Stemningstråd LSK-Haugesund
Collapse
X
-
Hvis det blir sånn stemming som var på denne kampen http://youtube.com/watch?v=qFsoA2310vQ så begynner det og bli bra. vi har gjort det før.. og er garantert kapable til og gjøre det igjen.. kanskje enda bedre.Kommentar
-
Derfor må jeg få fatt i dem så jeg kan bytte billetten min fra øvre til nedre. Jeg er en hoppene syngene dansene kanarifugl som kommer til å gå på veggen om jeg må stå oppe med surpompene....heheVålrenga gutta ække som andre, driter i fitta og puler hverandre.Kommentar
-
Etter at NFF har mottatt tips om at det vil bli både bluss og røykbomber så kan man vel forvente tidenes sikkerhetssjekk på Ullevål. Kanskje de går så grundig til verks som de gjorde når Bosnia var gjester på Ullevål. Da ble jo en potensiell katastrofe avverget gjennom en grundig sikkerhetssjekk.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Norgesmester 2007Kommentar
-
har også et ønske om at det blir mer skrike og klappesanger i denne matchen... ikke alle som orker og hoppe som faen i 2X45...Kommentar
-
Kommentar
-
Nå er det viktig at alle husker på hva som ble sagt i cupteltet. Alle skal vente til det blir gitt signal for flagging etc.
Si ifra til alle rundt deg på tribunen!Kommentar
-
PetterKommentar
-
Gratulerer med dagen! Fy f**n for et trøkk (på tv riktignok) de siste 20, det var utrolig viktig! STOLT av dere i dag!Hilsen Anders
Och det känns som när vi kom hit, till möjlighetens land
Du kan följa mina spår hem, Columbus var mitt namnKommentar
-
Nå var det vel ikke slik at jeg fryktet noen særlig konkurranse fra det andre lagets supportere, men allikevel. Fyttirakkern for en overkjøring på tribunen! Stort sett veldig bra kampen igjennom, men tidsvis var trykket helt sinnsykt. Og det var på TV, så da tør jeg knapt å tenke på hvordan det var på stadion.Knurr...Kommentar
-
greit trøkk idag...men sto til venstre i vg nedre og fy faan så dårlig trøkk der til perioder... noen ganger var det bare meg og kompisen min + 2 til som sang hehe. skuffa over det. stellte meg feil der... detta var cupfinalen og der blir det jo nesten alltid slik at flere ser mer på kampen, men dett er forståelig på en pisskald novembersøndag...Kommentar
-
Haugesund var flinke vil og flagge da,det skal de ha.Men sang ble det lite med.
Tror det var litt "dagen derpå" for mange for stemningen kunne vært mye bedre.Men enig at de siste 20 var det sykt.KUDOS også for tifo og blussing.Mektig!Kommentar
-
UFC hadde fiksa en helt grei graffitti på betongen langs linja på Ullevaal t-banestasjon. Kult stunt! "Cupen er for de ekte bønda" var vel budskapet.
Ellers er jeg jevnt over skuffa over stemmninga i dag, alt for få som bidrar, men jeg klarer ikke irritere meg over det på en dag som denne.
Periodevis var det greit. Fett med blussinga på slutten.
Endelig er ventida over:
GRATULERER MED DAGEN ALLE KANARIS!!Kommentar
-
TIFOen var rå
Blussinga var rått
Trøkket kunne vært bedre til tider. Mye skyldes nok nervøsitet, og som tidligere nevnt "dagen derpå"-faktoren. Men hva gjør nå det? Ullevaal er og blir hjemmebane, Måkene ble pissa på, og vi har vunnet cupfinalen!Kommentar
-
Er enig i at stemning var litt skuffende i dag, var tross alt cupfinale. På TV var det faktisk tendenser til "Haugesund klapp-klapp-klapp" innimellom, men ingen tvil om at det jevnt over var ren overkjøring fra de gule sin side.
Synes likevel at Kanaris var litt lite samlet i dag. Flere som deler den opplevelsen? Med fare for å starte en stygg krig (som jeg ikke er interessert i å diskutere) synes jeg kanari var ganske betydelig langt unna hva Brann stilte opp med i 2004, når 22000 av 25000 seter var knallrøde og vanskelige sanger faktisk runget fra selv de mest trauste supporterne så veggene ristet. Gledet meg som en unge til tirbunelivet i dag fordi jeg la sammen 1. Lillestrøm er 17 minutter fra Oslo noe som burde gjøre gjennomføring enklere og 2. kanaris har holdt høyt nivå hele året gjennom og dette burde være et høydepunkt, så kanskje jeg bare forventet mer enn det var mulig å oppfylle.
Men om jeg skal fokusere på det positive synes jeg det var veldig fin blussing og god flaggbruk.
Og til slutt
Gratulerer så mye med cupgullet!Kommentar
Kommentar