Bruk av LSK-effekter på byen i Oslo

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • CFD
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • May 2004
    • 2319

Jeg prøvde å synge "storhetsklubb som sover" på den blå steinen i Bergen,men stoppet etter 20min av politiet for ordensforstyrrelse (klokken 0200 på natt til søndag). Det er tydeligvis ikke ytringsfrihet i Norge! Men nå kan det jo diskuteres om Bergen er en del del av Norge uansett.
    Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• RuneK
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 861

Har ingenting å fortelle om bråkete vif supportere, de er bare dumme og sosialt fjerne i hue.

På et discotek i Bergen for 3 år siden fikk jeg prøvd meg frem iført min flotte LSK drakt og lue. Jeg fikk oppleve hvordan det var å ikke være den kuuleste i klassen for å si den sånn, men noe bråk fikk jeg faen meg ikke hehe.
      Alene og kanon full på disco er noe jeg vanligvis aldrig gjør, men etter å ha blitt kastet ut fra Pub`n pga slåsskamp med Casulas fra Bergen på pub`n, gikk resten av kvelden til å trene på moonwalk og Jiwe buggi hehe.

Presiserer at jeg ikke er Casual, kun glad i øl og godt humør
      Støtt FuglaTifo
      Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• iL
        Seniormedlem
        --==FORUMRUNKER==--
        • Jan 2004
        • 10771

Du er jo god på å være full *ler*
        Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• ON
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Mar 2004
          • 3639

Opprinnelig skrevet av iL
          Du er jo god på å være full *ler*
          Sier bare en ting: Hviids vinstue.

Kommentar

• Emil B
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Feb 2006
            • 5921

Opprinnelig skrevet av Nordby
            Skinbuksa pub... naken dans av bing!!!!

Kommentar

• Uwes disippel
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2006
              • 6039

Opprinnelig skrevet av CFD
              Jeg prøvde å synge "storhetsklubb som sover" på den blå steinen i Bergen,men stoppet etter 20min av politiet for ordensforstyrrelse (klokken 0200 på natt til søndag). Det er tydeligvis ikke ytringsfrihet i Norge! Men nå kan det jo diskuteres om Bergen er en del del av Norge uansett.
              Hehe.. Dater ei fra Bergen som irriterer seg grønn på at det står folk og synger LSK sanger i helgene på den blå stenen. Er visst samme person som gjentar det.
              Er vel ikke tilfeldigvis deg?

Kommentar

• RuneK
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Nov 2003
                • 861

... der var vi ikke bare to fulle, men mange kanon fulle kanaris.
                Støtt FuglaTifo
                Kontonr: 6201 05 41919

Kommentar

• ON
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3639

Opprinnelig skrevet av No1sqwip
                  ... der var vi ikke bare to fulle, men mange kanon fulle kanaris.
                  Jo da. Men vil våge å påstå at deg oppå bordet med DE brillene, drita full, samt bing som danset tar kaka.

Kommentar

• S.Skywalker
                    Medlem
                    Møteplager
                    • Oct 2007
                    • 79

Opprinnelig skrevet av veiron
                    Beklager for avsporingen, men hvorfor i helvete har den møkkakebaben der så ufortjent godt rykte?? Det er jo en råtten kebab! Men alikevel går det gjeteord om hvor god "Bislet Kebab" er.
                    Jeg mistenker at eierne har vært smarte og satt ut ryktene selv. Sikker ved hjelp av taxivenner f.eks.

Kebeben der er helt sinnsyk. må være landets beste.
                    Eneste feilen er faktisk at stedet heter Bislett kebab

Kommentar

• xeR
                      Seniormedlem
                      --==FORUMRUNKER==--
                      • Jan 2004
                      • 11206

Opprinnelig skrevet av S.Skywalker
                      Den smaker rett og slett krydra ister. Kvalmt! At folk så til de grader forguder den møkka der klarer jeg rett og slett ikke å fatte. Jeg har spist mange dårlige kebaber i mitt liv men denne tar rett og slett kaka. Spist der 3 ganger for å virkelig gi den en sjanse, men aldri mer!
                      Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

