Den store innsamlingsaksjonstråden
Collapse
X
-
Da regner jeg med at du setter inn litt penger fordi du synes blussinga var kul, så kan du heller skrive i tråden at dette er fordi jeg synes blussinga er kult og ikke gir mer pga. at folk ødela stoler
Så da må jeg bare spørre: Deal eller no deal?Kommentar
-
Vi får se... Dersom jeg slipper å betale 2 ganger, en gang nå + deler av medlemskont. så betaler jeg. når 90% er betalt skal jeg vurdere det!-Dersom historien gjentar seg, tror jeg det samme vil skje igjen!Kommentar
-
Kommentar
-
At forbundet gir 40. 000 i bot viser bare nok en gang hvilken inkompetent møkkagjeng dem er.
Først gikk dem ut og lovet 30 000 kr hvis vi laget en tifo ( noe som forresten er en mongo greie, men sagt er sagt) disse pengene fikk man ikke ettersom det ble blusset, selvom avtalen aldri hadde noe punkt som het at man ikke skulle få pengene hvis det ble blusset.
Dagen etter cupfinalen sa Solheim løken at dem ikke kunne/skulle gi noen bot til LSK ettersom dem selv stod som arrangør.
Det kom først ut at det var rundt 50 seter som var ødelagt, mens nå var det plutselig 80 seter.
NFF gjør ting som dette gang på gang på gang. Men jeg håper hvertfall at folk bidrar med penger så det blir så lite som mulig som må dekkes fra KFL`s pengebinge.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Først gikk dem ut og lovet 30 000 kr hvis vi laget en tifo ( noe som forresten er en mongo greie, men sagt er sagt) disse pengene fikk man ikke ettersom det ble blusset, selvom avtalen aldri hadde noe punkt som het at man ikke skulle få pengene hvis det ble blusset.
Da straffer de Kanari-Fansen direkte med 30.000 kroner, i tillegg til de 40.000 LSK får i bøter.
Hvis NFF har lovet kr. 30.000,- i tifostøtte, og nekter å betale det ut, er boten i praksis på kr. 70.000,-Kommentar
-
Disse pengene bør KFL absolutt kreve. Hvis ikke er det ikke noe normalt forhold mellom regelbruddet og reaksjonen, sammenliknet med tidligere bøter for blussing.Kommentar
-
Legg på den regninga KFL fikk av NFF for ødeleggelse av stolene så blir det enda høyere.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Forbundet kom fram til at siden det ble brukt bluss i LSK svingen ville dem ikke overføre de 30.000,- kr. Dette i tillegg til at blussinga hadde ingenting med tifoen og gjøre og var etetr kampen var ferdig!Kommentar
-
Har vi ikke allerede betalt 50.000,- for setene ???
I så fall er det økonmiske tapet 120.000,-Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Opprinnelig skrevet av HenrikDa er det bare å håpe at de av dere som bestemte dette her syns at ild og røyk var verdt 120 000.
Derfor kostet ild og røyk 70.000,-
Ikke bland sakene sammen..Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Last edited by Henrik; 18.03.2008, 10:47. Begrunnelse: Slettet den første meldingen der det sto 120 000, da det riktige er 70 000.Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis poenget ditt er at man ikke burde fyrt opp blussene, er du i din fulle rett og jeg og de fleste vil sikkert være langt på vei enig.
Men hold deg for god til å score billige poenger basert på etterpåklokskap av den typen du gjorde i siste innlegg, det er IKKE måten å samle meningsfeller på!Kommentar
-
Du mener det er rimelig å anta at de burde regnet ut dette regnestykket på forhånd? NFF's matematiske formler er ikke fullt så enkle...
Hvis poenget ditt er at man ikke burde fyrt opp blussene, er du i din fulle rett og jeg og de fleste vil sikkert være langt på vei enig.
Men hold deg for god til å score billige poenger basert på etterpåklokskap av den typen du gjorde i siste innlegg, det er IKKE måten å samle meningsfeller på!Kommentar
-
Tenk, det skjønte jeg. Hvis du leser innlegget mitt, hadde du ikke trengt å forklare dette enda en gang. Og det er en helt legitim holdning å inneha.
Retorikken din derimot...Kommentar
-
Da er vi bare uenige, retoikken min syns jeg er helt på sin plass mot et styre som bestemmer seg for å gjennomføre noe som NFF har slått ned på før, som også førte til at veldig mange så veldig lite av feiringen etterpå.Kommentar
Kommentar