Felt A

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Krissern
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Sep 2005
    • 1017

Var 90 år gamle fru fryd medlem av kanarifansen? Eller han til høyre... Tror ikke det var noen endring i ansiktsuttrykket hans da vi utligna heller...

Kommentar

• Aspecho
      Seniormedlem
      Forumonanist
      • Dec 2006
      • 163

Opprinnelig skrevet av Krisser`n
      Var 90 år gamle fru fryd medlem av kanarifansen? Eller han til høyre... Tror ikke det var noen endring i ansiktsuttrykket hans da vi utligna heller...
      Utligna?

Kommentar

• Krissern
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Sep 2005
        • 1017

putta, scora, kula traff nettet, ballen i buret...

Kommentar

• Mannschaft Rösler
          Seniormedlem
          Forumonanist
          • Nov 2003
          • 247

Opprinnelig skrevet av Aspecho
          da må vel Felt B være perfekt

Rønnern er rimelig hissig med å dele ut kyss og klemmer bortpå der. . .
          Bare nevner det.

Kommentar

• Aspecho
            Seniormedlem
            Forumonanist
            • Dec 2006
            • 163

Opprinnelig skrevet av Krisser`n
            putta, scora, kula traff nettet, ballen i buret...
            Sorry for at jeg er vrang , men jeg er ganske sikker på at 'utlikne' vil si å score når du ligger under fra f.eks. 0-1 til 1-1.

Men såklart , jeg skjønte hva du mente.

Kommentar

• LasseN
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 1610

Opprinnelig skrevet av Kølla Riisa
              Personlig er det ganske uviktig for meg hvem som holder det flagget. Poenget er at fanatisk støtte skal ALLTID gå foran folk som vil se kampen for en billigere slant og ikke bidrar en dritt.
              Hva med de som vil se (mesteparten av) kampen men alikevel bidrar så folk på jobb/skole lurer på hvorfor de er hese dagen etter?
              LasseN

Kommentar

• meg
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Feb 2004
                • 290

Opprinnelig skrevet av Aspecho
                Ja , det er jo helt utrolig rævva at vi får møkkasupportere på felt A som ikke gidder å støtte gutta frem og attpåtil ser rart på oss som om de satt på VIP tribunen.

Jeg syns at det er for mange ikke syngende og nøytrale(?) supportere enn engasjerende og syngeglade kanaris på Felt A... t.o.m venninna mi som holder med Brann hoiet og sang hele kampen, ikke lenge til hun blir konvertert til en kanari! :P

Det virker som om Felt A er uengasjert og Felt C er "altfor" engasjert (synes noen , men jeg syns at dere er guder) , da må vel Felt B være perfekt for de som vil støtte , følge med på kampen og ikke få noen skjerf i trynet?

PS: MortenA , er det du som sto og hoiet med kameraten din som sto foran deg? Jeg sto ved siden av deg.... :P
                Skjønner fortsatt ikke hva dere gjør på felt A med alle møkkasupporterne, når gudene deres står på felt C?
                Gul og svart
                Team Wenche Myhre

Kommentar

• Macho-Morten
                  Ikke KFL-styremedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Aug 2005
                  • 2687

Jeg følte for å prøve noe nytt i går, og stelte meg på Felt A, forholdsvis høyt (rad 15-ish), sammen med en vennegjeng på en sju-åtte stykker.

Ble rett og slett litt satt ut over hvor dødt det var i forhold til andre steder på tribunen. De foran oss sto stille, de bak oss holdt kjeft og vi hørte stort sett oss selv gjennom hele kampen, noe som aldri er et godt tegn.

Jeg har ikke noen fast plass på Kanarifeltet, så i løpet av de siste årene har jeg prøvd ut de fleste seksjonene, og Felt A er definitivt en annen verden enn B og C. All ære til de som prøver (forsangerfeltet og en håndfull andre), men for oss blir spørsmålet om vi synes det er verdt det å fortsette å komme dit og bidra til bedring, eller om vi skal trekke oss innover til tryggere, mer høylydte omgivelser... Jeg tror nok vi blir å finne mer sentralt mot Sandefjord.

(Ikke at dette innlegget egentlig hadde noe å gjøre med flagging/skjerfvifting, som opprinnelig ble diskutert her, følte bare for å komme med noen tanker om opplevelsen.)

