Jeg har tenkt tanken før, og etter at Martin Andresen sa han ønsket det samme med " Vålerenga kjerke" , lufter jeg tanken. Mener det hadde vært mye bedre og spilt denne da lagene kommer på banen, eller når de er der ute. Dette bør la seg gjøre de gangene det ikke er tv-kamper hvertfall. Trur det hadde blitt mye mere trøkk, og spillerne hadde fått opplevd "hymna".
Flytting av hymna
Collapse
X
-
Flytting av hymna
VI ER LILLESTRØØM, LILLESTRØØM SK, VI ER NORGES BESTE LAG, JA VISST FAEN ER VI DET!!Stikkord: Ingen -
Jeg har tenkt tanken før, og etter at Martin Andresen sa han ønsket det samme med " Vålerenga kjerke" , lufter jeg tanken. Mener det hadde vært mye bedre og spilt denne da lagene kommer på banen, eller når de er der ute. Dette bør la seg gjøre de gangene det ikke er tv-kamper hvertfall. Trur det hadde blitt mye mere trøkk, og spillerne hadde fått opplevd "hymna".
"Nystemten" når spillerene står oppstilt har helt klart en større effekt enn hvis den hadde blitt sunget lenge før kampstart...
Og ja - hymnen vil definitivt passe bedre inn om den ble spilt ved oppstillingIf heartaches brought fame in love's crazy game,
I'd be a legend in my time.
If they gave gold statuettes for tears and regrets,
I'd be a legend in my time.
Johnny Cash - A Legend In My Time
Kommentar
-
Kommentar
-
Ingen er bedre enn West Ham på akkurat det du sier der.
http://youtube.com/watch?v=5daD7gjQUdo
Kommentar
-
VI ER KANARIFANSEN OG HOLDER ALDRI KJEFT<3Kommentar
-
Last edited by Tobben; 04.01.2008, 17:43. Begrunnelse: Måtte fylle ut innlegget mer for å få frem min meningKommentar
-
Er ikke dette diskutert i 4 andre tråder med eksakt samme tema allerede?
La oss bytte hymne hvert eneste år, så slipper vi å få tradisjoner! Hallo folkens, GnR er kongeintro. Eneste som måler ser er St. Pauli's AC/DC - Hells Bells.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Det er ingen som snakker om å bytte intro. Den introen vi har nå synes jeg er dødsbra. Men vi snakker om flytting av hymne, og da er det naturlig at folk kommer tilbake på temaet om å bytte hymne også.Kommentar
-
Det er diskutert i samme tråd. Å diskutere de to tingene hver for seg er som å diskutere om man skal kjøpe bare høyrebeinet til Espen Hoff og ikke det venstre.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar