Medlemssjekk kanarifeltet
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.Jordbakke -
Men uansett, det er og blir uproft at ikke LSK opplyser om dette i klartekst på forhånd. Ikke noe stor sak, men det følger den røde linja til LSK.Fugla 4 Life!Kommentar
-
Det er som jeg skrev, beregnet for KFL og LSK medlemmer, fortrinnsvis.
Og den beste kombinasjonen er selfølgelig en typisk "Ole Brum"....
"Ja takk begge deler"...men ingen krav.
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Feltet som blir kalt KFL -feltet oppstod etter at KFL tok iniativ til at stående supportere fortsatt skulle ha mulighet til å stå på kamper på Åråsen.
Mektige herrer innad i LSK jobbet hardt for at det bare skulle bli sitteplasser på hele Åråsen.
Etter mange, lange og heftige møter, LSK vs KFL ble det i 1998 et årsmøtevedtak på LSK sitt årsmøte at feltet er beregnet for stående KFL og LSK medlemmer, fortrinnsvis.
Man har sporadisk foretatt medlemssjekk på feltet, fordi man har opplevd at enkelte snylter seg inn ved å betale feil pris, ved å late som om man er medlem.
Når Coop kjører medlemstilbud for sine medlemmer, er det ingen andre en medlemmer som kan nyte godt av dette.
På lik linje ønsker KFL å ivareta sine medlemmer, ved å tilby Norges beste ståplasser, til en grei pris til sine medlemmer...
Nå i år kommer det til å bli større jag etter KFL-feltet billetter enn noen gang før.
Med over 1100 solgte sesongkort, sitter man igjen med litt over 700 billetter som skal fordeles til de som billettene er beregnet til.
KFL og LSK er klar over at man kan jukse til seg plasser/feilaktig pris selvom man ikke er medlem, og dette er noe man ser på og vil gjøre noe med. Vi er inneforstått med at det har vært og er mangelfull informasjon rundt nevnte, og vi kommer tilbake til bedre rutiner asap...
Frodethai
kfl-sikkerhet"Arguing on the internet is like running in the Special Olympics... Even if you win, you're still retarded."Kommentar
-
Som jeg skrev tidligere:
KFL og LSK er klar over at man kan jukse til seg plasser/feilaktig pris, selvom man ikke er medlem, og dette er noe man ser på og vil gjøre noe med.
Vi er inneforstått med at det har vært og er mangelfull informasjon rundt nevnte, og vi kommer tilbake til bedre rutiner asap...
FrodethaiFrode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Hmm.. Var ikke klar over at det kun var 700plasser igjen på KFL feltet. Er det mulig å reservere en plass for en toppkamp ganske langt i forveien? Har en relativt lang og tungvidt reisevei og ikke f... om jeg reiser over for å sitte på SS!
Det må være en sammenheng mellom prisen man betaler (totalt inkl transport) og det produktet man får tilbake.Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg overKommentar
-
Hmm.. Var ikke klar over at det kun var 700plasser igjen på KFL feltet. Er det mulig å reservere en plass for en toppkamp ganske langt i forveien? Har en relativt lang og tungvidt reisevei og ikke f... om jeg reiser over for å sitte på SS!
Det må være en sammenheng mellom prisen man betaler (totalt inkl transport) og det produktet man får tilbake.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Som jeg skrev tidligere:
KFL og LSK er klar over at man kan jukse til seg plasser/feilaktig pris, selvom man ikke er medlem, og dette er noe man ser på og vil gjøre noe med.
Vi er inneforstått med at det har vært og er mangelfull informasjon rundt nevnte, og vi kommer tilbake til bedre rutiner asap...
Frodethai
skulle bestille sesongkort på Kanarifeltet for nevøen min jeg, han er ikke medlem av kanarifansen. Slik jeg forstod førstesiden på billettluka burde dette koste 900kr for ikke medlemmer. men samme hva jeg gjorde kom det opp 2800,- i pris. ikke pokker om jeg betaler det for sesongkort til en gutt på 12år altså. Så det ble til at jeg bestilte sesongkort for kanarifans til han så får han heller melde seg inn senere...
så LSK burde vel kanskje sjekke at systemet fungerer korrekt de ogsålønningsdag er som et one night stand, du får rydda litt opp når de kommer, det er jævlig gøy når det holder på, plutselig
sitter du der tomhendt med den skamfulle undringen om hva fan skjedde egentlig....Kommentar
-
Det må være en sammenheng mellom prisen man betaler (totalt inkl transport) og det produktet man får tilbake.
de gangene i året jeg er på åråsen (ca5-6) står jeg ALLTID sammen med KFL og bill er ALDRI et problemKommentar
-
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
-
ALT FOR FUGLAKommentar
-
Kommentar
-
men nå er det ikke utsolgt. og har muligens misforstått vedkommende som jeg forsøkte å svare(?) mener bare at hvis man ikke bor i nærheten og ikke tar turen fordi man er redd for ikke å få bill så pleier det aldri å være et problem for meg.Kommentar
-
Det jeg syns er dumt med medlemssjekk er at det blir litt vanskelig å "verve" nye fans. Jeg har opp igjennom fått med meg folk som i utgangspunktet ikke er så veldig interessert i fotball eller fugla på match og ti av disse er i dag medlemmer og de igjen har fått med folk. Folk melder seg jo ikke inn i fansen for å "lodde stemninga"... Og jeg ønsker at de jeg har med meg skal stå, synge, hoppe og støtte fugla.
Eller er det slik at man sjekker billetten opp mot medlem/ikke medlem? Altså, at ikke-medlemer bare betaler dyrere billett? I så tilfelle, se bort ifra dette innlegget;-)Kommentar
-
En rask titt på hjemmesiden til LSK viser med en gang at LSK har 2 priser på feltet.
Sone Kanarifeltet (Gul):
Medlem i Kanarifansen, voksen, 170,-
Medlem i Kanarifansen, barn/honnør, 100,-
Ikke medlem i Kanarifansen, voksen, 190,-
Ikke medlem i Kanarifansen, barn/honnør, 120,-
Som du burde ha gjort hele tiden...Kommentar
-
Mente færre selvsagt.
Personlig har jeg ikke et ekstremt behov for å være medlem av kanarifansen, men liker å synge og bidra til stemning på tribunen.
Kanarifansen ble med dette endel av Lillestrøm sportsklubb, noe jeg syntes er uheldig for fremtiden som supportergruppe.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hvis du har sesongkort på kanarifeltet uten å være KFL-medlem, da vil jeg kalle deg en snylter. De reduserte prisene er forbeholdt KFL-medlemmer. Ingen tvil!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Enøyd i de blindes dal.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar