi får dissa idiotene over på strømmen storsenter...

Noen synspunkter?
    Man kan vel si mye om det og hva som kan gjøres med det. Men faktum er at så lenge feltet får rabatterte billetter vil det alltid være en god del som kun står der av den grunn. Men hadde de satt opp prisene til det nivået det er ellers på langsidene ville det jo blitt et ramaskrik ut av en annen verden, så dette er nok noe vi må leve med.
    Last edited by Henrik; 22.10.2007, 12:33. Begrunnelse: spelling

Kommentar

• Krissern
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Sep 2005
      • 1017

Hva med et forsangerfelt lenger nede?

Kommentar

• Bondekanari
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Mar 2004
        • 146

Det er et kjent problem at synginga nedenfor forsangerfeltet på Felt A er elendig. Det har vært gjort en del forsøk der, uten å lykkes.

Nå skal det imidlertid sies at det ikke er alle de "få ned det jævla flagget"- kommentarene som er alvorlig ment på dette feltet. Det har oppstått en del ironi her i forbindelse med flaggbruk de to siste årene, så hvis du hører dette kommer fra folket rundt forsangerfeltet, så ta det heller med et stort smil. Kommer det fra andre steder på feltet, får det vurderes som en smule mer seriøst...

Kommentar

• Koren10
          Medlem
          Bøffel
          • Apr 2006
          • 34

kom over på felt c så skal du få flagge så mye du vil! og til og med synge litt

Kommentar

• Thomas fugl
            Seniormedlem
            Forumsadist
            • Nov 2003
            • 137

Ikke bare nedre del av felt A sliter også de mutte og ensomme helt ytterst mot veggen har aldri under noen omstendigheter åpnet munnen.
            - Venter på en ny storhetstid

Kommentar

• Krissern
              Seniormedlem
              Myklebust Light
              • Sep 2005
              • 1017

Opprinnelig skrevet av Bondekanari
              Nå skal det imidlertid sies at det ikke er alle de "få ned det jævla flagget"- kommentarene som er alvorlig ment på dette feltet. Det har oppstått en del ironi her i forbindelse med flaggbruk de to siste årene, så hvis du hører dette kommer fra folket rundt forsangerfeltet, så ta det heller med et stort smil. Kommer det fra andre steder på feltet, får det vurderes som en smule mer seriøst...
              Han var ganske rød i trynet...

Kommentar

• Messias
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • May 2005
                • 624

dette går vel opp og ned egentlig, sto på felt A under semien og under ålesund kampen, må si at da var det greit liv der, var ikke no Felt B eller felt C... men ikke langt unna

Kommentar

• iL
                  Seniormedlem
                  --==FORUMRUNKER==--
                  • Jan 2004
                  • 10771

Per Arne og jeg gjør så godt vi kan, men det er omtrent plent umulig å få med seg de nedover, og de intil veggen. På noen lydtopper fikk vi folk med, og det hjalp å skrive "HØRER DERE IKKE" og slike ting.

uansett så har FeltA som helhet tatt 7 mils steg på ett par år, og vi synger definitivt høyest på Erlandsen melodien feks.
                  Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• LSK-jenta
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Nov 2004
                    • 656

Noen synspunkter?
                    Jeg syns man skal ha respekt for at folk har forskjellige ønsker når de er på kamp!
                    Noen kamper sitter jeg på SS og noen kamper står jeg på Felt A.
                    Derfor snakker jeg kun for meg selv nå!
                    De gangene jeg står på Felt A er de gangene jeg ønsker å bidra litt til stemningen. (annet enn klapping og reis opp hvis du er Lillestrøm borte på SS-tribunen)
                    Det står mye her at vi skal ha respekt for at UFC(feks) ønsker å være "bajas" og at vi som ikke er like glad i flagg osv bør stå et annet sted. Det mener jeg at bør være gjensidig også.
                    La nå folk få støttet laget sitt på sin måte og ikke kall folk idioter bare fordi de ikke støtter på samme måte som du selv gjør.
                    Yvonne

Kommentar

• Ellef
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Feb 2006
                      • 112

Hei, vil først og fremst si at jeg så episoden med "få flagget ned".. Enig i at det ikke var spesielt positivt i dette ene tilfellet, men den ene personen representerer vel ikke hele felt A!!?? De andre gangene dette ble nevnt¨på Felt A i går var det åpenbar ironi som en følge av nevnte utsagn, ironi er noe som kommer med alderen..

