Mathisen om TV2 og besinnelse
Collapse
X
-
PS! Om jeg er løk eller ikke veit ikke jeg, men jeg har fortsatt ikke lagt meg ned for å dø...Kommentar
-
Ta det med ro "Skotten". Jeg synes du har veldig reflekterte meninger i denne saken Jeg kan ikke forstå hvorfor personer skal ha en vendetta mot TV2 i navn av KFL. Det er ikke til å unngå at denne kampanjen vil skade ryktet til både LSK og KFL.
Ønsker vi en ny sesong som 2007, hvor media, andre klubber og de fleste andre supportere har stemplet oss som sutrete, grisespillende og juksende? Det går ikke en dag uten at jeg har fått noe LSK-relatert i fleisen denne høsten (Bor i Bergen). La oss vise dem at sportsklubben er profesjonell
Dere sier at dere støtter klubben ,men hvis deres måte er å støtte sportsklubben er å slenge drit til TV2 så håper jeg dere dropper det. TV2 kan vise akkurat hva de vil, de viser det som folk er innteresert i , nemelig Brann dette året fordi de var med i medaljestriden fra serierunde til serierundt. Det er naturlig at de vil følge gullstriden og ikke striden om 4.plassen som vi er kjent for.
EDIT: Måtte fjerne litt stygt språkTankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Sesongen 2008 har ikke begynt ennå. Fortsetter TV2 med samme dritten neste år så får dem regne med protester.
Klubber som lar seg selv bli tatt over er faen meg det værste som fins. Noen som husker Red Bull Salzburg?
Nei jeg vil heller ha en klubb med litt frynsete rykte i media men med stoltheten i behold.Kommentar
-
Godt å høre at du også holder standarden oppe. Vil du ha en ny UFC diskusjon?
Sesongen 2008 har ikke begynt ennå. Fortsetter TV2 med samme dritten neste år så får dem regne med protester.
Klubber som lar seg selv bli tatt over er faen meg det værste som fins. Noen som husker Red Bull Salzburg?
Nei jeg vil heller ha en klubb med litt frynsete rykte i media men med stoltheten i behold.
De få som vil yppe seg mot tv 2 får gjøre det et annet sted enn på Kfl feltet da. Du vil heller ha en klubb med et frynsete rykte i media......
Du burde heller tenke på og støtte klubben og la media gjøre det de kan best. Sørg heller for at de har positive ting og formidle over eteren......
Egotripp passer ikke inn i KFL, ellerKommentar
-
Det er nettopp fordi jeg har stoltheten i behold jeg klarer å leve med at media skriver akkurat hva de vil...Kommentar
-
Hvilke form protestene skal ha vet ikke jeg ennå. Det blir sikkert klart hvis en slik situasjon oppstår.
Hvis ikke TV 2 skjerper seg til neste år må noe skje. End of story.Kommentar
-
En mulig kommende reaksjon ovenfor tv2 vil i beste fall bli forbigått av kanalen i stillhet. Dog rimelig sikker på at det bare blir å "hive vann på den berømte mølla".....
Å heve oss over tv2 er det lureste LSK/KFL kan gjøre i denne saken....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Jeg blir meget overrasket hvis KFL styret stiller seg bak en "aksjon" mot TV2 i løpet av 2008 sesongen, da kan de isåfall ikke ha fått med seg hva LSK og LSK-styret mener om saken.
Klubben og klubbens holdninger/meninger bør alltid komme først, husk at vi er her for å støtte klubben, ikke motsatt...Kommentar
-
det er ikke det at jeg vil ha en vandetta mot Tv2, det er en bra kanal og jeg ser ofte på Tv2, men når noe kommer som er usant om klubben vår mener jeg ikke at vi ikke skal si noe.. Det er den lette måten..
Ingen kommentar blir sagt ofte nok, klar man kan hentyde til at de ikke sier sannheten, men at man ikke vil kommentere det.. Men noe må skje..
Skjønner ikke hvordan man kan mene noe annet..Kommentar
-
Fordi jeg ikke har noen tro på at en reaksjon vil kunne medføre en bedring av problematikken, snarere tvert imot. Om vi komme med en reaksjon mot tv2 tror jeg kanalen vil slå det stort opp og bruke det for det det er verdt....
Ergo, enda mer negativ fokus.... noe vi ikke er tjent med....Mvh
Martin RathsKommentar
-
Skjønner måten du tenker på, men kan ikke fatte og begripe hva slags reaksjoner mot tv2 som skal bedre forholdet mellom KFL/LSK og tv2. Det er jo det vi alle er ute etter, er det ikke....?
En mulig kommende reaksjon ovenfor tv2 vil i beste fall bli forbigått av kanalen i stillhet. Dog rimelig sikker på at det bare blir å "hive vann på den berømte mølla".....
Å heve oss over tv2 er det lureste LSK/KFL kan gjøre i denne saken....Kommentar
-
Kommentar
-
Helt enig! Det er i hvert fall ikke særlig lurt å oppføre seg atalt mot TV2-reportere som er sendt ut for å lage positive saker om klubben. Da kan man like gjerne skyte seg sjøl i foten.Kommentar
-
Det er lett å la seg rive med i kampens hete, men hvis folk går i seg sjøl før sesongen starter, så kanskje man innser at det er bedre å holde kjeft hvis man ikke har noe positivt å komme med. Vi kan bare glemme å vinne en krig mot media!Fugla 4 Life!Kommentar
-
Tja, du skal ikke se bort ifra de har noen unge talenter på gang, og med Philip Boyt på ankeretappen tror jeg de blir å regne med.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Igjen som jeg poengterte i et tidligere innlegg.. som tydligvis ble oversett så er det ikke meningen å "kjempe" mot media, "vinne" over media. Alt som blir sagt er bare meninger.
Men vi kan si ifra når noe er uriktig, ikke fordi vi prøver å "vinne" over media, men fordi vi vil si sannheten. Vi vil ha kredibilitet hos de andre klubbene i Norge. Respekt, forståelse og sympati i fotball Norge.
Tv2 er det ikke så farlig med. Vi kan godt "tape" "mediekampen", men vi kan ikke tape ansikt. Spessielt ikke i saker hvor vi ikke har gjort noe galt.Kommentar
-
Sympatien finnes ikke der et sekund hos noen, vi har kun sympati fra oss selv. Andre lags supportere ler av oss.
Så hva mener du vi skal fortsette som i år for da? Vi oppnår akkurat det motsatte av hva du her sier. Greit å ta en tur på VG debatt da, søppeldebatt, men det er der gjengse mannen i gata sitter.Kommentar
Kommentar