film fra fuglatoget
Collapse
X
-
Stikkord: Ingen
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jeg velger å gi trådstarter kreditt for at han faktisk gidder å filme/legge ut filmen her, fremfor å kritisere valg av musikk til filmen!
Uten slike initiativ fra enkelte, hadde ikke denne siden vært en dritt.Kommentar
-
De av dere som trur det var noe fantastisk lydopptak av den lille gåturen hvor det var knapt nok 200 som gadd å være med på tar ganske så feil. Hadde det vært bra synging så hadde jeg selvfølgelig tatt det med. At dere ikke liker musikkvalget er selvfølgelig meget beklagelig og jeg skal lage en avstemning neste gang jeg må legge på litt musikk i bakgrunn.HEIA FOTBALLKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
jeg tenker at det var en god grunn til musikken, hadde det vært noe bra synging eller noe slikt fra Toget hadde de nok ikke lagt musikk over , men hvis de gikk å prata er det vel ikke noen vits å ta det med, skjønner da godt at de legger musikk over, og uansett hvilken type musikk man velger er det alltid noen som ikke liker det.
Stå på med filminga og legg på den musikken dere ønsker og synes er best når det ikke er noe synging å skryte av i filmenKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar