Stemningstråd Start-LSK
Collapse
X
-
For Menigheden er jeg temmelig sikker på at en flytting til bak mål ville vært det beste. Det vet jeg forøvrig at de sitter med planer om også.Kommentar
-
Jeg hørte ikke noe til Startsupporterne, men det kommer sikkert av hvordan vi var plassert i forhold til dem. Lyden går forbi. Er det samme på Åråsen -Er sjelden jeg hører noe fra bortesupportera der.
Det var litt liv og røre og brukbart trøkk fra Kanarifansen på søndag. Håper vi kan fortsette å forbedre det visuelle. Kanskje vi kunne hatt noen flere faste "flagg, banner,skjerf, sanger hvor alle blir med. Det kombinert med litt hopping og mentalitet ville gjort seg bra.synging, mentalitet - Kanari-FansenKommentar
-
Kommentar
-
-
-
Sannsynligvis Brann-supportere in disguise, de har jo allerede inntatt Viking Stadion...En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
-
Hvorfor skal vi kun bruke gult og svart?
Gult og svart er bra det men en gang i blandt er det greit å komme med andre farger så ikke alt blir så ensformig.
Dere mener vel kanskje at vi bare skal synge en type sanger også da?
Er viktig med variasjon å ikke bare kjøre som man alltid har gjort.
Neste gang blir det ksnkje blått. Hehe ged dere!!!!Ultras Felt CKommentar
-
Gult og svart er bra det men en gang i blandt er det greit å komme med andre farger så ikke alt blir så ensformig.
Neste gang blir det ksnkje blått. Hehe ged dere!!!!
Nei neste kamp folkens så stiller vi opp i rødt, blått, hvitt, grønt, rosa, brunt og oransje. Kanskje vi skal flytte kampen til KGB også? For å ikke snakke om den geniale ideen om å bytte benkesliterne med første 11-eren. Kanskje Per Berg skal prøve seg på sidelinja også? Variasjon er kult!Kommentar
-
Alle personer i kanari fansen er ikke like derfor mener folk forskjellige ting om det gjelder farger klær eller hva det måtte være. vi synes rødt gjorde seg på disse tvåpinsa siden hele stadion var gul og svart.
La oss få ha farge friheten vår!!!Ultras Felt CKommentar
-
Trondeo - Som i bunn og grunn bare er nysgjerrig.Kommentar
-
Den der går jeg ikke helt med på. Hva gjør at det blir en annen situasjon så fort det er en tifo? Greit nok at flere motiver må ha andre farger for at det skal se pent ut, men hva er behovet for så ekstremt mye rødt, og som bakgrunn? Prøver dere å fortelle noe ved å bruke rød bakgrunn?
Trondeo - Som i bunn og grunn bare er nysgjerrig.
For å få fram motivet på tifoen brukte i rød bakgrunn. Det er svart og gult på alle tre delene hvis ingen har sett det.
Men greit nok hvis ingen liker rødt så kan dere se å mække deres egne tifoer så skal vi si hva vi mener om de.
Poenget her er vell at noen bryr seg om å lage tifoer. ikke alltid blir det like vellykka. Det er vel ikke så mange av dere som har gått i mot rødfargen vår som har vært med å lagd tifoer i år enten det er med fugla tifo eller på eget initiativ.
Jeyjey - som i bunn å grunn ikke er så nysjerrig.John-John MyhrvoldKommentar
-
Neste gang blir det ksnkje blått. Hehe ged dere!!!!
Skulle tatt seg ut hvis Klanen hadde begynt å bruke gule og svarte flagg, bare fordi de trenger litt variasjon.....:???:
Vi støtter ett lag, det er Gult og svart, og gult og svart vil det alltid være!
Kommentar
-
For å få fram motivet på tifoen brukte i rød bakgrunn. Det er svart og gult på alle tre delene hvis ingen har sett det.
Forøvrig så er det svært få som gidder å gjøre noe for TIFO miljøet på Lillestrøm kamper(bortsett fra å gi penger) og når noen gjør noe å er folk fort ute med øksa å hogger løs.
Oppfordringen blir helt klart som mange andre sier: Gjør noe selv hvis det er så jævlig dårlig/håpløst!
Men det er kanskje ikke så gøy, for da kan man ikke kritisere lenger?Kommentar
-
Her har dere vel fått svaret deres.
Forøvrig så er det svært få som gidder å gjøre noe for TIFO miljøet på Lillestrøm kamper(bortsett fra å gi penger) og når noen gjør noe å er folk fort ute med øksa å hogger løs.
Oppfordringen blir helt klart som mange andre sier: Gjør noe selv hvis det er så jævlig dårlig/håpløst!
Men det er kanskje ikke så gøy, for da kan man ikke kritisere lenger?
Kommentar
-
Hva faen er det du babler om? Var ikke MB på stadion og støtta Lillestrøm Sportsklubb, kanskje? Da burde du heller rette kritikken din til de på Sør Arena som var så drita at de enten sovna når de sto oppreist, eller valsa rundt som noen tullinger på tribunen. Å kritisere de som er mer enn gjennomsnittelig engasjert gjør meg forbanna rett og slett! Kretsmesterskap i klaging?AC/DC
Kommentar
-
Hva faen er det du babler om? Var ikke MB på stadion og støtta Lillestrøm Sportsklubb, kanskje? Da burde du heller rette kritikken din til de på Sør Arena som var så drita at de enten sovna når de sto oppreist, eller valsa rundt som noen tullinger på tribunen. Å kritisere de som er mer enn gjennomsnittelig engasjert gjør meg forbanna rett og slett! Kretsmesterskap i klaging?Kommentar
-
Opprinnelig skrevet av KanarizLes hva Bondekanari skrev du
Alikvel bør du/dere glemme den første linja, og ta en titt på resten av det jeg skrev, for det overså dere glatt. Forøvrig er jeg ikke med i MB.AC/DC
Kommentar
Kommentar