At du var den eneste som sang på Felt A i går er noget usant.. Enig at det er stille innimellom, men mesteparten av tiden trykker det helt greit..

Er enig med deg, du må gjerne få lov til å flagge hvor mye du vil..
                      Wenche Myhre

Kommentar

• MortenA
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 3480

Som nogenlunde fast inventar på Felt A kan jeg garantere at dere ikke var de eneste som sang. Opptrinnet med flagget regner jeg med at kom av ønske om å se hva som skjer på banen, noen av oss som er litt eldre vil gjerne se kampen også, og han som klagde på flagget er og en dyktig sanger enn noe tonedøv Hadde du nøyd deg med å flagge ved scoringer hadde det ikke kommet noen kommentarer, men å ødelegge sikten for de bak kan vurderes som en smule egoistisk. Mulig at andre felter nøyer seg med å flagge og synge hele kampen uten å vite hva som skjer, men vi vil gjerne se hva som skjer ute på banen og.

Å kreve oss over på SS tribunen vil innbære at UltrasFeltC blir til UltrasFeltA, og stemningen på stadion vil synke et hakk.
                        Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Krissern
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • Sep 2005
                          • 1017

Det er flere som er flinke til å synge på felt a, men i går var det kun 5-6 stykker som sang på den nederste delen. Jeg skjønte ikke helt poenget med at det sto folk der å så rart på oss da vi sang, blant annet en gammel dame bak oss. Er ikke kanarifeltet for de mest ivrige? Hvis man vil se absolutt alle detaljer av kampen er det vel mye lurere å stå på rb, eller ss. Den sangen da vi først holder skjerfene over hodet og så begynner å svinge med de blei en fiasko på nedre felt A. EN person på nedre som klarte å svinge med skjerfet da tromma satte i gang. Det trengs hjelp nede! Hvis en litt skumlere fyr enn meg steller seg på ei bruskasse der nede å drar med seg resten tror jeg det blir mye bedre, enn at lille meg med nesten ikke noe stemme igjen prøver å få folk til å synge.

Kommentar

• meg
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Feb 2004
                            • 290

Det er flere som er flinke til å synge på felt a, men i går var det kun 5-6 stykker som sang på den nederste delen. Jeg skjønte ikke helt poenget med at det sto folk der å så rart på oss da vi sang, blant annet en gammel dame bak oss. Er ikke kanarifeltet for de mest ivrige? Hvis man vil se absolutt alle detaljer av kampen er det vel mye lurere å stå på rb, eller ss. Den sangen da vi først holder skjerfene over hodet og så begynner å svinge med de blei en fiasko på nedre felt A. EN person på nedre som klarte å svinge med skjerfet da tromma satte i gang. Det trengs hjelp nede! Hvis en litt skumlere fyr enn meg steller seg på ei bruskasse der nede å drar med seg resten tror jeg det blir mye bedre, enn at lille meg med nesten ikke noe stemme igjen prøver å få folk til å synge.
                            Kan du ikke bare stå et annet sted da? Har stått på felt A i flere år nå og det er helt grei stemning der.
                            Om du vil ha kokos banans skjerf og flagg kan du jo bare stelle deg på felt C
                            Gul og svart
                            Team Wenche Myhre

Kommentar

• MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3480

Siden jeg selv har opplevd å bli 'pisket' i ansiktet med skjerf av folk foran meg og flere ganger fått slått brillene av meg foretrekker jeg å unngå den viftingen, uten at det hindrer meg i å synge meg hes eller klappe med.

Det er prisverdig at dere ønsker å hjelpe til med å dra i gang Felt A, men jeg tror dere vil være mer effektive om dere samler dere rundt forsangeren litt høyere på feltet. Eventuelt tror jeg Felt C er stedet for dere om dere ønsker å flagge hele kampen, selv om det var litt kluss der borte i går og.

Kommentar

• Aspecho
                                Seniormedlem
                                Forumonanist
                                • Dec 2006
                                • 163

Jeg skjønte ikke helt poenget med at det sto folk der å så rart på oss da vi sang, blant annet en gammel dame bak oss.
                                Ja , det er jo helt utrolig rævva at vi får møkkasupportere på felt A som ikke gidder å støtte gutta frem og attpåtil ser rart på oss som om de satt på VIP tribunen.

Jeg syns at det er for mange ikke syngende og nøytrale(?) supportere enn engasjerende og syngeglade kanaris på Felt A... t.o.m venninna mi som holder med Brann hoiet og sang hele kampen, ikke lenge til hun blir konvertert til en kanari! :P

Det virker som om Felt A er uengasjert og Felt C er "altfor" engasjert (synes noen , men jeg syns at dere er guder) , da må vel Felt B være perfekt for de som vil støtte , følge med på kampen og ikke få noen skjerf i trynet?

PS: MortenA , er det du som sto og hoiet med kameraten din som sto foran deg? Jeg sto ved siden av deg.... :P
                                Last edited by Aspecho; 22.10.2007, 20:46.

Kommentar

• MortenA
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 3480

Jeg er en av de som pleier å stå i trappa på Felt A, så det er godt mulig. Er en gjeng av oss som pleier å stå der, og å si at vi ikke støtter gutta er like saklig som å kalle oss møkkasupportere.

Kommentar

• Aspecho
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Dec 2006
                                    • 163

Opprinnelig skrevet av MortenA
                                    Jeg er en av de som pleier å stå i trappa på Felt A, så det er godt mulig. Er en gjeng av oss som pleier å stå der, og å si at vi ikke støtter gutta er like saklig som å kalle oss møkkasupportere.
                                    Mente ikke dere (om det var dere som sto til høyre for oss) , men jeg mener de som står der med henda i lomma , ikke gir en lyd fra seg og bare rister på hodet når de ser at noen engasjerte supportere prøver å støtte laget... og det er ikke akkurat få av dem.

Men jeg syns at Felt A trøkket når det trengtes som mest, spesielt når vi sang "Ååååh Lillestrøøøøm, shalalalala" osv...

Kommentar

• Dal-kanari
                                      Seniormedlem
                                      Forumsadist
                                      • Dec 2005
                                      • 136

Personlig mistet jeg stemmen allerede før jeg kom til stadion, toget fra martins tok på... Tror det er Felt A som får lide av gratispassasjerene. Folk som har kjøpt "billigbilletter" går nok opp den første og beste trappa. Utfordringen ligger i å engasjere disse som egentlig bare er der pga prisen!
                                      Last edited by Dal-kanari; 22.10.2007, 21:37.
                                      Lucky nr. 11

Kommentar

• Kølla Riisa
                                        Seniormedlem
                                        • Jun 2004
                                        • 1021

Det står mye her at vi skal ha respekt for at UFC(feks) ønsker å være "bajas" og at vi som ikke er like glad i flagg osv bør stå et annet sted. Det mener jeg at bør være gjensidig også.
                                        La nå folk få støttet laget sitt på sin måte og ikke kall folk idioter bare fordi de ikke støtter på samme måte som du selv gjør.
                                        Personlig er det ganske uviktig for meg hvem som holder det flagget. Poenget er at fanatisk støtte skal ALLTID gå foran folk som vil se kampen for en billigere slant og ikke bidrar en dritt.

Kommentar

Working...