Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Vi i junior Kanaris sendte opp en tifo i går men den kom aldri tilbake. hvis noen vet hvor den er så kan de sende en PM.
på tifoen sto det '' gi alt stå på LSK junior kanaris ''
Jeg regner med at det var den som passerte meg, som sto øverst bak tromma, og forsatte mot venstre, retning Råholt Kanaris. Jeg vet altså ikke hvor den er, bare hvilken vei den dro. Jeg ville startet letingen i hjørnet over inngang 16.
Jeg regner med at det var den som passerte meg, som sto øverst bak tromma, og forsatte mot venstre, retning Råholt Kanaris. Jeg vet altså ikke hvor den er, bare hvilken vei den dro. Jeg ville startet letingen i hjørnet over inngang 16.
Den gikk over Råholt kanaris og opp i hjørnet ja. Får håpe noen tok den med tilbake til lillestrøm
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Denne fant jeg tulla sammen helt øverst i trappeoppgangen bak inngang 16, når jeg gikk rundt etter flagg der. Så at det sto "Gi alt, stå på.." men fikk ikke fram resten før vaktene begynte å mase, så jeg forærte den likesågodt til dem. Sorryborry! Shit happens indeed. Det hvite Forza Fugla-flagget til Råholt er borte også, sist sett i teltet søndag
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Veldig synd at den ble borte for dere, men da har dere noe å bruke vinteren på også :-)
Siden dere har mistet denne ønsker FuglaTifo å spandere alt det dere trenger for å lage en ny. *Altså får dere nytt stoff, maling og hjelp med sying av ny OH. Håper dere tar utfordringen og lager dere en ny en.
I øyeblikket er lokalet under oppussing, men så snart vi er ferdige er dere velkommen til lokalet for å lage hva dere vil.
Håper dette høres bra ut for dere, dere er jo tross alt fremtidens kanaris!!
Veldig synd at den ble borte for dere, men da har dere noe å bruke vinteren på også :-)
Siden dere har mistet denne ønsker FuglaTifo å spandere alt det dere trenger for å lage en ny. *Altså får dere nytt stoff, maling og hjelp med sying av ny OH. Håper dere tar utfordringen og lager dere en ny en.
I øyeblikket er lokalet under oppussing, men så snart vi er ferdige er dere velkommen til lokalet for å lage hva dere vil.
i kan komme å lage ny tifo vi, jeg har snakka med krisser'n om å lage flagg men vi trenger også noen to stangs. vi har planer om ossen to stangs vi vil ha.
Tifo er en forenkling av det italienske ordet tifosi, som betyr supporter. Med tifo mener man tribunearrangementer utført av supportere.
Tifo kan komme i form av store og små bannere, flagg, plakater, kasteruller eller lignende og arrangeres i all hovedsak ved spillernes entre før kamp. Tifo har utspring helt tilbake til ultraskulturens blomstring i Italia på 60- og 70-tallet.
Last edited by Kopperud; 16.11.2007, 21:54.
Begrunnelse: La til en forbedring
Kommentar