Nei, men noen sanger/rop/"klapperytmer" skal startes av tromma. Alle andre sanger er det selvsagt opp til Tommy eller noen andre å vurdere. Man må ha en viss feeling når det riktige tidspunktet er. Og der blir mye rart etter min mening. Noe urytmisk er det til tider og, pluss tempoet som jeg var inne på tidligere. Akkurat på det siste der er det ikke mye som skal til, bare bittelitt fortere.
Stemningstråd LSK-Tromsø seriestart
Collapse
X
-
Enig med det som blir skrevet her. Jørn har sykt peil på å tromme, men det aller viktigste når man skal tromme er å ha en bra tribunehjerne, og der når han ikke helt opp til Tony/Jonern/Lars, men dette er noe som de rundt Jørn må fortelle han så han får blitt bedre på det.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Sto bakerst i FeltB.
Bruker vi samme tromme som før eller har jeg fått dårlig hørsel? Eller sang vi så høyt at tromme var uhørlig?Jäg trodda ängarla fanns bara bara i himmalan, jag trodda änglarna fanns bara bara u himmalan, men det var innan jeg møtte mej, nu har jag en ängal her hos mej.Kommentar
-
Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.Kommentar
Kommentar