Stemningstråd LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • krisruds
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • May 2005
    • 839

    #61
    Er ikke dette en stemningstråd om Vif kampen?

    Hvorfor diskuterer vi alt annet her da? Det er da mange mange andre tråder man kan diskutere enkeltpersoner og grupper.
    krisruds medlem av KFL siden 1996


    OI OI OI nå har vi det morro :)

    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

    Kommentar

    • Arind
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Mar 2006
      • 459

      #62
      Dette syns jeg er blitt en teit og meningsløs tråd. Det diskutteres jo alt annet enn det som er overskriften her......så, hvordan lager vi stemning og vinner tribunekampen til helga, folkens?? :twisted:
      Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

      Kommentar

      • Seb.R
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Apr 2006
        • 4159

        #63
        KFL er ifølge RB nå i enighet med LSK.

        Alle medlemmer i Sportsklubbens Fineste har blitt utestengt.
        Noen i MB har blitt utestengt. Jeg regner med at disse er kun de skyldige?
        Noen i UFC har blitt utestengt. Jeg regner med at disse er kun de skyldige?

        --

        Så da er det vel fritt fram for knuse klanskallene på tribunen igjen da?
        Last edited by Seb.R; 09.04.2008, 12:06.
        www.sebastianramsland.com
        www.twitter.com/sebramsland

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #64
          Etter den siste tidens bråk, bør vi nå samle oss igjen og knuse søpla på tribunen og på banen. Jeg legger krigen til side og støtter opp om min største kjærlighet - nemlig LSK!

          Kommentar

          • MortenA
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2007
            • 3447

            #65
            Trøster meg med at stemningen ikke kan bli verre enn den var i fjor.

            Virker som om det er nok folk som er villig til å ta i et tak på søndag, så jeg regner med at de som velger å boikotte ikke vil savnes i stor grad.

            Ikke noe hadde vært bedre enn om dere hadde blitt med, men om dere blir hjemme så skal vi nok klare å gi lyd ifra oss uansett.
            Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

            Kommentar

            • Kanariz
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • May 2005
              • 2507

              #66
              Har trua på bra stemning møt opp tidlig og støtt fugla fra de kommer inn på banen, her skal det synges i 3 timer!

              Kommentar

              • Bolsen3
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Jan 2004
                • 1061

                #67
                Å straffe spillerene ved ikke å synge blir feil, det må vel folk skjønne? Man kan jo si det slik at det ville være like dumt som hvis spillerene hadde nektet å takke oss etter kampene, skrive autografer osv fordi styret behandlet Strand og Dan Anton på en råtten måte. Finn andre måter å vise deres avsky på!

                Kommentar

                • LSK N/B
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Apr 2006
                  • 830

                  #68
                  Noen som vet hva som skjer mot VIF? Finnes det forsangere? Noen? alle? Nye som tar ansvar?
                  03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                  Nei til NFF!

                  Kommentar

                  • MortenA
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2007
                    • 3447

                    #69
                    Synges skal det gjøres uansett om vi finner nye forsangere eller ikke. Jeg skal ihvertfall ikke la muligheten til å vise at det er andre enn undergruppene som er i stand til å synge gå ifra meg.
                    Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                    Kommentar

                    • Høy C
                      Juniormedlem
                      Ferskenpels
                      • Dec 2007
                      • 2

                      #70
                      Opprinnelig skrevet av Odalsgata
                      Da setter du deg sjøl foran klubben. En LSK-supporter setter klubben først. Ellers er man ingen supporter. Jeg vil hellr stå asmmen med 2000 som er på Åråsen for å støtte LSK en 2500 som sertter sin egen gruppe før klubben.

