Tribuneabstinenser
Collapse
X
-
det hjelper på spes nå etter foppallsesongen her hjemme er over må man jo ha noe å la tribunebastinensen gå ut over.Kommentar
-
Værre ble det etter oppsummeringen av fotballåret 2007 på tv2 i kveld etter en fryktelig skuffende liverpool kamp... frysninger, sinne, glede, skuffelse og ikke minst gledestårer på nytt da de viste fra cupfinalen.. helt fantastisk, men da programmet sluttet ble jeg rimelig tom.. MEN snart er ventetida over og vi er tilbake på åråsen.. 2 mnd og 24 eller 25 dager eller noe igjen nå så er vi der!Kommentar
-
Har grusomme abstinenser nå, snart tom for beroligende piller er jeg også.
Får vel høre om en eller annen søpplasupporter på jobben har en resept til overs, men de gir vel ikke bort piller sånn uten videre tenker jeg, hvertfall ikke nå som Plata er rydda.
Dessuten flytter jeg utenlands 20. Januar, og går dermed glipp av hele vårsesongen!
Og selvfølgelig, bare sånn for sikkerhets skyld, så skal jeg antageligvis i militæret i august, så da mister jeg de kampene etter det også!
Verden er ond. Velvel, får vel kanskje med meg bortekampen mot TIL da, om den spilles mens jeg er i Militæret. hehe.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Jeg synes det var deilig med en pause. Særlig etter den fine avslutninga.
Men nå begynner lengselen etter at serien skal begynne igjen å melde seg! Men samtidig er det godt at det er noen måneder igjen, for LSK trenger forsterkninger!Kommentar
-
Har grusomme abstinenser nå, snart tom for beroligende piller er jeg også.
Får vel høre om en eller annen søpplasupporter på jobben har en resept til overs, men de gir vel ikke bort piller sånn uten videre tenker jeg, hvertfall ikke nå som Plata er rydda.
Dessuten flytter jeg utenlands 20. Januar, og går dermed glipp av hele vårsesongen!
Og selvfølgelig, bare sånn for sikkerhets skyld, så skal jeg antageligvis i militæret i august, så da mister jeg de kampene etter det også!
Verden er ond. Velvel, får vel kanskje med meg bortekampen mot TIL da, om den spilles mens jeg er i Militæret. hehe.
Her er det jo mye godt du kan knaske på.Kommentar
-
MÅ på match..
Fram mot jul var også jeg ganske metta etter køppfinalen som en tidligere her skrev, men etter noen TV-matcher og pøbbturer av ymse slag reiser en kanarikompis og jeg over til Manchester, England for å se PL-foppall. DET skal bli deilig!
Ser fram mot noen treningsmatcher med Fugla nå...Last edited by VallerudKanari; 11.01.2008, 15:09. Begrunnelse: Må vel noen turer i LSK-hallen også...Mangeårig sesongkortinnehaver- TO kort fra 2013!Kommentar
-
De tusenvis av medlemmene til klanen sliter ikke med det samme problemet, kanskje de har en kur:
Tilskuere hjemme
Sparta 17613 8 2202
Storhamar 12902 7 1843
Stavanger 13253 8 1657
Vålerenga 11758 8 1470
Frisk Asker 11409 8 1426
Comet 8081 7 1154
Stjernen 8329 8 1041
Trondheim 7233 7 1033
Lillehammer 6909 7 987
Furuset 4950 8 619
En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.
Endelig er mørketida over.Kommentar
Kommentar