Vil slå knallhardt ned på tribunebråk
Collapse
X
-
-
Dessuten. Bare se hva som har skjedd i England. Man blir kastet ut av stadion for å stå å synge. Paranoia?Kommentar
-
Sepp Blatter har tidligere sagt at han håper på at fotball kamper blir en luksustilstelning hvor folk først spiser en bedre middag hvor så å nyte en god fotballkamp. På samme måte som på en opera.
Dessuten. Bare se hva som har skjedd i England. Man blir kastet ut av stadion for å stå å synge. Paranoia?
Jeg tror ikke vi har så mye å frykteEnøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tolker det slik:
1. å kaste gjenstander, lightere, mynter o.l.
- Det er bra hvis dette blir slått hardt ned på. Både spillere, journalister, ballgutter og publikum kan bli skadet. Det er det ikke verdt, selv om man blir provosert av usympatiske spillere.
2. slossing
- Kommentarer overflødig...
3. hærværk
- Bevisst ramponering av andres eiendom bør straffeforfølges. At det ryker 50 stoler på Ullevaal nekter jeg å tro skyldes kun ekstase. Gjerningsmenn bør stå ansvarlige for egne handlinger.
4. sjikanering
- Homsehets og rasisme er uønsket på norske tribuner. Sjikanering av polititjenestemenn som gruppe (ACAB) er heller ikke ønskelig.
De som mener de har noe å frykte, bør gå i seg selv!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Jeg tolker det slik:
1. å kaste gjenstander, lightere, mynter o.l.
- Det er bra hvis dette blir slått hardt ned på. Både spillere, journalister, ballgutter og publikum kan bli skadet. Det er det ikke verdt, selv om man blir provosert av usympatiske spillere.
2. slossing
- Kommentarer overflødig...
3. hærværk
- Bevisst ramponering av andres eiendom bør straffeforfølges. At det ryker 50 stoler på Ullevaal nekter jeg å tro skyldes kun ekstase. Gjerningsmenn bør stå ansvarlige for egne handlinger.
4. sjikanering
- Homsehets og rasisme er uønsket på norske tribuner. Sjikanering av polititjenestemenn som gruppe (ACAB) er heller ikke ønskelig.
De som mener de har noe å frykte, bør gå i seg selv!Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Du er jo åpenbart uenig bare for å være uenig. Greit nok.
Skulle like å se over 100 000 mennesker gå på match i Norge hver helg til 500 kr billetten. Det skjer ikke.
Enig med Earthill; Gå heller litt i deg sjøl.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
ingensteder, jeg bare frykter at det blir slik som i England. (premiership)Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Hvem er det du tror du er? Jeg er uenig med deg fordi du bagatelliserer en ting som jeg mener er alvorlig.Kommentar
-
Jeg tror forslaget fra NFF er livsfarlig og paradoksalt nok vil føre til mer tribunebråk. Trusler om poengtrekk vil gjøre det mye mer interessant for casuals å fremprovosere bråk, da konsekvensene for de involverte klubbene blir enorme. Hvis man ikke har et problem, bør man helst ikke prøve å fikse det.Kommentar
-
Det vanlige har jo vært at det er det laget som har hjemmebane, som må ta straffen uansett hvilket lag sine supportere som lager det NFF definerer som uønsket. Hvordan vil dette gjelde nå? Det kan jo umulig være slik at LSK blir fratatt poeng om f.eks Kjernen bruker bluss (som jeg forøvrig er tilhenger av at skal være lovlig).Kommentar
-
I tillegg til casuals som vil fremprovosere bråk, så kan man jo kanskje til og med oppleve infiltrasjon av andre supportere som kommer seg opp til tribunen til ett lag de vil ødelegge for. Da kan disse folka sørge for å begå lovbrudd som sørger for straff til den aktuelle klubben.
Kall meg gjerne paranoid, men det kan skje.
Og så har man tilfeller med idioter/drita individer. Om en mongomann i gult/svart tilter og hiver noe i hodet på dommeren, skal da LSK og alle som elsker klubben straffes pga dette?Kommentar
-
Dette rammer stort sett kun de "fire store".
Ser for meg at brann og enga blir trukket 10 poeng for casualsbråk
Vi og Kjernen blir trukket 10 poeng for engasjement på tribunen
Til cl og uefa sender Norge, molde, ham-kam og tromsø, mens Åge Hareide og nff klager på dårlig norsk innsats i Europa.Kommentar
-
Leste i VG at en eller annen fyr fra Vålerenga uttalte seg, og han påsto at det allerede var en regel om at tribunebråk kan føre til inntil 4 minus poeng. Det er vel ingen som har vært i nærheten av å få minus poeng i Norge, og alikevel skal de gjøre en kjempesak ut av det og høyne grensa til 10 minus?? Det er sinnsykt lite tribunebråk i Norge. Dette er ikke et problem, men NFF er i ferd med å skape det...................Kommentar
-
Alt For Fugla
Gå Av GrønlundKommentar
Kommentar