Kommentar

• Ferry
                    Seniormedlem
                    Forumsadist
                    • Sep 2007
                    • 148

Felt C. Simply the best!
                    AC/DC

Kommentar

• Brækken
                      Seniormedlem
                      Forumsadist
                      • Jun 2007
                      • 109

Kanskje løsningen er at vi må signere på en sangkontrakt før vi får lov til å stå på Felt A??? Hmm, det hørtes kjent ut.....
                      Team Wenche Myhre

Kommentar

• Bondekanari
                        Seniormedlem
                        Forumsadist
                        • Mar 2004
                        • 146

Opprinnelig skrevet av Brækken
                        Kanskje løsningen er at vi må signere på en sangkontrakt før vi får lov til å stå på Felt A??? Hmm, det hørtes kjent ut.....
                        Foreløpig ser det ut til at vi trenger et sted på feltet som er litt "roligere" enn resten, og dette har til nå blitt den nedre og den ytre delen av felt A. Kan det være en løsning at flere av de enkeltpersonene/grupperingene som synger, flagger og hopper kommer noe nærmere Gulost/iL sitt forsangerfelt, og at vi på sikt brer oss over stadig nye deler av felt A?

Kommentar

• iL
                          Seniormedlem
                          --==FORUMRUNKER==--
                          • Jan 2004
                          • 10771

Opprinnelig skrevet av Macho-Morten
                          JAll ære til de som prøver (forsangerfeltet og en håndfull andre), men for oss blir spørsmålet om vi synes det er verdt det å fortsette å komme dit og bidra til bedring, eller om vi skal trekke oss innover til tryggere, mer høylydte omgivelser... Jeg tror nok vi blir å finne mer sentralt mot Sandefjord.
                          Synes det er synd hvis dere beveger dere tilbake igjen. Det blir aldri noe bedre om ingen går i bresjen, og fronter, slik at de som ikke synger så mye også blir med. Begynner å bli en liten fin gjeng rundt forsanger feltet nå, og jeg håper vi sakte men sikkert vokser.
                          Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Ellef
                            Seniormedlem
                            Forumsadist
                            • Feb 2006
                            • 112

Vi er en gjeng på cirka 15-20 som alltid står nede på Felt A (5 rad=Wenche Myhre). Vet at det i utgangspunktet ikke siktes til oss i denne tråden, men heller endel av de som står rundt oss. Jeg VET at de fleste tilhørende "Wenche Myhre" synger seg hese hver bidige hjemmekamp, og bortekamp for den saks skyld. Også mange av de som står rundt oss. Kampen og laget går foran alt, med 100% støtte.

Har lagt merke til at det ofte ikke er de samme som står foran og bak oss fra kamp til kamp. Ser problemstillingen, men liker ikke visse formuleringen i denne tråden hvor man sikter så og si alle på felt A. Liker ikke den forutinntatte holdningen, man skal VITE ikke TRO før man uttaler seg. Styrken av visse argumenter i denne tråden anser jeg som ubrukelig, da de ikke har reelt opphav.

Ord som "møkkasupportere" etc kan legges på hylla med en gang. Hvordan graderer man en supporter? Den som synger høyest er best? Eller den som har vondt i magan resten av uka dersom fugla taper, men dog ikke hopper og spretter rundt med skjerfet/flagget hele kampen? De fleste synger og støtter hele kampen, det er som nevnt en grunn til at ikke alle hopper og spretter hele tiden på felt A. Mitt inntykk av kanarifansen er at alle stående supportere skal få støtte på sin måte, og hoppe når det hoppes (ikke hele tiden), flagge når det flagges (ikke hele tiden) og synge når det synges (hele tiden). Da velger man vel hvor i fansen man står basert på dette?

Done!

PS: De fleste nederst på felt A har sesongkort, og er ikke "gratispassasjerer" som noen refererer til i denne tråden. Så VET du det!
                            Wenche Myhre

Kommentar

• Eiriqen
                              Seniormedlem
                              Forumsadist
                              • Aug 2006
                              • 105

Enig med Ellef i den der!