Opprinnelig skrevet av Uwes disippel
                        Hehe.. Dater ei fra Bergen som irriterer seg grønn på at det står folk og synger LSK sanger i helgene på den blå stenen. Er visst samme person som gjentar det.
                        Er vel ikke tilfeldigvis deg?
                        Ikke hver helg ,men kun den ene for min del ,men ting blir jo ofte overdrevet litt. Har nok gått litt rundt i Bergen og trallet på noen sanger etter noen fuktige kvelder på fotballpuben. Og hvis jeg har fått Bergensere sure så er jeg fornøyd, Vi må få lov å nyte cupgullet Hva er det hun har nevnt , hvis jeg er heldig så kan jeg bli en C-kjendis av nederste klasse
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• veiron
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Nov 2003
                          • 6267

Hvem var det som IKKE var VM i drita der a?? Husker jeg og broren min (og en danske vi møtte på veien) begynte med whiskey/cola kl 10 om morran! :-o

Han dansken var forresten helt sjef. Kom i prat med han når broren min tok ut penger. Han var på vei hjem fra nachspiel, men når han hørte at vi skulle på hviids, så ble han med, og drakk tett sammen med oss helt til vi dro på kamp utpå ettermiddagen. Det var type!

Kommentar

• veiron
                            Seniormedlem
                            Hjelp, skaff meg et liv!
                            • Nov 2003
                            • 6267

Opprinnelig skrevet av S.Skywalker
                            Du eier faen ikke smaksganer! Og du kan heller ikke være særlig bevandret i "kebabens verden"...

Kommentar

• trigz
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Jan 2004
                              • 7154

Etter den ville perioden rundt midten av nittitallet (hadde akkurat fylt 18 -> ut på byen i Oslo -> kebab hver bidige gang i ca. to år) har jeg kommet til at de som faktisk har smaksganer, ikke spiser kebab (iallfall ikke i Oslo). Jeg har ikke rørt stoffet på snart ti år. Fikk overdose, der altså...
                              Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• Torolf
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Apr 2004
                                • 9574

Kan veiron eller trigz forklare hva smaksganer er?

Kommentar

• CFD
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • May 2004
                                  • 2319

Personlig skulle jeg tro at alle hadde smaksganer , ellers hadde jeg spist havregryn med vann hver eneste dag for å få råd til "det lille ekstra". Hva er så definisjonen på dårlige smaksganer (som tydeligvis betyr hamburger , kebab or annen junkfood iflg den generelle oppfattning) og gode smaksganer (som kan bety masse "god" mat)

Hvis noen har en definisjon på dette er jeg lutter øre.

Kommentar

• Henrik
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Jan 2006
                                    • 2110

Jeg ville tro at Torolf reager på at du ikke har smaksganer. Du har derimot smaksløker i ganen.

Kommentar

• Torolf
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 9574

Opprinnelig skrevet av CFD
                                      Personlig skulle jeg tro at alle hadde smaksganer , ellers hadde jeg spist havregryn med vann hver eneste dag for å få råd til "det lille ekstra". Hva er så definisjonen på dårlige smaksganer (som tydeligvis betyr hamburger , kebab or annen junkfood iflg den generelle oppfattning) og gode smaksganer (som kan bety masse "god" mat)

Hvis noen har en definisjon på dette er jeg lutter øre.
                                      Ifølge ordboka er gane noe annet:
                                      gane m1 (besl med norr gan 'gap, skrik') skillevegg mellom munn- og nesehulen, munntak den harde og den bløte g- / åpen g- ganespalte / ha en kresen g- være nøye på maten

Jeg regner med at veiron, trigz og CFD tenker på smaksløker.

Kommentar

• trigz
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jan 2004
                                        • 7154

Jeg tok det for gitt at veiron hadde rett, slik han pleier å ha, og bare etterapet ham, nærmest manisk. Her må rett person henges ut: veiron, skam deg!
                                        Cuius testiculous habes, habeas cardia et cerebellum

Kommentar

• CFD
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • May 2004
                                          • 2319

Men..men... de skriver jo ganer på internett! Da må det jo være rett , eller har jeg misforstått dette fenomenet internett?

Jeg bare gjentok det som stod i tråden , så la oss henge ut veiron! Tok også et googlesøk og der kom det opp bokkilden som første treff. PS: Bokkilden bruker ordet smaksganer

Kommentar

Working...