Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Ekstremt bra tostangs tifo på KFL.
Banneren forann KFL var også veldig bra.
Det som skjedde på RB var helt ok.
Røykbombe på sittan???
Håper vi får brukt opp igjen masse av de tostangs flaggene som var på KFL. Det blir for dumt hvis de har blitt tråkket i stykker av folk på feltet. De er verdt ganske mye penger, samen de er tidløse og kan brukes hele tiden. De store flaggene som er på indrebane blir brukt for lite, håper ikke det samme skjer med tostangsflaggene. (Bare de ikke blir brukt hele tiden under kampen)
krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.
Røykbombe på sittan???
Håper vi får brukt opp igjen masse av de tostangs flaggene som var på KFL. Det blir for dumt hvis de har blitt tråkket i stykker av folk på feltet. De er verdt ganske mye penger, samen de er tidløse og kan brukes hele tiden. De store flaggene som er på indrebane blir brukt for lite, håper ikke det samme skjer med tostangsflaggene. (Bare de ikke blir brukt hele tiden under kampen)
Tror ikke det er en stor del av tostangsa som ble ødelagt. My møkk dog, men det kan vi vel skylde været og ett trangt felt for. Det vil bli brukt igjen, men ikke i samme skala som igår
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Vil forøvrig oppfordre alle til å engasjere deg i fuglatifo. Givende arbeide og en morsom gjeng med sulliker. Vi så blandt annet behovet for folk som blir igjen på feltet ett kvarter og hjelper til å rydde inn igår. Så må man vente i bilkø ut av parkeringa uansett så bli med å bruk tida på no fornuftig neste kamp.
Engasjerer man seg så får man også mulighet til å bli hørt og å gjøre noe med ting. Det blir nok av dugnader å velge mellom utover året. Stor takk til alle som bidro med innsamling, info og tifo igår! Og alle som putta penger på bøssa.
Petter Ø - Kreativ Kanaris http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401
Røykbombe på sittan???
Den store forran med Lillestrøm sporsklubb bør også kunne brukes igjen. f.eks mot stabæk. El.
Det blir ikke bilder fra gårsdagens tifo på KFLs galleri, desverre.
Sitert fra tråden "Sesongkort 08":
Opprinnelig skrevet av Seb.R
Det nevnte over fra BennyLem - inkludert at LSK har sluttet helt med årsakkrediteringer (presseinngang for en hel sesong, istedet for enkeltkamper) i år resulterte også i at jeg kom inn idet dommeren blåste igang kampen, og fikk dermed ikke fotografert tifoen, eller sett den i det hele tatt. Det er bare å beklage, men sånt skjer desverre.
Jeg møter opp et kvarter før kampstart, og er nødt til å stå i presseakkreditering-køen (for hver eneste kamp framover), istedet for at LSK kunne delt ut årsakkrediteringer. Hvorfor gjøre ting så forbanna vanskelig da?
Noe er nødt til å gjøres med billettsalg- og køsystemet til LSK.
Galleri fra seriestart kommer opp så fort jeg får tid, men ikke ha høye forventninger.
Som nevnt så er det bare å beklage, men vi/jeg får heller komme sterkere tilbake. Oppmøte minst en time før mot Vålerenga!
Kommentar