Stemningstråd LSK-Haugesund

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • KFL41
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 3648

    #41
    Stemninga til KFL var jevnt over bra, men det er tydelig at ikke alle gidder å synge. Jeg satt midt på langsida og de hadde faktisk større trykk på sine enkle Haugesund-rop, mens vi holdt et jevnt nivå gjennom hele kampen, med en oppsving etter at vi tok ledelsen. Jeg synes det var litt skuffende at vi ikke klarte å matche Haugesund ropene, men det skyldes nok at de svært sjeldent har anledning til det, mens vi har rett og slett vanskeligheter med å få med oss alle. F eks det derre FUGL ropet burde ha danket ut Haugesund-ropene lett, men når ikke alle er med å trøkker til, blir det litt tamt.

    Kommentar

    • erlando
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Jul 2006
      • 858

      #42
      Sto ca fire meter til høyre for ufc og det var nærmest klin umulig å oppfatte hvilke sanger som ble startet i midten inntil megafonmannen snudde seg mot oss (han gjorde en stor jobb!).


      Veldig variabelt trøkk igår (fra min posisjon). Startet veldig bra, men ble gradvis mer labert etterhvert som det fortsatt sto 0-0 og i perioden før scoringa var det nesten bare frustrasjonsrop å høre. Deretter var det massivt trøkk etter scoringa før folk blei nervøse igjen.

      Tror det hadde vært en fordel med en forsangergruppe over den høyre inngangen også. Jeg kan ikke tenkte meg at trøkket på den sida var tilstede.
      Ja til pause i pausen!

      Kommentar

      • Fritz
        Seniormedlem
        Myklebust Light
        • Nov 2004
        • 1033

        #43
        Opprinnelig skrevet av erlando
        Tror det hadde vært en fordel med en forsangergruppe over den høyre inngangen også. Jeg kan ikke tenkte meg at trøkket på den sida var tilstede.
        Helt riktig. Vi var noen som prøvde å holde det gående, men savnet av forsangere ble mer og mer tydelig utover i kampen.

        Kommentar

        • Rovfugl
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Apr 2004
          • 3672

          #44
          ikke faen om haugesund matcha oss med ropene sine, aldri i verden! vi hadde da topper vi også.

          Noen som vet om det finnes noen som har filma noe tribuneliv denne kampen ?
          DØ FOR FUGLA!!!
          http://www.fluefiskebloggen.no
          LSK er min religion
          Ujah er min gud

          Kommentar

          • BennyLem
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2005
            • 2902

            #45
            Opprinnelig skrevet av Fritz
            Helt riktig. Vi var noen som prøvde å holde det gående, men savnet av forsangere ble mer og mer tydelig utover i kampen.
            Samme til venstre for målet også. En forsanger eller to der også hadde hevet nivået betraktelig.
            Moderate Winsnes Fanatics: Forbanna på Felt C - Frihet for RoyVaadal

            Kommentar

            • chrissp
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Aug 2004
              • 2403

              #46
              Nivået var variabelt der jeg sto; litt bak til høyre for UFC.

              I det store og hele var jeg fornøyd. Jeg hadde trodd det ville bli dårligere.

              Først og fremst var det et par ting som jeg syntes trakk ned:

              1) Vanskelig å vite hvilke sanger som ble påbegynt.

              2) For raskt bytte mellom sangene. Jeg savnet i større grad et par evighetssanger som kunne gå og gå en god stund.

              Men alt i alt; bedre en fryktet og blussinga var konge!!
              Bølerkanaris

              Kommentar

              • Superstefan
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2006
                • 2180

                #47
                Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                ikke faen om haugesund matcha oss med ropene sine, aldri i verden! vi hadde da topper vi også.

                Noen som vet om det finnes noen som har filma noe tribuneliv denne kampen ?
                Filma litt fra bussturen,før kamp,akkuratt etter målet,blussing og fering i teltet på kvelden. Kommer i løpet av kvelden håper jeg.
                Fotograf Kreativ Kanaris

                KK på youtube Subscribe,rate and appreciate

                Kommentar

                • Kdlnor
                  Medlem
                  Møteplager
                  • Feb 2003
                  • 76

                  #48
                  Jeg stod til høyre mot postbanken tribunen, og det var veldig vanskelig å høre hva som ble dratt i gang på midten. Når vi først oppdaget hva som ble sunget, og kastet oss på, så byttet man sang etter kort tid. Skal dette fungere når man står såpass spredt, så må sangen holdes gående mye lenger for å få full trøkk og alle med på sangene. Både for at alle skal kunne høre hva som synges, og ikke minst for at de som kanskje ikke er de mest ivrige sangeren vanligvis skal klare å henge med. Husker godt at det samme skjedde i 2005 finalen, og er litt overrasket over at den samme tabben ble gjort igjen.

                  Kommentar

                  • Fuglemann
                    Seniormedlem
                    Forumonanist
                    • Sep 2007
                    • 183

                    #49
                    Opprinnelig skrevet av Kdlnor
                    Jeg stod til høyre mot postbanken tribunen, og det var veldig vanskelig å høre hva som ble dratt i gang på midten. Når vi først oppdaget hva som ble sunget, og kastet oss på, så byttet man sang etter kort tid. Skal dette fungere når man står såpass spredt, så må sangen holdes gående mye lenger for å få full trøkk og alle med på sangene. Både for at alle skal kunne høre hva som synges, og ikke minst for at de som kanskje ikke er de mest ivrige sangeren vanligvis skal klare å henge med. Husker godt at det samme skjedde i 2005 finalen, og er litt overrasket over at den samme tabben ble gjort igjen.
                    Jeg sto helt til venstre på VG nedre og forsøkte så godt som mulig å henge med, men det ble litt rørete av og til... ofte når det ble brøla at vi skulle ta i var det stille på hele feltet, da vet man jo ikke hva man skal ta i med. Tydlig at det ikke er lett å organisere så mange som det var der igår. Det ble som jeg spådde før, at den harde kjerne alene ikke greier å fylle VG nedre, da må man gjøre ting annerledes for å få med alle. Ett godt forslag i ett tidligere innlegg her er å holde sangene lenger så alle rekker å henge seg på. Men i det store og hele var det en fantastisk steming da, og blussinga på slutten var da bare stilig synes nå jeg selv om jeg har både astma og Altzheimer ;-)

                    Kommentar

                    • Lskporsgrunn
                      Juniormedlem
                      Bøffelpromp
                      • May 2007
                      • 10

                      #50
                      hallo satt på k feltet på hafslund tribunen, vi var alt for nære haugesund:-) fortvil ikke:-) Dere knuste haugesund på tribunen, det eneste de ropte var :heia haugesund,
                      men enig på sånne kamper burde man synge sangene lenger, Men dere skulle sett trynene på haugesund når dere i svingen dro i gang med tifo og flagging:-) De slapp flaggene sine og begynte å filme:-) Det var makt demostrasjon:-) da var jeg virkelig stolt av å være 100% lsk.

                      Kommentar

                      • Rovfugl
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Apr 2004
                        • 3672

                        #51
                        angående tifoen, jeg stod under det gule banneret med 4 streker på så fikk ikke selv sett tifoen, men merka plutselig en løs del over banneret, var dette en skråsatt strek for å markere det 5 gullet eller ? jeg var en stund rett for at noe hadde løsna fra det øverste banneret og falt ned, men har ikke hørt noe om at noe gikk galt, har sett ett bilde av tifoen og da var det bare 4 streker og ikke noe på skrå

                        og til slutt: noen som filma da tifoen ble kjørt i gang, jeg vil ha masse tribunefilmer og tifofilmer , er så forbanna kult å se på!!
                        DØ FOR FUGLA!!!
                        http://www.fluefiskebloggen.no
                        LSK er min religion
                        Ujah er min gud

                        Kommentar

                        • ChriZza
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2005
                          • 4265

                          #52
                          Stemmer at dette var den femte streken. Så at den kom ordentlig opp da jeg stod på øvre og holdt tekstbannere.

                          Ivrere etter å få se bilde av det!!!

