Felt A

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Stone
    Seniormedlem
    Forumonanist
    • Sep 2006
    • 225

Opprinnelig skrevet av UFM1
    nei men hvis folk ikke vil stå der så er det vel ikke så jævlig vanskelig å flytte seg, 4-5 personer skaper som regel ikke så jævla mye stemning
    *Satt på spissen* Så hvis vi hadde fjerna eller flytta på Tommy, Arild, Jørn m/tromma og 2 forsangere til, altså 5 mann så ville ikke det hatt så mye og si for stemningen?

Tror ikke du skal undervurdere hvor mye forskjell en 4-5 mann ekstra her og der kan gjøre.

Kommentar

• MortenA
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 3480

Opprinnelig skrevet av Aspecho
      Mente ikke dere (om det var dere som sto til høyre for oss) , men jeg mener de som står der med henda i lomma , ikke gir en lyd fra seg og bare rister på hodet når de ser at noen engasjerte supportere prøver å støtte laget... og det er ikke akkurat få av dem.

Men jeg syns at Felt A trøkket når det trengtes som mest, spesielt når vi sang "Ååååh Lillestrøøøøm, shalalalala" osv...
      Vi er den gruppa som støtter stolpen i trappa og passer på at taket ikke faller ned.

Må innrømme at det er lite jeg ser på publikum under match da jeg nok med å se kamp, lytte etter hva som blir sunget bort mot midten, og synge etter beste evne. Å gjøre tre ting på en gang skal visst være umulig for menn å gjøre, så jeg tør ikke utfordre skjebnen med å forsøke meg på fire ting.

Trøkket på Felt A er ikke så galt men vi får noe dødtid når vi prøver å finne ut hva Felt C driver med, så vi kan samkjøre oss med dem.
      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Kanarifugl84
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Jun 2007
        • 2319

nei men hvis folk ikke vil stå der så er det vel ikke så jævlig vanskelig å flytte seg, 4-5 personer skaper som regel ikke så jævla mye stemning
        Hvis disse 4-5 personene er genuint opptatte av å skape god stemning på feltet, vil disse absolutt være en god ressurs for felt A. Hva hvis engasjementet fra disse 4-5 smitter over på 4-5 andre i nærheten, som igjen engasjerer 4-5...? Ringvirkningene av 4-5 engasjerte sjeler kan være enorme!

Kommentar

• UFM1
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2007
          • 2008

Opprinnelig skrevet av Kanarifugl84
          Hvis disse 4-5 personene er genuint opptatte av å skape god stemning på feltet, vil disse absolutt være en god ressurs for felt A. Hva hvis engasjementet fra disse 4-5 smitter over på 4-5 andre i nærheten, som igjen engasjerer 4-5...? Ringvirkningene av 4-5 engasjerte sjeler kan være enorme!
          jeg sa ikke at hvisde vil lage god stemning så skal de gå bort, jeg sa at hvis de vil stå der hvor det er god semning så kan de jo gå til felt C!
          Lillestrøm

Kommentar

• FUGlinho
            KFL styremedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 2454

Var en av de som stod sammen med Macho-morten på felt a for kanskje første gang. og makan til skuffelse. for det første var det utrolig god plass, noe som er bittelitt behagelig, men burde absolutt være fult mot trøndra.

de som stod foran oss bare stod der som sagt, han som stod ved siden av meg holdt helt kjeft, klappa kanskje litt innimellom, og de som stod bak meg bare diskuterte diverse ting. og vi ble bedt om å roe ned litt da vi tok av på 3-1..

noe burde gjøres med felt-a. er ikke bra når vi hører bare våre egne stemmer når vi synger. spesielt dårlig når vi pisser på trøndra!
            Kim
            Styremedlem KFL

Kommentar

• Stone
              Seniormedlem
              Forumonanist
              • Sep 2006
              • 225

Opprinnelig skrevet av FUGlinho
              noe burde gjøres med felt-a. er ikke bra når vi hører bare våre egne stemmer når vi synger. spesielt dårlig når vi pisser på trøndra!
              Nå blir jeg sikkert kalt løk og idiot igjen, men det får så være.
              Hvis det tydeligvis er så stille og dårlig trøkk på felt A, burde ikke UFC med sin gjeng stå der og skape trøkk ut av en annen verden.

Det er jo noen fordeler:
              - Flaggene er ikke i veien for noen, kun veggen som er bak de, fører til mindre irritasjon og klaging som igjen fører til bedre stemning blant alle i KFL.
              - De kommer fortsatt til å synes visuelt både på tv og på stadion.

