Retorikken er slett ikke på sin plass i forhold til at noe som tidligere har blitt bøtelagt med 20 000,- plutselig blir 3,5 ganger dyrere. Så hadde du utelatt beløpet hadde retorikken vært helt grei. Poenget mitt er at billige retoriske triks som dette ikke skaper nye meningsfeller.
Den store innsamlingsaksjonstråden
Collapse
X
-
Retorikken er slett ikke på sin plass i forhold til at noe som tidligere har blitt bøtelagt med 20 000,- plutselig blir 3,5 ganger dyrere. Så hadde du utelatt beløpet hadde retorikken vært helt grei. Poenget mitt er at billige retoriske triks som dette ikke skaper nye meningsfeller.
Forøvrig var ikke målet mitt å skape meningsfeller, det var å selv markere avstand fra, og misnøye med de som har fattet denne beslutningen.Kommentar
-
Føler det aspektet ved debatten ble ferdig i tidligere diskusjoner i etterkant av cupfinalen, men du må gjerne sette plata i spilleren på nytt igjen hvis det er viktig for deg.Kommentar
-
Hadde ikke akkurat venta støtte fra disse ,men takk skal dere ha.http://www.kjernen.no/art/4106/Kommentar
Kommentar