Medlemssjekk kanarifeltet
Collapse
X
-
Det må da for faen være valgfritt om man ønsker å være medlem av kfl eller ikke...
Er jo helt på trynet om man må være medlem av kanari-fansen for å kunne stå på bortefeltet på en annen stadion enn Åråsen! Eneste grunnen til at jeg er medlem er for at jeg får pilsen på Martin's for 39,- på matchdag.Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Hvis du ikke vill være medlem i KFL så får du gå på andre tribuner KFL feltett er forbeholdt de som betaler medlemskap i KFL SNYLTERKommentar
-
Det er flere fordeler av å være medlem av kanarifansen selvom du ikke bor i området romerike, man får blant annet mye fint lesestoff i humbug og kanaris som dukker opp i ny og ne i posten, du får noe annen info uten å søke etter dette, du er med å støtte kanarifansen økonomisk og på papiret (=flere medlemmer), det koster kun 200,- i året, skulle det bli seriefinale/cupfinale og du er i nærheten av der kampen er så har du større mulighet til å få billett enn du har nå, og kortet er dessuten veldig kjekt å ha samme hva
Da har jeg og en venninne betalt kontigenten for 2008 Sees på Lerkendal 16 maiKommentar
-
Kommentar
-
Det er faktisk helt sykt at man må være medlem i kanarifansen for å stå på både hjemme og bortefeltet. Hva er det man snylter på? Synginga og steminga? Var det ikke sånn at vi gjorde detta for laget a? Eller det var kanskje ikke det allikevel... Pengene kan det jo ikke være, da man ikke har noe alternativ pris til ikke-medlemmer. Heia Gestapo sier jeg bare!
Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
Så vidt jeg veit så har ikke LSK noen regler for at man må være KFL medlem for å kjøpe sessongkort, så å gi KFL kreditten for de prisene blir litt feil, kan tenkes at de reduserte prisene har noe med at det er ståplasser, og ikke ikke akkurat de "beste" plassene med tanke på plasseringa. Og ja.. LSK får også dytta inn flere folk der når det ikke er sitte plasser. Og hadde det vært opp til KFL siden det er de som tydligvis har "forhandlet" frem disse prisene så hadde vi vel hatt medlemsjekk der vil jeg tro. Uansett de fleste er der for å støtte LSK og ikke KFL, så ved å ha kjøpt ett sessongkort så mener jeg de har gjort sitt uten å skulle bli kalt snyltere.Kommentar
-
Det er faktisk helt sykt at man må være medlem i kanarifansen for å stå på både hjemme og bortefeltet. Hva er det man snylter på? Synginga og steminga? Var det ikke sånn at vi gjorde detta for laget a? Eller det var kanskje ikke det allikevel... Pengene kan det jo ikke være, da man ikke har noe alternativ pris til ikke-medlemmer. Heia Gestapo sier jeg bare!
Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..Kommentar
-
Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Mulig ikke Frank tok så feil ang disse nazi-beskyldningene..Kommentar
-
Før jeg begynner så vil jeg bare si at ja, har både sessongkort på feltet og medlemskap, men å kalle de uten snyltere? blæh
Så vidt jeg veit så har ikke LSK noen regler for at man må være KFL medlem for å kjøpe sessongkort, så å gi KFL kreditten for de prisene blir litt feil, kan tenkes at de reduserte prisene har noe med at det er ståplasser, og ikke ikke akkurat de "beste" plassene med tanke på plasseringa. Og ja.. LSK får også dytta inn flere folk der når det ikke er sitte plasser. Og hadde det vært opp til KFL siden det er de som tydligvis har "forhandlet" frem disse prisene så hadde vi vel hatt medlemsjekk der vil jeg tro. Uansett de fleste er der for å støtte LSK og ikke KFL, så ved å ha kjøpt ett sessongkort så mener jeg de har gjort sitt uten å skulle bli kalt snyltere.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kfl-feltet er vel noe det strengt tatt bare blir kalt fordi KFL står der. Det er vel a-c-feltet. Så for å stå, må man altså melde seg inn i en "organisasjon" man overhodet ikke enig med..Those are my prinsiples! And if you don`t like them, i have others
RÅGG 19116Kommentar
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Hvis du ikke er enig med det kfl står for, hvorfor vil du da bli assosiert med kfl. Feltet er for medlemer og alle som står der blir regnet som en del av kfl enten de har betalt eller ikke.Kommentar
-
Ups. Jeg har klart å enten rote bort KFL kortet mitt, eller ikke motatt det. Husker ikke helt. Betalte medlemskapet 31.12.2007. Burde jeg ha panikk? Satser på at det løser seg. . .
-Medlem 101.
(beklager avsporing)Kommentar
-
Ang bortekamper.. Er det ikke hjemmelaget som står for biletter å vakter å sånn på kampene dems?? Da kan vel ikke kfl akkurat nekte de uten medlemskap inngang på bortefeltet hvis hjemmelaget har lyst til å selge noen extra biletter?
Uansett, bra at noe blei gjort.. Kan ikke la det som skjedde på nadderud skje igjen.
Nå gjenstår det bare å banke enga på søndag =)NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar