Jeg prøvde å synge "storhetsklubb som sover" på den blå steinen i Bergen,men stoppet etter 20min av politiet for ordensforstyrrelse (klokken 0200 på natt til søndag). Det er tydeligvis ikke ytringsfrihet i Norge! Men nå kan det jo diskuteres om Bergen er en del del av Norge uansett.
Bruk av LSK-effekter på byen i Oslo
Collapse
X
-
Har ingenting å fortelle om bråkete vif supportere, de er bare dumme og sosialt fjerne i hue.
På et discotek i Bergen for 3 år siden fikk jeg prøvd meg frem iført min flotte LSK drakt og lue. Jeg fikk oppleve hvordan det var å ikke være den kuuleste i klassen for å si den sånn, men noe bråk fikk jeg faen meg ikke hehe.
Alene og kanon full på disco er noe jeg vanligvis aldrig gjør, men etter å ha blitt kastet ut fra Pub`n pga slåsskamp med Casulas fra Bergen på pub`n, gikk resten av kvelden til å trene på moonwalk og Jiwe buggi hehe.
Presiserer at jeg ikke er Casual, kun glad i øl og godt humørStøtt FuglaTifo
Kontonr: 6201 05 41919Kommentar
-
Jeg prøvde å synge "storhetsklubb som sover" på den blå steinen i Bergen,men stoppet etter 20min av politiet for ordensforstyrrelse (klokken 0200 på natt til søndag). Det er tydeligvis ikke ytringsfrihet i Norge! Men nå kan det jo diskuteres om Bergen er en del del av Norge uansett.
Er vel ikke tilfeldigvis deg?Kommentar
-
Beklager for avsporingen, men hvorfor i helvete har den møkkakebaben der så ufortjent godt rykte?? Det er jo en råtten kebab! Men alikevel går det gjeteord om hvor god "Bislet Kebab" er.
Jeg mistenker at eierne har vært smarte og satt ut ryktene selv. Sikker ved hjelp av taxivenner f.eks.
Kebeben der er helt sinnsyk. må være landets beste.
Eneste feilen er faktisk at stedet heter Bislett kebabKommentar
-
Den smaker rett og slett krydra ister. Kvalmt! At folk så til de grader forguder den møkka der klarer jeg rett og slett ikke å fatte. Jeg har spist mange dårlige kebaber i mitt liv men denne tar rett og slett kaka. Spist der 3 ganger for å virkelig gi den en sjanse, men aldri mer!Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Ikke hver helg ,men kun den ene for min del ,men ting blir jo ofte overdrevet litt. Har nok gått litt rundt i Bergen og trallet på noen sanger etter noen fuktige kvelder på fotballpuben. Og hvis jeg har fått Bergensere sure så er jeg fornøyd, Vi må få lov å nyte cupgullet Hva er det hun har nevnt , hvis jeg er heldig så kan jeg bli en C-kjendis av nederste klasseTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Hvem var det som IKKE var VM i drita der a?? Husker jeg og broren min (og en danske vi møtte på veien) begynte med whiskey/cola kl 10 om morran! :-o
Han dansken var forresten helt sjef. Kom i prat med han når broren min tok ut penger. Han var på vei hjem fra nachspiel, men når han hørte at vi skulle på hviids, så ble han med, og drakk tett sammen med oss helt til vi dro på kamp utpå ettermiddagen. Det var type!Kommentar
-
Kommentar
-
Etter den ville perioden rundt midten av nittitallet (hadde akkurat fylt 18 -> ut på byen i Oslo -> kebab hver bidige gang i ca. to år) har jeg kommet til at de som faktisk har smaksganer, ikke spiser kebab (iallfall ikke i Oslo). Jeg har ikke rørt stoffet på snart ti år. Fikk overdose, der altså...Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellumKommentar
-
Personlig skulle jeg tro at alle hadde smaksganer , ellers hadde jeg spist havregryn med vann hver eneste dag for å få råd til "det lille ekstra". Hva er så definisjonen på dårlige smaksganer (som tydeligvis betyr hamburger , kebab or annen junkfood iflg den generelle oppfattning) og gode smaksganer (som kan bety masse "god" mat)
Hvis noen har en definisjon på dette er jeg lutter øre.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Personlig skulle jeg tro at alle hadde smaksganer , ellers hadde jeg spist havregryn med vann hver eneste dag for å få råd til "det lille ekstra". Hva er så definisjonen på dårlige smaksganer (som tydeligvis betyr hamburger , kebab or annen junkfood iflg den generelle oppfattning) og gode smaksganer (som kan bety masse "god" mat)
Hvis noen har en definisjon på dette er jeg lutter øre.
gane m1 (besl med norr gan 'gap, skrik') skillevegg mellom munn- og nesehulen, munntak den harde og den bløte g- / åpen g- ganespalte / ha en kresen g- være nøye på maten
Jeg regner med at veiron, trigz og CFD tenker på smaksløker.Kommentar
-
Men..men... de skriver jo ganer på internett! Da må det jo være rett , eller har jeg misforstått dette fenomenet internett?
Jeg bare gjentok det som stod i tråden , så la oss henge ut veiron! Tok også et googlesøk og der kom det opp bokkilden som første treff. PS: Bokkilden bruker ordet smaksganerTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
Kommentar