Valget den enkelte som føler seg forulempa må ta, er enkelt: SEG SELV eller KLUBBEN. Valget bør være enkelt. Uten LSK, ingen Kanarifans. Spillera trenger oss.
Stemningstråd LSK-VIF
Collapse
X
-
Ja. Det kan bli vanskelig, og hvis alle har samme holdning som deg vil det bli umulig. Jeg tror likevel det kan være mulig, hvis noen går sammen og tar litt tak. Det forutsetter selvfølgelig også at folk går på kamp med et ønske om å synge.Kommentar
-
Kommentar
-
Enig i dette. Hadde vært gøy å sett hvor lenge de hadde klart å betale lønna til spillerene hvis tilskuerne hadde blitt borte. Den profesjonelle fotballen er helt avhengig av supporterne og har ingen liv uten.Kommentar
-
Helt enig med deg der.. Jeg får liksom heller ingen glede ved å stå å kanskje synge for fugla på stadion på søndag. Alt dette oppstyret har gjort meg kvalm.Kommentar
-
Jeg pleier å stå med ufc på hver eneste kamp. men jeg aner ikke om jeg er utestengt eller ikke. vis jeg er det er alle kameratene jeg drar med meg på kamp utestengt også fordi vi står på feltc (sammen med ufc) jeg var på stabæk away med kun en jeg pleier å ha med meg på kamp. så da er resten også utestengt da eller? vis jeg er utestengt?. jeg er ikke med i noen gruppe og jeg er glad jeg ikke har medlemskap i kfl heller.
men jeg tror nok ikke jeg skal på noen kamp på søndag uansett.Your life
A game
turn it up, turn it up!Kommentar
-
Er det virkelig 100% støtte i Styret, Tifogruppa, Turgruppa, Tribunegruppa, Sanggruppa, KFL Sikkerhet, Forsangerfelt, om denne biokotten ? I så fall føler jeg at oss "utenforstående" fortjener en bedre forklaring på hva som egentlig har skjedd.Kommentar
-
Kommentar
-
Selvom det kanskje er 5900 igjen på KFL. Så er det langt fra så enkelt, jeg er heller ikke med i disse gruppene som er utestengt. Men jeg og en haug med mange andre er fryktelig sterkt imot disse avgjørelsene. Og dette er ganske enkelt med på å splitte endel av kfl-gruppa.
Grønlund & co bryr seg heller ikke noe om at KFL har stanset virksomheten til søndag. Og bryr seg heller ikke noe om at klanen kommer til å ta over fort Åråsen. Fan meg helt kvalmt. Skam dere..Kommentar
-
Uansett er det flere som setter LSK først enn det er som nå velger å være illojale mot klubben til fordel for særgruppene. Vi er i flertall, og så legne vi er på Åråsen skal vi søreg for plenty med liv på tribuna, med eller uten deg og dine.Kommentar
-
Oppgitt!!
Så jævelig mye syting og suttring det er her inne! selvfølgelig utrolig dårlig av styret og utestenge uskyldige mennekser, men herregud, hvorfor i all verden skal detta gå utover spillerene, hva har de gjort for noe galt??
Skal vi boikotte og synge og heie frem laget i vårt hjerte pga dette her?
Blir alt for dumt. Skal vi stå som noen stille mus og høre på enga synge oss ut på vårt eget fort?
Spillerene sier jo selv at vi er deres 12 mann!
De har dårlig nok selvtillitt fra før av nå, også skal vi i tillegg stå og holde kjeft, og noen til og med boikotte kampen?
Voks opp, se litt lengere en akkuratt foran deg!
Kom på kamp, støtt laget ditt, så kan vi kanskje være vitne til sesongens første seier!Forza Fugla!!!Kommentar
-
Det er altså LSKs skyld at klanen kommer til å regjere på Åråsen.
Ja, det var vel Per Mathisen og Frank Grønlund som startet dette.
(Ironi altså)*Jacta est alea*Kommentar
-
Er folk virkelig så fjortisser at de er mere bekymret at de må møte på jobb og skole på mandag for så å få høre at klanen sang ut KFL på dems egen hjemmebane, enn at KFL støtter sine egne?
Sitter på jobb med 2 klansmedlemmer som har full forståelse for en boikott, og de sier selv at hadde lignende skjedd hos dem hadde de antagelivis også kjørt boikott.Kommentar
-
Bare disse 100 utgjør faktisk 17000 kr pr hjemmekamp i billettinntekter til LSK.
Kommer dette tallet opp i 500 tilskuere vil det faktisk utgjøre så mye som 1.100.000 i året, og det er en brukbar årslønn for en tippeligaspiller. Det skal ikke ett stort tilskuertap til før LSK vil kunne merke at supporterne er det viktigste i dagens fotball.Kommentar
-
Jeg håper og tror det kommer noe godt ut av dette her.
Før var alle Kanarifansen.
Så kom kgg. ufc og disse nye.
Hvis dere ikke kan støtte laget like mye uten egne skjerf og flagg med ultras på så har dere et prob.
Uenig eller ikke.
Alle heier på samme lag da iallfall.Kommentar
-
Bare disse 100 utgjør faktisk 17000 kr pr hjemmekamp i billettinntekter til LSK.
Kommer dette tallet opp i 500 tilskuere vil det faktisk utgjøre så mye som 1.100.000 i året, og det er en brukbar årslønn for en tippeligaspiller. Det skal ikke ett stort tilskuertap til før LSK vil kunne merke at supporterne er det viktigste i dagens fotball.
Negativ omtale i avisen trekker ikke folk det heller.
Og fortsetter det slik snakker du småpenger.Kommentar
Kommentar