Sølv, bronse eller 4. Plass? Fugla får gjøre sin jobb på lørdag og så får vi se hva det blir. Orker ikke engang tanken på at Stabekk eller Viking avgir poeng, samtidig som at Sandefjord tar poeng fra oss. Fugla må være skjerpa på banen og vi må være skjerpa på tribunen og trøkke til sånn som vi har gjort i hele høst.
Stemningstråd LSK-Sandefjord
Collapse
X
-
OBS OBS! Lørdagskamp, alkoholen kommer til å flomme. Oppfordrer herved meg selv, og alle andre som liker en øl eller tre++ før kamp, om å stille seg i søndagsmodus før kamp for så å slå over i lørdagsmodus etter kampen igjen. Først synger vi fugla til seier over hvalfangera, så håper jeg vi feirer seriemedalje ut i det små nattetimer. Samtidig som vi varmer opp til påfølgende helg...
Ikke at jeg tror det blir noe problem, vi kanarifans er jo et særdeles dannet folk, men uansett en liten bønn; La nå ikke denne kampen ødelegges av fyll!Kommentar
-
Kommentar
-
ok... Takk for det. . . Håper det blir bra med folk. . Lenge til neste hjemmekamp etter denne!Kommentar
-
Sølv, bronse eller 4. Plass? Fugla får gjøre sin jobb på lørdag og så får vi se hva det blir. Orker ikke engang tanken på at Stabekk eller Viking avgir poeng, samtidig som at Sandefjord tar poeng fra oss. Fugla må være skjerpa på banen og vi må være skjerpa på tribunen og trøkke til sånn som vi har gjort i hele høst.
Her er det bare å trå til. Regner ikke med mye hjelp fra de lobotomerte i VIF og SIF. Når målene renner inn feil vei regner jeg i det minste vi kan satse på noen humorsanger på tribunen.
Jeg er forøvrig, som mange andre, skeptisk til fremmøtet på kampen.Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadalKommentar
-
Håper på bra stemning den siste seriekampen og masse bra synging fra fansen... er skeptisk til fremmøte selv men fra ultras felt C låter det bra uansett!!
Er helt sikker på at vi banker sandefjord på lørdag!! får bare håpe det blir pallplass i serien og gullmedaljen i cupen så kan vi være fornøyd med denne sesongen!!I år så tar vi potetgull!!Kommentar
-
Den grufulle sannhet. Skulle ikke forundre meg om "vi" trøkka mer i noen av Royal League-kampene enn i enkelte Tippeliga-kamper i år.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Jeg blir regelrett sørgelig av at LSK i det hele tatt tar seg friheten å prøve og skape gladstemning på feltet ved å spille cupsangen etter en slik drittmatch. At feltet skal synge "Cupen skal hjem til Lillestrøm" etter en sånn match er å grave ned dagens match. Uavgjort hjemme mot Sandefjord er alt, alt for dårlig, og da blir jeg provosert av at vi skal la dem slippe unna med en god prestasjon for flere uker siden.Lauken er vår venn!Kommentar
Kommentar