film fra fuglatoget
Collapse
X
-
Kommentar
-
Bra film og fint at man legger den ut slik at andre får se at vi virkelig bryr oss om klubben vår!!I år så tar vi potetgull!!Kommentar
-
Neste gang det blir et tog får du lage en video sjøl så kan du lage akkuratt den video du vil og legge til den musikken du har lyst til så kutt ut å sleng dritt til andre som fakrisk har lagd en video som andre i fansen kan se!!
Bra film og fint at man legger den ut slik at andre får se at vi virkelig bryr oss om klubben vår!!Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
At filmen i det hele tatt er lagt ut på forumet her er ekstraservice fra ikke_i_karantanes side. Han var overhodet ikke plikta til å legge den ut, og om folk kun er ute etter å kritisere i stedet for å sette pris på en fet tribunefilm bare fordi de ikke liker musikken, så synes jeg de kan holde kjeft. At folk som legger ut egenproduserte filmer, sanger osv om LSK og KFL skal bli halshugd fordi deler av filmen ikke er nøyaktig slik du ønsker det, bidrar kun til at det vil komme ut langt færre bidrag til dette forumet. Personlig hadde jeg aldri giddi å dele slike filmer på forumet dersom folk skulle henge seg opp i et jævla sangvalg i en del av filmen hvor det overhodet ikke er noe interessant å høre på.Lauken er vår venn!Kommentar
-
hvis du skal klage så jævlig på musikken eller lyden, gå i toget selv, film det selv.
eller enda enklere, bare slå av lyden og hver happy for at noen faktisk gidder bruke tid på å redigere og fikse ett klipp mens sikkert flere av dere sitter drita fulla igjen og ikke klarte krappe dere opp.UFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Heia deg. Faen og du klarer å lire av deg mye rart. Du trur virkelig at alt skal være tilrettelagt alt til deg selv hele tida. Hadde filmen vært rævva så kunne jeg skjønt det men musikken?
Jeg velger og tru at du har det litt for bra om dagen så du blir tvunget til å klage på ting det strengt tatt ikke går ann og klage på.Kommentar
-
Heia deg. Faen og du klarer å lire av deg mye rart. Du trur virkelig at alt skal være tilrettelagt alt til deg selv hele tida. Hadde filmen vært rævva så kunne jeg skjønt det men musikken?
Jeg velger og tru at du har det litt for bra om dagen så du blir tvunget til å klage på ting det strengt tatt ikke går ann og klage på.
ps. takk for mutetipset rodeoPetter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
Kommentar