Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Jeg tar med en ubrukelig søplegjeng og litt whiskey, og skriker meg hes i løpet av de første ti. Oppfordrer alle andre til å gjøre (mer eller mindre) det samme! Død over bløde konsonanter!
Tror dere bare hører det dere vil høre jeg. Har da hørt dem, men KFL har vært klart best for det.
neida , har prøvd å høre om jeg hører dem , men stilt som i grava , hørte dem ved 2 anledninger i 2 omgang.
Tror heller det er du som har stemmer du ikke burde høre
Bra jobbet av alle som dro nedover... selv er jeg syk og måtte holde senga. lagde liv og røre nesten hele kampen. kjempe bra... hørte vel start ett par ganger ved cornerne de hadde.. ellers var det enormt med jente hyl hver gang noe var på vei til å skje
Bortsett fra de gangene hjemmepublikuemt kjørte "heia Start" (og det var ikke mange gangene) dominerte KFL totalt.
Satt på langsida sammen med svigers og andre innbitte kristansandere.
Måtte flire, da en eldre herremann reiste seg, knytta neven mot svingen og
skreik ut:
" Kan de ikkje holde kjeft snart?"
Trøkket kunne vært bedre, men det var mye livlige folk og morsomme "greier" på tribunen i går. Til tider var stemningen veldig god. Dagens beste: "Snubla i meter'n, å-å, du snubla i meter'n!"
Trøkket kunne vært bedre, men det var mye livlige folk og morsomme "greier" på tribunen i går. Til tider var stemningen veldig god. Dagens beste: "Snubla i meter'n, å-å, du snubla i meter'n!"
Vi snakker nok to forskjellige situasjoner. "Snubla i meter'n" var ment til en Start-spiller, og kom etter at Occean felte Start-spilleren 10 meter inn på Starts banehalvdel en gang i 1. omgang.
Kommentar