Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Nå er dagen endelig her, den vi har ventet på siden Kippe hevet pokalen over hodet. Vi skal på ny kjempe om medaljer, vi skal se festfotball.
Og vi skal lage den beste stemningen noensinne, nå er det viktig at alle på tribunen bidrar til at vi tar stemningen til nye høyder, bli med å hopp, bli med å syng. Få ut all din glede, få ut all din frustrasjon.
Syng for Fugla for Faen... Og bli med å hopp..
Håkon Henriksen
-
Nestleder/Kasserer Kanari-Fansen Lillestrøm
- ALT FOR FUGLA
Et lite spørsmål siden jeg aldri har vært på Åråsen uten å stå på feltet:
På denne videoen er øvre halvdel av feltet fullstendig mørklagt. Ser det like helsvart ut for de som sitter på andre steder på Åråsen i virkeligheten ?
Stian
"Optimisme er ikke annet enn mangel på informasjon" - Heiner Müller
Kommer helt an på solas posisjon. Men i flomlyskamper er øvre halvdel av feltet mer eller mindre usynlig fra SS. Fra RB ser man litt mer, siden man kommer en del nærmere.
Blir deilig å oppleve og bidra til slik stemmning neste søndag. Vi i KFL må levere fra dag en. Dette blir spennende!
Vanskelig å matche stemninga i en semifinale på hjemmebane, men håper vi kan lage litt trøkk om en uke. Gleder meg utrolig mye, og håper ikke spellera legger en demper på stemninga.
Første serierunde... Det er kaldt, vi er rustne etter en lang vinter, spillera kommer til å bære preg av at det er første serierunde. Her MÅ vi jobbe for å få til bra stemmning. Alle må bidra og trøkke til.
Det skal bli så digg å komme på feltet igjen! Og husk på at blir det for kaldt er det bare å hoppe mer!
Virker som de fleste er keen på å være på topp fra dag en. Det hadde vært deilig.
Jupp, men det er vel sjelden viljen det står på. Er vel heller det at folk er litt rustne, man er litt ekstra spente og nervøse osv osv. Men vi får nok fort ett mål imot og da stiger stemninga ett par hakk som regel
Har sjelden opplevd så mange engasjerte folk på forumet på vinteren før, så det virker som om folket savner hverandre. Jeg gleder meg så jævlig til å synge for fugla igjen...
Det skal synges og hoppes 100% fra før kampen blåses igang.
(Bare håper at folk klarer å vente med dritings til etter jobben er gjort...)
På denne videoen er øvre halvdel av feltet fullstendig mørklagt. Ser det like helsvart ut for de som sitter på andre steder på Åråsen i virkeligheten ?
Stian
Hva med å ha litt lys i taket der oppe under flomlyskamper, ikke for å blende de som står der, men for at det skal synes hvor mange det er som faktisk står der oppe. Skape litt større visuell effekt. F.eks noen lys bak på veggen helt øverst?
På videoen ser det ut som om det er halvfullt bare.
sliter som faen med kroppen etter å ha sett den videoen fra semien igjen, stemmninga er sydlansk på den videoen, og da spess under "rivers og lillestrøm" høres pokker meg helt genialt ut, klappinga er sinnsykt bra der!
Regner med at de sender kampen på tv2 sumo og at jeg ser den der, hvis gutta på sumo nå kunne lære seg å ikke skru opp volum på bortesupporterne så mye at 10 av dem høres ut som 1000 så hadde det blitt bra.
Gleder meg skikkelig til serieåpning nå, det er jævla viktig at vi vinner denne kampen og kommer godt i gang, og ikke minst at jeg kan gå på jobb med hevet hue på mandag, det er nemlig leeeeeenge siden sist jeg kunne gå på jobb med hevet hue etter en kamp mellom LSK og TIL, så i år KREVER jeg faktisk seier mot disse helvetes tullingene her fra tromsø!!
stemmninge og KFL er noe man strengt tatt ikke trenger å tenke så mye på , eller bekymre seg for, det er stort sett alltid mye av det på åråsen.
vi er kanarifansen holder aldri kjeft!
Kommentar