Ser at vi kan få en ny bot etter cupfinalen etter at vi blussa,kan noen i styret fra fansen svare meg på følgene.1 Har dere satt av penger til bøter?2 er det vi medlemmene som betaler bøtene?. Nå holder det . Jeg gidder ikke å betale medlemsavgift til Kfl hvis penga mine går til noen idioter som ikke kan holde seg til reglene. Var blussinga avtalt fra styret i Kfl så kan dere bare pakke sammen og si opp vi (jeg) er dritt lei av og betale for andre sine idiotiske ødeleggelser(blussing) oppfordrer alle som ikke gidder dette mer til å melde seg inn i Lsk isteden. Er det mulig å få et svar på noen av Disse tingene .
RB: LSK kan få bot for Kanarifansens blussing på cupfinalen
Collapse
X
-
Sånn jeg tolker saken fra RB: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...357#post224357, blir det ikke i noen tilfeller gitt bot til KFL hverken for blussing eller feiring.
Selv betaler jeg mer enn gledelig 200 kr til KFL, hva pengene brukes til er ett fett. Du tjener jo glatt inn de kronene på rabatten du før... Bare øl-rabatten på Martins er jo nok til å forsvare medlemskapet! -
Dere som tar tommelen ned bare et spørsmål er dere glad i klubben deres,synes dere det er helt greit at Lsk kommer dårlig ut i media gang etter gang. Og jeg regner med at dere med tommelen ned har penger til overs til å betale bøter,jeg gidder ikke å betale andre sine bøter.Kommentar
-
Sånn jeg tolker saken fra RB: http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...357#post224357, blir det ikke i noen tilfeller gitt bot til KFL hverken for blussing eller feiring.
Selv betaler jeg mer enn gledelig 200 kr til KFL, hva pengene brukes til er ett fett. Du tjener jo glatt inn de kronene på rabatten du før... Bare øl-rabatten på Martins er jo nok til å forsvare medlemskapet!Kommentar
-
Kanskje feil tråd, men jeg tar sjansen likevel: Er det snart et medlemsmøte i KFL?
Jeg føler et stort behov for å diskutere pøbelbeskyldninger, hærverk, KFLs uttalelser i media osv. Og jeg håper et slikt møte kan konkludere med et sett etiske kjøreregler for LSK-supportere - og at vi er enige om dem.
PS: Årsmøte må kanskje til for "å vedta" slike regler, men jeg tror uansett et medlemsmøte kan være bra for å få luftet ut litt.
Mvh
Gammer`nMvh
Gammer´n (Per T)Kommentar
-
Nff IGJEN !?
DamN jeg som trodde det var nok med 50 000 i bot etter hærverk
Er det mulig ??1997 på bislet xD
5-1 Diallo Lekte seg :PKommentar
-
Kommentar
-
Ser at vi kan få en ny bot etter cupfinalen etter at vi blussa,kan noen i styret fra fansen svare meg på følgene.1 Har dere satt av penger til bøter?2 er det vi medlemmene som betaler bøtene?. Nå holder det . Jeg gidder ikke å betale medlemsavgift til Kfl hvis penga mine går til noen idioter som ikke kan holde seg til reglene. Var blussinga avtalt fra styret i Kfl så kan dere bare pakke sammen og si opp vi (jeg) er dritt lei av og betale for andre sine idiotiske ødeleggelser(blussing) oppfordrer alle som ikke gidder dette mer til å melde seg inn i Lsk isteden. Er det mulig å få et svar på noen av Disse tingene .
1. Ja, det har vi.
2.Nei, pengene fra medlemskap går ikek til å betale bot/bøter
Skulle det komme en bot på bruk av bluss, så løser vi det. Når det gjelder ødelagte stoler så er vi i dialog med klubben ang. dette.
Hele styret+tribunegruppa var enige om å blusse kun ved seier og etter kampslutt.
Hvis folk mener vi i styret må gå pga. dette, så er det noe som er opp til et årsmøte å vedta
Håper du er fornøyd med svaret du fikk!Kommentar
-
Kommentar
-
Det jeg mener å si er at 200 kr fra min lommebok er nada i forhold til hvor viktig Kanarifansen's innsats er for meg, og at rabattene i seg selv mer enn forsvarer utgiften. Og da stoler jeg 100% på at folka som vier seg til å jobbe for KFL bruker pengene på en bra måte. Blussinga var en verdig markering etter 18 års tørke, ødelagte stoler er en uunngåelig bieffekt av det tribunelivet som KFL skaper.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Nei, på ingen måte. Vi pleier alltid å bli enige med klubben og jeg tviler ikke på at vi skal klare det denne gang heller. Hva løsningen blir er ikke sikkert ennå. Men det blir en løsning begge parter er enige omKommentar
-
-
Det er ikke Lillestrøm sportsklubb med spillere og styre som får dårlig rykte, det er kanarifansen. Å for å være helt ærlig, så driter jeg i hva folk i det langstrakte land syns om oss (kanarifansen). Det som betyr noe er at spillerne på matta elsker oss, noe de gjør, og at vi klarer å støtte klubben i motgang og medgang.
Det å kalle det som skjedde på Ullevål hærverk syns jeg er helt feil. Tror ingen var ute etter å ødlegge setene bevisst, men når man scorer i en cupfinale, så går det litt hardt for seg på tribunen. Der jeg stod var det ingen som hoppet på setene, men etter kampen så var hele seteraden løs. Folk klikka jo på tribunen, så ekke så rart setene fikk kjørt seg.
Det er ikke vi som gir oss et dårlig rykte. Det er media.
ps: Heia Norge og rævafotball
Kommentar
-
Kommentar
-
Hm..?
Det er ikke Lillestrøm sportsklubb med spillere og styre som får dårlig rykte, det er kanarifansen. Å for å være helt ærlig, så driter jeg i hva folk i det langstrakte land syns om oss (kanarifansen). Det som betyr noe er at spillerne på matta elsker oss, noe de gjør, og at vi klarer å støtte klubben i motgang og medgang.
Det å kalle det som skjedde på Ullevål hærverk syns jeg er helt feil. Tror ingen var ute etter å ødlegge setene bevisst, men når man scorer i en cupfinale, så går det litt hardt for seg på tribunen. Der jeg stod var det ingen som hoppet på setene, men etter kampen så var hele seteraden løs. Folk klikka jo på tribunen, så ekke så rart setene fikk kjørt seg.
Det er ikke vi som gir oss et dårlig rykte. Det er media.
ps: Heia Norge og rævafotballKommentar
Kommentar