Synes sangen til Simen Brenne trøkker noe veldig. Kunne denne melodien blitt brukt til noe annet? På en annen side så har vi vell kanskje nok ale ale sanger allerede.
Stemningstråd LSK-VIF
Collapse
X
-
-
Vi brukte den for hundre år siden. Noe sånt som "Det høres overalt at Fugla de synger om gull/Fugla tar gull, Fugla tar gull/Fugla tar gullet i åååår". Var ganske ræva.Kommentar
-
-
Kommentar
-
Synes det blir å ta litt vel i når enkelte her påstår at kfl pissa på klanen. Er jeg den eneste her som mener klanen var bedre i går? Satt på SS, med feltet rett ovenfor. De gangene kfl og klanen sang samtidig hørte jeg helt klart klanen best. De hadde også jevnt over de høyeste lydtoppene.Super KanarisKommentar
-
KFL var bra i går, de som sier noe annet har røde og blå høreapparat, men Klanen var hakket hvassere. Desverre.Kommentar
-
Kommentar
-
Plasseringen min var ikke ideell for å gi begge fans en vurdering (noe jeg også påpeker), men jeg har opplevd Klanen og KFL såpass mange ganger på Åråsen at jeg allikevel føler jeg har belegg for det jeg sier.Kommentar
-
Enkelte klarer jo ikke å innrømme at vi blir syngi ut innimellom vi også. Må jo være pinlig å gå ut så bastant med at kfl er konger av motgang og at "vi pissa på apeberget" når det ikke er tilfelle.Kommentar
-
Enig. Etter at vi (faktisk) pissa på Klanen borte i 2005, så virker det som at mange tar det forgitt at vi er best og pisser på alle. Det er IKKE tilfellet! Stemning lages ikke av seg selv, alle må bidra!..................Kommentar
-
Derfor bør vi være fornøyd med søndagens innsats på tribuna, tatt forrige ukes hendelser i betraktning. UFC var borte fra felt C, men jeg synes stemninga der ikke var noe særlig dårligere! Vi kan alltid bli bedre, men jeg er stolt av hvordan vi sto fram. Terningkast 5
Vil også gi cred. til alle som bidro med tifo!
Å vurdere hvem som var best får heller spillerne vurdere enn folk som satt klin inntil apeberget (les: Fritz).NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Synes det blir å ta litt vel i når enkelte her påstår at kfl pissa på klanen. Er jeg den eneste her som mener klanen var bedre i går? Satt på SS, med feltet rett ovenfor. De gangene kfl og klanen sang samtidig hørte jeg helt klart klanen best. De hadde også jevnt over de høyeste lydtoppene.
Overraskende. Trodde de var så seigrumpa som det går ann å bli, tydelig at det er utvikling der også.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Ska heller la tvilen komme dokkar te gode siden d ve være umulig å si korvidt pipingen va mot dommeren eller spillerne. Mn isåfall påberoper eg at all piping vi har fått høre møkk om har vært mot dommeren også *ironycheck*
Forøvrig så får d mg te å sove bedre om natten. Så kan dokkar spekulere d dokkar ve om mindreverdighetskomplekser osv. *kremt*
Bortsett fra den tvilsomme pipingen så va d bra synging og stemning fra kanris i dag. D ska dokkar ha Ekkje ofte eg sier d, mn mot Team Andresen så fortrekker eg Lsk
Mvh
SeriemesterenKommentar
-
Nyd de videoer og den musik, du holder af, upload originalt indhold, og del det hele med venner, familie og verden på YouTube.
Jeg skjønner virkelig ikke at flere klarer å påstå at disse to ikke er samme melodi! Ja, det er forskjellig tempo, tekst og fremføring, men melodien er den samme, det må dere da kunne høre?Kommentar
-
Vi hadde temmelig/helt like melodier på Robert Koren er suveren og Cupen skal hjem til Lillestrøm uten at det noen gang var et problem.Kommentar
-
Kommentar
Kommentar