Stemningstråd Start-LSK
Collapse
X
-
Noen bilder fra tribunen, inkludert tifosi fra Mental Boys finnes her:
Kommentar
-
Har nettopp sett på bildene fra kampen i går.
Må bare spørre - i all uvitenhet og med stor fare for å drite på draget
Hva betyr engetlig "MB1917"?
Kommentar
-
Kommentar
-
Så ut som det var stusselig med lsk supportere på tribunen, helt til det sluttet å regne, da samlet alle seg nærmere mot midten og ned fra taket
Kred til dere som var der, rått å se når alle flagger og hopper, ble kommentert på tv
Kommentar
-
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Kommentar
-
Ja.. KFL skal ha all ære for jobben på tribunen. Jeg kan ærlig talt si at jeg hørte Kanarifansen best gjennom omtrent hele kampen. All ære til alle som bidro.. Jeg synes det var artig å kjøre over start i tribunekampen på deres hjemmebane. Jeg så kampen på TVTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
-
Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Dere var veldig gode visuelt, rent sangmessig hørte jeg ikke dere veldig godt ut i fra min posisjon på motsatt side av dere. Ble litt skuffa over dere, skal jeg være ærlig, men absolutt helt greit i forhold til antallet og drittværet som var. Topp 3 i Kristiansand i år(men så er det så jævlig få som gidder å reise hit :P )
For vår del gidder jeg ikke skrive noe engang, dog var vi bedre enn inntrykket dere har. Problemet er bare at posisjonen vår er sucky2k.Idrettsklubben StartKommentar
-
Dere var veldig gode visuelt, rent sangmessig hørte jeg ikke dere veldig godt ut i fra min posisjon på motsatt side av dere. Ble litt skuffa over dere, skal jeg være ærlig, men absolutt helt greit i forhold til antallet og drittværet som var. Topp 3 i Kristiansand i år(men så er det så jævlig få som gidder å reise hit :P )
Intim og bra stadio dog.
Hæ? dere er jo på langsida, akkurat som vi på Åråsen, og vi er overlykkelige med vår posisjon.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
Kommentar