Ulemper:
              - Det vil sannsynligvis bli litt mindre trykk fra felt C mot sittedelen.
              - UFC må eventuelt forandre navn til UFA, eller kalle seg UFC avd. A...

Kommentar

• Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

At UFC skal skifte navn er nok fullstendig utelukket. Tipper det er tilnærmet like aktuelt som at LSK skifter til LIL(Idrettslag). Det er jo tross alt en merkevare
                Lauken er vår venn!

Kommentar

• Petter Ø
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3008

Bli på felt A og støtt opp stemninga der den trengs mest. Hvis folk mener at noe må gjøres med felt A så bli der og gjør det selv. Synger man for full hals så smitter det over til sidemannen etterhvert.

IFA for alltid
                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Kanariz
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • May 2005
                    • 2507

Felt A trøkker ganske bra under ropene "Felt a, er vi med", Så de kan hvis de vil

Er ikke 100% trøkk på felt b hele tiden heller.

Kommentar

• Macho-Morten
                      Ikke KFL-styremedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Aug 2005
                      • 2687

Opprinnelig skrevet av iL
                      Synes det er synd hvis dere beveger dere tilbake igjen. Det blir aldri noe bedre om ingen går i bresjen, og fronter, slik at de som ikke synger så mye også blir med.
                      Ser definitivt poenget ditt, og er selvfølgelig enig i det. Du skal absolutt ikke se bort fra at vi vil dukke opp der flere ganger, men det kommer litt an på både min egen og de andres motivasjon - det er jo tross alt veldig gøy å stå et sted med skikkelig liv rundt seg...

Som nevnt tidligere i tråden er vi nomader på feltet og står forskjellige steder nesten hver gang, så felt A blir helt sikkert besøkt igjen. Jeg kan bare ikke si noe om hvor ofte.

PS: iL, er du han Svendsberget-fyren?

Kommentar

• UFM1
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2007
                        • 2008

Opprinnelig skrevet av Stone
                        *Satt på spissen* Så hvis vi hadde fjerna eller flytta på Tommy, Arild, Jørn m/tromma og 2 forsangere til, altså 5 mann så ville ikke det hatt så mye og si for stemningen?

Tror ikke du skal undervurdere hvor mye forskjell en 4-5 mann ekstra her og der kan gjøre.

her snakker vi om forsangere!
                        Lillestrøm

Kommentar

• Stone
                          Seniormedlem
                          Forumonanist
                          • Sep 2006
                          • 225

her snakker vi om forsangere!
                          Yes. Men er fortsatt bare 4-5 mann.
                          Utgjør derimot en kjempeforskjell...

Kommentar

• UFM1
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Apr 2007
                            • 2008

Opprinnelig skrevet av Stone
                            Yes. Men er fortsatt bare 4-5 mann.
                            Utgjør derimot en kjempeforskjell...
                            de er ikke som alle andre!!
                            Lillestrøm

Kommentar

• Robin-lsk
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Apr 2007
                              • 1341

ja vi burde få over noen forsangere på felt a. det er dårlig stemning der
                              Last edited by Robin-lsk; 26.10.2007, 18:52.
                              UFC JUNIORS

Kommentar

• Bondekanari
                                Seniormedlem
                                Forumsadist
                                • Mar 2004
                                • 146

Opprinnelig skrevet av Robin-lsk
                                ja vi burde få over noen forsangere på felt a. det er helt ræva stemning der
                                Vi har forsangere på Felt A! Er ikke der problemet ligger. Jobben er å få andre til å synge der! Stemningen er forøvrig ikke så ille, som mange nå skal ha det til!

Kommentar

• Robin-lsk
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Apr 2007
                                  • 1341

Opprinnelig skrevet av Bondekanari
                                  Vi har forsangere på Felt A! Er ikke der problemet ligger. Jobben er å få andre til å synge der! Stemningen er forøvrig ikke så ille, som mange nå skal ha det til!
                                  Ja jeg vet det. jeg tenke på og få forsangere nederst på feltet
                                  UFC JUNIORS

Kommentar

• Krissern
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Sep 2005
                                    • 1017

Det er vel ikke verre enn å stelle seg der det er dårligst trøkk og prøve å få folk rundt deg til å synge? Alle skal jo ha alle andre til å være forsangere! Ta saken i egne hender og hjelp meg og de andre på nedre felt a med å få opp steminga!

Kommentar

Working...