Medlemssjekk kanarifeltet
Collapse
X
-
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Kommentar
-
Billetten gjelder kun for det området den er beregnet på.
Det blir ingen medlemssjekk på Åråsen i mrg.
På billetten står det tydelig hvilken inngang man skal benytte, deretter hvilket felt billetten er gyldig på.
Det er viktig at folk respekterer og forstår dette.
Vårt nye billettsystem kombinert med manuell sjekk, vil avvise deg om man prøver å komme inn på områder man ikke har billett til.
Portene åpner 2 timer før avspark, og man oppfordrer alle til å komme tidlig.
Frode Johansen
KFL- sikkerhet
Mob 45022064Frode Johansen
styremedlem KFLKommentar
-
Kontroll på feltet mot Viking.
Hvordan kan dere ha kontroll på feltet når KFL selv er så utrolig trege med å sende ut fakturaer og medlemskort????
Det mest idiotiske er at denne kontrollen er streng förste kamp men utover sesongen er den nesten fravärende. Joda, den förste kampen hvor alle ikke har fått kortene sine skal man ha kontroll. Hvorfor?
Forrige sesong var det samme helvete. Faktura var betalt med kortene kom sent. Altfor sent. Fikk diskutert meg inn den gang men om det er slik at jeg må diskutere meg inn denne gangen igjen blir jeg forbanna.
Igjen har vi ikke fått medlemskort. Ja, faktisk har vi ikke engang fått faktura. Vi betalte etter den gamle fakturaen( fra sist sesong) da vi forstod vi ikke fikk noen. Vi forsökte å ringe det nummeret som stod på fakturaen uten å få svar. Men fortsatt ingen kort.
Og nei, jeg snakker ikke bare på vegne av meg selv. Har også kompiser som har billetter til den kampen som ikke har fått sine medlemskort.
NB:Sorry hvis jeg har bommet på hvor dette innlegget bör skrives men jeg fant ikke noe naturlig sted å skrive dette.Kommentar
-
Jeg har gyldig billett til feltet men ikke KFL medlemskort. Det er vel dette kontrollen handler om som vanlig?
Går det an å fikse kortet eller en godkjennelse på KFL standen för kampen? Jeg har tross alt betalt i år også som de siste 15 årene (?)Kommentar
-
har du med deg en kvittering eller noe bevis for at du har betalt medlemskapet i kfl så er det vel neppe noe problem.
Om det skulle være noen spørsmål rundt medlemskapet ditt så ta kontakt med Jan Jensen på jan@kfl.noDaukjøtt Felt CKommentar
-
De med sesongkort trenger bare å vise dette, siden mann skal ha betalt medlemskap for utvidelse av sesongkortet.
http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=414BølerkanarisKommentar
-
Takk for info. Skal sende mail.
Problemet er at jeg ikke har fått faktura engang. Kun betalt utfra fakturaen jeg hadde liggende fra forrige sesong.Kommentar
-
Men hvorfor skal denne kontrollen alltid väre streng den förste kampen för det utover nesten blir fravärende?
Det er mange jeg har snakket med som ikke får kortene sine i tide.
Det er jo fullstendig ulogisk!
Det logiske vil väre å se litt gjennom fingrene på det de förste kampene inntil man vet alle som skal ha bevis har fått og derfra trappe kontrollen opp...Kommentar
-
De med sesongkort trenger bare å vise dette, siden mann skal ha betalt medlemskap for utvidelse av sesongkortet.
http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=414BølerkanarisKommentar
-
Jeg har ett lite spørsmål, som jeg håper at jeg kan få svar på.
Jeg er selv medlem i KFL (selvfølgelig) men jeg skal ha med meg min søster på 14 år. hun er ikke medlem, men kommer hun inn på feltet?? Jeg har kjøpt to blletter til denne kampen, og hun har så inndelig lyst til å oppleve skikkelig stemning på stadion.
Håper på å få ett positivt svar ganske rasktKommentar
-
Men hvorfor skal denne kontrollen alltid väre streng den förste kampen för det utover nesten blir fravärende?
Det er mange jeg har snakket med som ikke får kortene sine i tide.
Det er jo fullstendig ulogisk!
Det logiske vil väre å se litt gjennom fingrene på det de förste kampene inntil man vet alle som skal ha bevis har fått og derfra trappe kontrollen opp...
Send mail til Jan så ordner det seg. Be de du har snakket med som ikke har fått kort om å gjøre det samme.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Har sendt mailKommentar
-
Jeg har ett lite spørsmål, som jeg håper at jeg kan få svar på.
Jeg er selv medlem i KFL (selvfølgelig) men jeg skal ha med meg min søster på 14 år. hun er ikke medlem, men kommer hun inn på feltet?? Jeg har kjøpt to blletter til denne kampen, og hun har så inndelig lyst til å oppleve skikkelig stemning på stadion.
Håper på å få ett positivt svar ganske rasktKommentar
-
Kommentar
Kommentar