Jeg er ikke med i noen gruppe. Jeg har derimot vanket på Åråsen siden slutten av 70-tallet, og ingen som kjenner meg betviler at jeg er en ekte LSK-supporter. Men jeg er jævlig skuffa over måten ledelsen takler ting på, både ovenfor trofaste spillere, media og sine egne fans.
Stemningstråd LSK-VIF
Collapse
X
-
Er folk virkelig så fjortisser at de er mere bekymret at de må møte på jobb og skole på mandag for så å få høre at klanen sang ut KFL på dems egen hjemmebane, enn at KFL støtter sine egne?
Sitter på jobb med 2 klansmedlemmer som har full forståelse for en boikott, og de sier selv at hadde lignende skjedd hos dem hadde de antagelivis også kjørt boikott.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Peiling på hva du sier engang!? Har du ikke hørt før at det ALLTID har vært ro og orden på stadion, hver eneste kamp disse gruppene har vært på. Står på svart og hvitt at det aldri har vært problemer. Så det at 100+ har blitt utestengt, som folk føler har vært "bråkmakere" ikke har en dritt å si på om kanskje det kommer flere. Tvert imot.Kommentar
-
Det står mellom klubben ( Som bare gjør dritt om dagen.) Eller å støtte opp om alle de uskyldige dømte som er omkring 50 stk!
Hva faen! Om ikke det styret var ute på dypt vann fra før, hva faen er de nå?! Herre, trodde bunnen var nådd, men de har overgått seg selv! Nok en gang!
En for alle, alle for en!!!
Som en god venn av meg sa:
Kjærlighet overvinner alt, bortsett fra MAKTMISBRUK!Ach: Den blødende!Er ikke blitt felt en bloddråpe på forumet siden Ach frydet vår hverdag!Kommentar
-
Jeg er ikke med i noen gruppe. Jeg har derimot vanket på Åråsen siden slutten av 70-tallet, og ingen som kjenner meg betviler at jeg er en ekte LSK-supporter. Men jeg er jævlig skuffa over måten ledelsen takler ting på, både ovenfor trofaste spillere, media og sine egne fans.*Jacta est alea*Kommentar
-
Kommentar
-
Så jævelig mye syting og suttring det er her inne! selvfølgelig utrolig dårlig av styret og utestenge uskyldige mennekser, men herregud, hvorfor i all verden skal detta gå utover spillerene, hva har de gjort for noe galt??
Skal vi boikotte og synge og heie frem laget i vårt hjerte pga dette her?
Blir alt for dumt. Skal vi stå som noen stille mus og høre på enga synge oss ut på vårt eget fort?
Spillerene sier jo selv at vi er deres 12 mann!
De har dårlig nok selvtillitt fra før av nå, også skal vi i tillegg stå og holde kjeft, og noen til og med boikotte kampen?
Voks opp, se litt lengere en akkuratt foran deg!
Kom på kamp, støtt laget ditt, så kan vi kanskje være vitne til sesongens første seier!
Greit at noen av de sentrale forsangerne er borte, men vi har klart oss MEGET bra med Tony som forsanger før, stiller han opp på søndag og de som virkelig brenner for sportsklubben synger for full hals så skal jeg love dere at det blir års beste på søndag.
Kommentar
-
En annen ting jeg har grublet over.
Er disse gruppene UFC og MB osv. Dette er personer som støtter LSK uansett motgang, lurer på hvor mange kfl der ute som er helt med at disse er utestengt som faktisk synger og lager liv for fugla i motgang. Tviler på at det er så mange av dere. Det er disse gutta som girer opp alle andre til å synge for fugla, si hva dere vil. Men jeg står fast på mitt synspunkt.Kommentar
-
Er disse gruppene UFC og MB osv. Dette er personer som støtter LSK uansett motgang, lurer på hvor mange kfl der ute som er helt med at disse er utestengt som faktisk synger og lager liv for fugla i motgang. Tviler på at det er så mange av dere. Det er disse gutta som girer opp alle andre til å synge for fugla, si hva dere vil. Men jeg står fast på mitt synspunkt.
Man sang i motgang før også. Bare klanen som ikke klarer det.*Jacta est alea*Kommentar
-
Er disse gruppene UFC og MB osv. Dette er personer som støtter LSK uansett motgang, lurer på hvor mange kfl der ute som er helt med at disse er utestengt som faktisk synger og lager liv for fugla i motgang. Tviler på at det er så mange av dere. Det er disse gutta som girer opp alle andre til å synge for fugla, si hva dere vil. Men jeg står fast på mitt synspunkt.Kommentar
-
Tromma er ikke utestengt, alle forsangerne er ikke utesteng, folk ellers på stadion er ikke utestengt, nærmere 3000 som vanligvis synger er ikke utesteng. Og sikkert bortimot 90% av disse synger selvom de mener Styret til LSK har gjort en dårlig jobb.
Vokst opp folkens, ikke la dette gå utover spellera, de ga oss cupgull i fjor, de fortjener ikke at folk holder kjeft fordi de skal protestere mot Styret!
Kommentar
-
Så Lyn er en toppklubb??
De er helt på topp når det gjelder en ting; Rektrutering av unge spillere.
En god grunn til det er at faktisk de unge spillerene får spille!
Det hadde de ikke fått hadde klubben hatt penger og kunne investert i mange gode spillere.
En storklubb? Neppe!Ach: Den blødende!Er ikke blitt felt en bloddråpe på forumet siden Ach frydet vår hverdag!Kommentar
-
Det er gutta bak skrivebordet som har utestengt uskyldige, ikke gutta i den gule drakta. Vi supportere er der for og stoette gutta i den gule drakta og ikke styret. Still opp, syng deg hes for laget, og hjelp gutta paa banen til og snu den daarlige trenden!
Andre tiltak enn og svikte laget boer settes igang for og vise styret hva vi mener om dem. (les: tifo, underskriftskampanje, hva som helst annet enn og svikte spillera vaare i en vanskelig tid!)
KFL er, har alltid vaert, og skal for alltid vaere (?) en supportergruppe med SUPPORT i store bokstaver.------- Forza Fugla! -------Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er jeg helt enig i. De som holder på og mase om boikott av både ikke synging eller ikke og dukke opp.
Om de virkelig skal protestere og visse at vi mener det. Kan de/vi lage en banner med budskapet av hva vi mener, ( F.eks: Skal dere utestenge oss alle nå" .og at alle går med kjerfet ( VANLIG LSK sjerf) foran ansiktet i toget.
Vet ikke hva dere andre mener jeg?
Det dummeste vi gjør er ihvertfall og ikke komme og støtte laget med synging.
Evt noen som gidder/orker/har tid til og lage banner?Kommentar
-
Greit nok at disse grupperingene går foran og sørger for at det blir liv på kampene. Men... Hvis dem i tillegg skal lage faenskap og uhygge for alle oss andre kan dem holde seg hjemme. Pinlig oppførsel. Kan ikke fatte at folk med hjerte for klubben forsvarer disse idiotene. Da snakker jeg om de som faktisk sto for faenskapet.Kommentar
-
Sliter også med å motiverer meg for å stå å synge sammen med mange av de som ikke innser at dette har gått ut over uskyldige og de som bidrar mest. Dere er for opptatte av å male deres egen kake at dere ikke ser at vi andre kjemper for de uskyldige og mot diktatur styret til LSK, dere gjør meg kvalm. Det er ikke dere mot Ultras grupper, ikke bruk denne situasjonen til å knuse ultras grupper. Det er en annen diskusjon. Prøv å stå bak våre egne som uskyldig blir utestengt.Seriegull 2016!!!Kommentar
Kommentar