Hva som angår "liv og røre" på resten av feltet, så har jeg lenge undret meg over hvorfor alle de såkalte "hardcore" supporterne skal stå samlet opp mot midten av feltet. Det er jo absolutt ikke her det er problem med lite synging og flagging etc. Om man er en "gruppering" med statutter som: å lage mere liv, flagge mere, synge høyere osv. Hvorfor kan dere ikke da stå på øverst på felt G eller noe, der trengs det virkelig mere trøkk... evt. nederst på felt A, hvis der er så jævlig!
                              Team Wenche Myhre
                              Skjettengutta
                              "Si meg, har Pascal Simpson fått for liten shorts, eller er han bare feit?!"

Kommentar

• mariusha
                                Medlem
                                Hoffnarr
                                • Apr 2005
                                • 53

Felt Rad 5

Jeg har stått på rad 5 Felt A i flere år, og har ingen problem med å innse
                                at all ultrasetikketen ikke har blitt fulgt til punkt og prikke. Vi som deler
                                rad 5 ( til og med rad 6 på stormatcher) synger med på sanger, hever
                                skjerfenene under hymnen og raser ned til rad 4 (!) når fugla scorer.

Mange av oss sliter også med senskader etter flere år på betongen under
                                tv-bua, etter knusende nederlag på lerkendal på slutten av nittitallet og
                                med nedsatt hørsel etter hollandsk/tyske pirathits på vei til bryne.

Selv om vi muligens ikke synger høyest(?) på alle sanger, så er rad 5 på
                                Felt A et sted for folk med en genuin interesse og brennende
                                engasjement for LSK.

Så hvis det er noen som ikke trives Felt A, så har du ikke møtt oss!

puss och kram.
                                Last edited by mariusha; 23.10.2007, 14:32. Begrunnelse: Litt i tvil om vi synger høyest på feltet

---------------------------------
                                Er hat ein knallrotes Gummiboot

Kommentar

• Bondekanari
                                  Seniormedlem
                                  Forumsadist
                                  • Mar 2004
                                  • 146

Opprinnelig skrevet av Eiriqen
                                  Hva som angår "liv og røre" på resten av feltet, så har jeg lenge undret meg over hvorfor alle de såkalte "hardcore" supporterne skal stå samlet opp mot midten av feltet. Det er jo absolutt ikke her det er problem med lite synging og flagging etc. Om man er en "gruppering" med statutter som: å lage mere liv, flagge mere, synge høyere osv. Hvorfor kan dere ikke da stå på øverst på felt G eller noe, der trengs det virkelig mere trøkk... evt. nederst på felt A, hvis der er så jævlig!
                                  Plasseringen av enkelte grupperinger er organisert gjennom tribunemøtene. Disse møtene er åpne for alle. På Felt A er det Råholt Kanaris med venner som er blitt plassert rundt forsangeren. Dette har med å backe opp forsangeren å gjøre. Det hjelper ikke om forsangeren står der og synger om han ikke får noe hjelp.

Dessuten er Gulost, som er forsanger på felt A (sammen med iL), Råholt Kanaris ubestridte skaper, leder, motivator, organisator og rotekopp, og vi forlater han jo ikke der alene.

Kommentar

• Aspecho
                                    Seniormedlem
                                    Forumonanist
                                    • Dec 2006
                                    • 163

Opprinnelig skrevet av meg
                                    Skjønner fortsatt ikke hva dere gjør på felt A med alle møkkasupporterne, når gudene deres står på felt C?
                                    Ja det kan du lure på.

Kommentar

• UFM1
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2007
                                      • 2008

hvis noen synes det er dårlig setmning på felt A så kan de jo bare gå over til felt C!
                                      Lillestrøm

Kommentar

• Stone
                                        Seniormedlem
                                        Forumonanist
                                        • Sep 2006
                                        • 225

Opprinnelig skrevet av UFM1
                                        hvis noen synes det er dårlig setmning på felt A så kan de jo bare gå over til felt C!
                                        Hva skjer med felt A da tror du, bidrar det til å skape mer liv der?

Kommentar

• UFM1
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2007
                                          • 2008

Opprinnelig skrevet av Stone
                                          Hva skjer med felt A da tror du, bidrar det til å skape mer liv der?

nei men hvis folk ikke vil stå der så er det vel ikke så jævlig vanskelig å flytte seg, 4-5 personer skaper som regel ikke så jævla mye stemning
                                          Lillestrøm

Kommentar

Working...