Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da er årsfilmen for 2007 sesongen ferdig og klar til salg. Årets film er veldig, veldig, veldig mye bedre enn fjorårets. Vi har også laget en Nord Europa mix film.
I motsetning til i fjor er det filmet fra andre tribuner slik at man får bilde av hele kanaritribunen. Det er en herlig film av det LSKs fans presterte på tribunen i sesongen 07.
Favorittene mine var godset og lyn away, fantastisk, både visuelt og vokalt av de tilreisende!
Europa-mix`en hadde jeg så som så med forventninger til. Men denne fikk håra på ryggen til å reise seg. Frankfurt-schalke, utrolig å se når tusenvis på tusenvis av Frankfurtere hopper i takt mens de synger.
Bajen-dif på søderstadion, herlige scener for oss tribuneronkere!
Fantastisk(?) å høre danskene synge/rope på engelsk under matchen FCK-biff. +++
Da er filmen kjøpt inn. Den ble levert omtrent på døra av Sandass, takk til deg.
En herlig film som absolutt var verdt penga, kunne gjerne betalt det dobbelte også. Jeg trodde denne filmen kunne hjelpe mot tribuneabstinensene mine, men der tok jeg feil. Den forsterka abstinensene mine til de grader. Synes denne filmen virkelig viste hva vi står for og hvor gode vi er. Filmen fikk meg til å virkelig savne å stå på feltet.
Jeg er overrasket over hvor bra kvaliteten er på både lyd og bilde.
Jeg likte veldig godt introen til brann away klippet og håber at neste års film kan inneholde litt flere slike introer. Noen videoer fra de tidlige rundene i cupen hadde også gjort seg.
Skal jeg komme med noen som helst form for kritikk så må det være at kameramannen må bli litt mer stødig på hånda.
En film jeg vil anbefale alle å kjøpe. Med ett lite trekk for ustø kameraføring så lander jeg på terningkast 7.
Filmene koster 100 kroner per stk, eventuelt 150 kroner for begge to. De kan kjøpes for hånd etter avtale med en i UFC, eventuelt kan man få filmen(e) tilstendt per post. Om man ønsker dette må man sette inn penger på konto 1644.22.74316 og merke betalingen med hvilken film man skal ha, navn og adresse. Filmene vil da koste 123 kroner (inkl. frakt) per stk eller 173 kroner (inkl. frakt) for begge to.
PS: Årets filmer kommer uten den irriterende DVD-etiketten som sikkert tok knekken på noen DVD-spillere i fjor.
Håper noen som har sett Europa filmen kan gi oss en liten tilbakemelding på den også.
Tro det eller ei, men kritikk er også ønsket.
Jeg har sett den. Jeg ble stiv!
Fantastisk mye bra! Høydepunktene var Hammarbys pyroattack på snuten og når Bajen gikk i tog i Fredrikstad. Godt å se at de fant noe fornuftig å bruke de dumme FFK-vimplene til.
Mange bra introer før selve kampklippene. Sånt liker jeg.
Som jeg skrev om årsfilmen så er kvaliteten på både lyd og bilde meget bra! Noe utsø kameraføring, men det er det fint lite å gjøre noe med.
Som med årsfilmen er jeg nødt til å gi terningkast 7.
Ett must til alle som er glad i tribuneliv.
Om det er flere eks. igjen i slutten av januar, så kjøper jeg. Penger er det trangt med akkurat nå, naturligvis, selv om det bare er en liten sum det er snakk om.
Kommentar