Stemningstråd Start-LSK

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Kanariz
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2005
    • 2507

Opprinnelig skrevet av Ferry
    Det kan jeg godt gjøre...

Alikvel bør du/dere glemme den første linja, og ta en titt på resten av det jeg skrev, for det overså dere glatt. Forøvrig er jeg ikke med i MB.
    Har ikke noe imot MB, de gjør en kjempe jobb på tribunen, vi diskuterer farger på Tifoer/bannere her, ikke hvem som støtter laget eller ikke, trur du har missforstått..

Kommentar

• Bondekanari
      Seniormedlem
      Forumsadist
      • Mar 2004
      • 146

Opprinnelig skrevet av Ferry
      Det kan jeg godt gjøre...

Alikvel bør du/dere glemme den første linja, og ta en titt på resten av det jeg skrev, for det overså dere glatt. Forøvrig er jeg ikke med i MB.
      Jeg overså absolutt ikke resten av det du skrev, men det du skriver der mener jeg er en annen (men absolutt interessant) debatt.

Kommentar

• Kanariz
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • May 2005
        • 2507

Blitt litt mye Offtopic her nå, er vel påtide å diskutere det som egentlig skal diskuteres her, og det er vel tribunelivet mot start.

Som sagt tidligrere, kred til alle som var der. Deilig å synge ut andre på dems hjemmebane.

"På bortebane har KFL alltid hjemmebane"

Kommentar

• lsk4ewah
          Medlem
          Møteplager
          • Oct 2006
          • 72

Opprinnelig skrevet av Kanariz
          Har ikke noe imot MB, de gjør en kjempe jobb på tribunen, vi diskuterer farger på Tifoer/bannere her, ikke hvem som støtter laget eller ikke, trur du har missforstått..
          Greit at vi diskuterer farger på tifoer/bannere. Men hvorfor begynner folk da i blande inn at vi er brann in disquise?

Vi har gitt våre svar så hvis det er noen som ikke er fornøyd med det så får dere komme med deres egen tifo. Vi gjør som vi vil men tar i mot konstruktiv kritikk!
          Ultras Felt C

Kommentar

• CFD
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • May 2004
            • 2319

Credit til alle som var med. Satt i sofaen og hørte godt at KFL sang , det er så utrolig at en såpass liten gruppe klarer å bli best hørt på TV
            Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

Working...