Felt A
Collapse
X
-
Mente ikke dere (om det var dere som sto til høyre for oss) , men jeg mener de som står der med henda i lomma , ikke gir en lyd fra seg og bare rister på hodet når de ser at noen engasjerte supportere prøver å støtte laget... og det er ikke akkurat få av dem.
Men jeg syns at Felt A trøkket når det trengtes som mest, spesielt når vi sang "Ååååh Lillestrøøøøm, shalalalala" osv...
Må innrømme at det er lite jeg ser på publikum under match da jeg nok med å se kamp, lytte etter hva som blir sunget bort mot midten, og synge etter beste evne. Å gjøre tre ting på en gang skal visst være umulig for menn å gjøre, så jeg tør ikke utfordre skjebnen med å forsøke meg på fire ting.
Trøkket på Felt A er ikke så galt men vi får noe dødtid når vi prøver å finne ut hva Felt C driver med, så vi kan samkjøre oss med dem.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Hvis disse 4-5 personene er genuint opptatte av å skape god stemning på feltet, vil disse absolutt være en god ressurs for felt A. Hva hvis engasjementet fra disse 4-5 smitter over på 4-5 andre i nærheten, som igjen engasjerer 4-5...? Ringvirkningene av 4-5 engasjerte sjeler kan være enorme!Kommentar
-
Hvis disse 4-5 personene er genuint opptatte av å skape god stemning på feltet, vil disse absolutt være en god ressurs for felt A. Hva hvis engasjementet fra disse 4-5 smitter over på 4-5 andre i nærheten, som igjen engasjerer 4-5...? Ringvirkningene av 4-5 engasjerte sjeler kan være enorme!LillestrømKommentar
-
Var en av de som stod sammen med Macho-morten på felt a for kanskje første gang. og makan til skuffelse. for det første var det utrolig god plass, noe som er bittelitt behagelig, men burde absolutt være fult mot trøndra.
de som stod foran oss bare stod der som sagt, han som stod ved siden av meg holdt helt kjeft, klappa kanskje litt innimellom, og de som stod bak meg bare diskuterte diverse ting. og vi ble bedt om å roe ned litt da vi tok av på 3-1..
noe burde gjøres med felt-a. er ikke bra når vi hører bare våre egne stemmer når vi synger. spesielt dårlig når vi pisser på trøndra!Kim
Styremedlem KFLKommentar
-
Hvis det tydeligvis er så stille og dårlig trøkk på felt A, burde ikke UFC med sin gjeng stå der og skape trøkk ut av en annen verden.
Det er jo noen fordeler:
- Flaggene er ikke i veien for noen, kun veggen som er bak de, fører til mindre irritasjon og klaging som igjen fører til bedre stemning blant alle i KFL.
- De kommer fortsatt til å synes visuelt både på tv og på stadion.
Ulemper:
- Det vil sannsynligvis bli litt mindre trykk fra felt C mot sittedelen.
- UFC må eventuelt forandre navn til UFA, eller kalle seg UFC avd. A...Kommentar
-
Bli på felt A og støtt opp stemninga der den trengs mest. Hvis folk mener at noe må gjøres med felt A så bli der og gjør det selv. Synger man for full hals så smitter det over til sidemannen etterhvert.
IFA for alltidPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Som nevnt tidligere i tråden er vi nomader på feltet og står forskjellige steder nesten hver gang, så felt A blir helt sikkert besøkt igjen. Jeg kan bare ikke si noe om hvor ofte.
PS: iL, er du han Svendsberget-fyren?Kommentar
-
her snakker vi om forsangere!LillestrømKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er vel ikke verre enn å stelle seg der det er dårligst trøkk og prøve å få folk rundt deg til å synge? Alle skal jo ha alle andre til å være forsangere! Ta saken i egne hender og hjelp meg og de andre på nedre felt a med å få opp steminga!Kommentar
Kommentar