Får håpe at vi ikke synker ned på Vikinghordene sitt nivå og at vi konsentrerer oss om å støtte egne spillere(utenom vif da)..
Jarstein er homo
Collapse
X
-
Tror nok ikke at KFL som gruppe vil finne på noe sånt. Men som i alle andre forsamlinger finnes det rasshøl i KFL også. Det som er viktig er at man tar ansvar både som gruppe og som enkeltindivid når man hører sånn og sier ifra at slikt tolereres ikke.Det er bedre å væra døv enn vålenga. -
KFL kommer aldri til å bli noe i nærheten av Hordene engang. Norges desidert største gjeng med klovner, ikke kan dem synge heller. Bønder.Kommentar
-
Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Eller shalala lala lalala Vidar Davidsen er hooomooo.
Skal vel sjekke litt i eget hus før vi ler.- Selv om Vålerenga tilbyr meg ti millioner, ville jeg ikke tatt jobben. Ryktet er viktig for meg. Det er ikke en sjanse for at jeg går til dem.
Stuart Baxter har forstått det.Kommentar
-
Kommentar
-
Jeg tror ikke vi hadde syngi den om han hadde gjort comeback. tidene forandrer seg. KFL i tillegg til de fleste andre norske supportergrupperinger har vokst fra homo/rasehets.Det er bedre å væra døv enn vålenga.Kommentar
-
"For Hildegunn tar´n i munn! For Hildegunn tar´n i munn! Nå må du faenmeg tro oss, nå må du faenmeg tro oss osv"
Den funka bra når vi skulle egle på oss Gøran Sørloth.
Jeg synes det var gøy den tiden når vi ikke var bare "snille gutter og jenter", men det er fint om vi unngår homohets eller rasisme.Kommentar
-
"For Hildegunn tar´n i munn! For Hildegunn tar´n i munn! Nå må du faenmeg tro oss, nå må du faenmeg tro oss osv"
Den funka bra når vi skulle egle på oss Gøran Sørloth.
Jeg synes det var gøy den tiden når vi ikke var bare "snille gutter og jenter", men det er fint om vi unngår homohets eller rasisme.
Noe jeg faktisk synes er helt greit. At vi sang altså, jeg tviler nemlig ikke på at han gjør det.Enøyd i de blindes dal.Kommentar
Kommentar