Skal Lars spille?
Lillestrøm Fans Cup
Collapse
X
-
Kommentar
-
Du vet da at seriøse klubber aldri frigir lagoppstilling før den nødvendige pressefristen en time før match, nettopp for å unngå at motstander får forberedt en taktikk med tanke på motstanders spillemønster.Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
-
Råtips til JK:
Sandass i mål, Raymond som tankspiss, Harald som løpegutt og resten løper planløst rundt. Dersom Bæng stiller skal dere ikke se bort ifra at de kjører brøytetaktikk med Bæng i spissen og ballfører bak.Lauken er vår venn!Kommentar
-
får man forresten bekreftelse på om man har meldt seg inn? vi har meldt oss inn men ikke fått noe bekreftelsegreier,,LillestrømKommentar
-
Simen som styrer den mailen er i Hellas å ser fotball denne helgen, men han kommer tilbake, så du får nok svar da.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg har tro på et UFC med følgende oppstilling:
Unge herr JhnY i mål, reddet laget han står i mål for i fjor ved å redde straffe i en av de siste serierundene.. En virkelig Grode Frodås her!
Bæng er kaptein og høyreback i tospann med Kløftas joker, Jonern. Disse to utgjør en backrekke som får Vidic/Ferdinand til å virke tannløse.
Foran har jeg klokketro på Kopperud, den unge frekkasen fra innerst i skogen. Ruben er et sannsynlig valg som andre fremspiller.
Gjennomsyret av samarbeid, toppet med evnen til å erte på seg gråstein tror jeg dette er et lag å regne med!I år så tar vi ostepop
Vi elsker Lillestrøm
HEI!Kommentar
-
Kommentar
-
UFC 1 vurderer å spille med kun 3 utespillere, da kvaliteten på resten av de påmeldte laga ikke akkurat er høy.
Lykke til, husk leggskinn!Kommentar
-
UFC 1 vurderer å spille med KUN 3 utespillere da den ene spilleren er for dårlig.. sånn da kom sannheten fram
Åssen er egentlig opplegget. gruppespill? 4 i hver gruppe?Last edited by UFM1; 18.02.2008, 19:13.LillestrømKommentar
Kommentar