Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Minner om denne konkurransen. Under ser dere den flotte drakta!
Ikke mange dagene igjen nå, så om du ikke allerede er med så skyndt deg!
Vi har fått inn 14 bidrag (Tusen takk!!) så sjansene er store for de som er med.
Nå har jeg ikke vunnet en dritt på julekalendere på nesten 10 år, så det må bare bety at jeg har spart flaksen min til denne trekningen
Men jeg har jo spilt lotto denne uka og så...
"A true champion is the one who falls and rises again. We will rise again." - Nosa
Nå er fristen ute og FuglaTifo takker for imponerende interesse rundt vår lille jule konkurranse.
Nedenfor ser dere navn på alle som har deltatt og samtlige har fått et nummer. Nummerne benyttes i trekningen av den heldige vinneren, så husk nummeret dere har fått.
Eks: Trekkes nr 5 ut av hatten er det Håvard Namal Silseth som er vinneren.
Trekningen: Torsdag 13.12.07 kl 19:00 vil vi trekke hvem som vinner den signerte Norgesmester trøya i vårt lokale på Åråsen/ Kanari lokalet.
Vi inviterer alle som ønsker å komme og se trekningen live velkommen og ellers vil vi også filme selve trekningen og legge denne ut i denne tråden samme kveld for de som ikke kan komme.
Frank Rune Kjærnes
Kristin Snipstad
Egil Andreas Sande
Vidar Evje
Håvard Namal Silseth
Torstein Rønningen
Tore Vestli
Bjørn Egil Engh
Harald Solberg Næss
Eirik Sikkerbøl Nordlie
Ukjent giver (ta kontakt hvis du ikke står på listen, vi sjekker opp k.nr)
Lillian Dietzel Teien
Robert Sveen
Roger Spidsberg
Torolf Holte
Ulf Baadshaug
Petter Ødemark
Cathrine Dingtorp
Pål Vatneødegård
Per Ivar Egeberg
Kim Meleanie Goodman
Lasse Andre Nymoen
John Brænden
Espen Ødemark
Terje Nilsen
Nina Egeberg
Kjetil Svendsberget
Merk: Kanari lokalet er i den gamle tribunen (Notar) og direkte på baksiden av ståtribunen. Inngangen er den grå ståldøren.
Kommentar