Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Da var klærne nesten tørre etter en skjelden fuktig seriestart.
I neste runde så skal vi ta et kraftig farvell med den beryktede kikkertsvingen.
Så da må vel nesten teksten på lambada byttes ut med:
Vi ser ingenting; sjalalalala
Et lite minne fra kampen ifjor! Når bussene kom fram og alle løp til buskene og pissa. Politiet kommer forbi og vi roper til hverandre at man må komme seg avgårde. Så står det en døv stakkar igjen med snabben sin og får bot
Et lite minne fra kampen ifjor! Når bussene kom fram og alle løp til buskene og pissa. Politiet kommer forbi og vi roper til hverandre at man må komme seg avgårde. Så står det en døv stakkar igjen med snabben sin og får bot
Siste år med kikkert og Bærums-grus. Her må stemmebånda ligge i fatle dagen etter, og det bli tatt et rugende farvel til svingen. Utrolig viktig kamp å ta poeng i, og utrolig viktig at det her sammenligna med noen annen eliteseriearena synges støvet av stemmebånda... En merkelig vane for å regne på Tromsø- og Stabæk-kamper, men nå er det tid for å bryte "forbannelser"...
i Nadderud-svingen for siste gang? Tipper at det er en konstruksjonsfeil i Fornebu Arena (tydeligvis et in-ord i klubber som bygger stadion for tida) og at vip-boksene kollapser før bruk slik at fiffen klager til NFF som forviser lagene tilbake til Nadderud. Vi blir nok aldri kvitt den svingen der.
Jeg fant ut at jeg skal reise kollektivt da jeg har månedskort... Når er fugla på stadion?:P hvis jeg tar seneste toget så er jeg der 19:33, jeg kan også være der 19:00?
Det ryktes om duskregn og grei temperatur i Bærum.
kl 19 0,2 mm 4° Lett bris 4,5 m/s 998 hPa
kl 20 0,2 mm 5° Laber bris 7,1 m/s 998 hPa
kl 21 0,3 mm 5° Frisk bris 8,9 m/s 999 hPa
kl 22 0,8 mm 5° Frisk bris 8,5 m/s 999 hPa
NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
kl 19 0,2 mm 4° Lett bris 4,5 m/s 998 hPa
kl 20 0,2 mm 5° Laber bris 7,1 m/s 998 hPa
kl 21 0,3 mm 5° Frisk bris 8,9 m/s 999 hPa
kl 22 0,8 mm 5° Frisk bris 8,5 m/s 999 hPa
Lurer på hvordan det kan bli +5 i Bærum i kveld når det er +1,5 i Lillestrøm nå
Lurer på hvordan det kan bli +5 i Bærum i kveld når det er +1,5 i Lillestrøm nå
Helt hvitt i Lørenskog og pluss en halv grad. Tok en telefon til Stabæk. Regn, ikke antydning til snø og, helt riktig, fem pluss. Det er ikke bare levealderen og helsa som er bedre vestpå - temperaturen er også høyere!
Kommentar