                          Kommentar

                          • King_Raymond
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 4987

                            #53
                            Stemninga i går var ikke det beste vi har gjort, men lydtoppene var enorme, og det var synging stort sett hele matchen. At tifoen ble så bra som den ble var utrolig deilig. Har holdt på med den stort sett hver dag de siste ukene, så det var digg å se at den ble så vellykket
                            Ultras Felt C Lillestrøm

                            Kommentar

                            • Lskporsgrunn
                              Juniormedlem
                              Bøffelpromp
                              • May 2007
                              • 10

                              #54
                              bilder

                              er det et sted man kan legge ut bilder her?
                              Prøvde å laste opp bilder her men de er for store:-)

                              Kommentar

                              • Vegar Hjermundrud
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Dec 2003
                                • 423

                                #55
                                Opprinnelig skrevet av BennyLem
                                Samme til venstre for målet også. En forsanger eller to der også hadde hevet nivået betraktelig.
                                Sto fire meter bak Tommy og selv der kunne jeg med letthet høre meg selv gjennom hele kampen. Egentlig overrasket - trodde folk skulle være mer gira.
                                Ha respekt for tradisjoner. Behold bindestreken!

                                Kommentar

                                • Trondeo
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Jun 2005
                                  • 3062

                                  #56
                                  Forstår ikke alle de som skryter stemningen opp i sky. Under middels i går. Alt for mange som ser ut til å ikke ha noe interesse for å bidra på stemningen. Er da ikke sånn det skal værra!

                                  Dere får sove godt i vinter, håper dere våkner opp til våren!

                                  Kommentar

                                  • Bondekanari
                                    Seniormedlem
                                    Forumsadist
                                    • Mar 2004
                                    • 146

                                    #57
                                    Opprinnelig skrevet av Vegar Hjermundrud
                                    Sto fire meter bak Tommy og selv der kunne jeg med letthet høre meg selv gjennom hele kampen. Egentlig overrasket - trodde folk skulle være mer gira.
                                    Jeg tror dette henger sammen med nervøsitet. Jeg synger alltid hele kampen, men i går måtte jeg noen ganger ta meg sammen fordi jeg sto der og holdt kjeft. Hodet fungerte ikke som det skulle hele uken før kampen, så det kan vel være en sammenheng.

                                    Kommentar

                                    • shinelis
                                      Juniormedlem
                                      Bøffelpromp
                                      • Oct 2007
                                      • 14

                                      #58
                                      Endelig er cupen hjemme! Men, ikke alt var bra på tribunen

                                      Aller først - gratulerer med cupen:grin:!

                                      Så til noe som ikke er så gøy. Det er faktisk sånn at det er røykfrie arenaer her i landet! Denne cupfinalen, som jeg har venta veldig lenge på - stått timesvis i kø for å få billetter til, ble ikke helt som jeg hadde håpa på. Det er dessverrre mange som ikke klarer å gå på en fotballkamp uten å røyke jevnt og trutt på tribunen. Finalen ikke noe unntak og halve kampen blei ødelagt av at dattera mi fikk astmaanfall pga røykinga:evil::evil::evil:.

                                      Er det så vanskelig å stå 45 minutter uten en røyk? Det kan da umulig være for lenge å vente...?

                                      Jeg vet at dette er tatt opp tidligere i en annen tråd - men dette er bare et hjertesukk fra en som gledet seg veldig til finalen og som syntes at det var trist å få finalen ødelagt av sånt tull!!! Jeg håper at neste sesong faktisk vil være røykfri på tribunen:???:

                                      OG JA DA - Det er nok mange som synes jeg er surmaga nå - det får så være! Og dette er ikke kritikk av blussinga, den var kort så det var ikke det store problemet!
                                      Last edited by shinelis; 12.11.2007, 22:44.
                                      Heia Fetsundrånern! Søgård er rå!!!

                                      Kommentar

                                      • mr.sandass
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • Nov 2005
                                        • 972

                                        #59
                                        Virker som at en stor andel av KFL har svære!!! astmaplager.


                                        Bemerkelsesverdig.
                                        www.ultrasfeltc.net

                                        Kommentar

                                        • kfl-loffen
                                          Medlem
                                          Hoffnarr
                                          • Oct 2007
                                          • 46

                                          #60
                                          tror dette med stemningen og syngingen ble noe labert for det var nok en del nervøsitet men etter den første scoringen eksploderte det og det tok kaka når vi oo punkterte kampen etter den andre scoringen... blussinga ble konge men synd det er så mange med pusteproblemer i kanarifansen for da blir det jo ikke så morsomt å bruke bluss fremover
                                          ( JO det blir så jævlig fett )
                                          I år så tar vi potetgull!!

                                          Kommentar

                                          Working...