Når skal man bruke disse? Det eneste øyeblikket jeg kan se de som relevante er på landskamp...
Ny fanzine og nye supportereffekter
Collapse
X
-
-
Det vil bli salg av Fanzinene igjen idag. Se etter skumle ultras i Kiellands gate som prøver å prakke på deg et nummerUltras Felt C LillestrømKommentar
-
Jeg går med fotballskjerf istedet for vanlig skjerf. Cupfinaleskjerfet har sett flere turer til Tyskland og Tsjekkia i vinter Et skjerf skal normalt sett henge på veggen eller et annet sted synlig.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Skal ikke se bortifra at dette kommer til å bli brukt. Er sikkert flere som kommer til å legge merke til det og da kan jeg innformere om vår sak. Med andre ord er de skjerfene jeg får i posten en større trussel en all verdens reklame. Jungeltelegrafen går som ild i tørt gress
Spørs om det blir brukt på kampdager, siden LSK/KFL har en rykte på seg som sutreklubb og dette er noe jeg absolutt ikke vil bidra med.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Vi prøver igjen. Fanzina to toast & 1 juice vil være tilsalgs på Sandar kampen. Se etter unggutter med solbriller og myntklinging i lomma.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Selges fra klokken 14 på puben sportsman i sandefjord sentrum.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Det er ca 70 fanziner igjen, det kan hende disse blir solgt ut i løpet av morgendagen. Er det noen som er forhindret fra å dra på kampen og som har lyst på en fanzine: Send PM!Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
Noen som har bilder av Ultras Lillestrøm skjerfet? Hvis noen kan pakke ned et eksemplar av fanzine og skjerf hadde jeg satt stor pris på dette. (såfremt skjefet ser bra ut ,men det regner jeg seff med)Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Kommentar
Kommentar