                      Uansett er det flere som setter LSK først enn det er som nå velger å være illojale mot klubben til fordel for særgruppene. Vi er i flertall, og så legne vi er på Åråsen skal vi søreg for plenty med liv på tribuna, med eller uten deg og dine.
                      Strålende innlegg

                      Har sjelden hatt mer lyst til å støtte klubben og synge. Se på dette som en eksamen, hvor supporter som holder fokus på klubben gir alt. Bedre å stenge ute en urokråke for mye enn en for lite.

                      Kommentar

                      • André
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2006
                        • 419

                        #71
                        er folk som setter venner og kompiser foran lsk skjønner du. men vis ikke du gjør det så har du kanskje et problem.
                        Your life
                        A game
                        turn it up, turn it up!

                        Kommentar

                        • Kanariz
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • May 2005
                          • 2507

                          #72
                          Opprinnelig skrevet av André
                          er folk som setter venner og kompiser foran lsk skjønner du. men vis ikke du gjør det så har du kanskje et problem.
                          Eller jævlig mange venner

                          men ett spørsmål: Ligger den gamle "OH lsk drakta" på tifo rommet eller denne kasta? En stund siden denne har sett sitt lys på tribunen.

                          Kommentar

                          • Krissern
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Sep 2005
                            • 1017

                            #73
                            Har ikke sett noe:P Hvor gammal er den a?

                            Kommentar

                            • rulfi
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • Mar 2007
                              • 982

                              #74
                              Opprinnelig skrevet av veiron
                              Tror du det er så enkelt?? Jeg og flere er ikke med i disse gruppene, men vurderer alikevel å gi faen så lenge det sitter folk som Grønlund i ledelsen.
                              Rart dette, nå vurderer folk å gi seg pga Grønlund sitter i ledelsen. Mathisen ligger vel på samme linja som Grønlund, en mann som blei hyllet på medlemsmøtet i januar(?), og nå er han plutselig verdens største idiot sammen med Grønlund. Eller er det bare Grønlund fordi han har snakket i media? Mathisen ligger nok på samme linja, så da må vi jo sette ut mannen som blei hyllet før seriestart. Fantastisk og snu sånn på meningene ettersom ting passer fansen eller ikke.

                              Kommentar

                              • André
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Oct 2006
                                • 419

                                #75
                                Opprinnelig skrevet av Høy C
                                Strålende innlegg

                                Har sjelden hatt mer lyst til å støtte klubben og synge. Se på dette som en eksamen, hvor supporter som holder fokus på klubben gir alt. Bedre å stenge ute en urokråke for mye enn en for lite.
                                en urokråke for lite hvordan går det? du mener egentlig bedre å utestenge en uskyldig enn en urokråke for lite? kjempe mening det der. da håper jeg du er den uskyldige som blir utestengt.
                                Last edited by André; 09.04.2008, 19:52.
                                Your life
                                A game
                                turn it up, turn it up!

                                Kommentar

                                • Rønnern
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Nov 2003
                                  • 6690

                                  #76
                                  Forsangere på søndag

                                  Merker at stemninga er i ferd med å snu og at flere nå er klare for å bidra. Jeg har lagt merke til at mitt navn har dukket opp med hensyn til forsangere som kan bidra.

                                  Jeg må si at jeg akkurat nå ikke er 100% gira på å gi gass på søndag. Det er det flere grunner til.

                                  1. Det blir garantert mye fokus på KFL på kommende kamp. Kameraer kommer til å sveipe relativt ofte over feltet, fotografer kommer til å kjøre for å få sine bilder. Jeg er skeptisk til å bli et blikkfang nå, i disse Ultras og casuals tider. Jeg har ikke fått få spørsmål om jeg er en av de utestengte fra kolleger og venner og det er kanskje en tid nå hvor man skal ligge litt lavt i terrenget. Spesielt med tanke på at man kan bli noe engasjert under kampene. Kanskje lurt å ligge lavt med hensyn til linjen LSK også kjører om dagen...

                                  2. Man kan si mye om UFC og MB, men de gutta gir uansett gass på tribunen. Med de borte (vet jo ikke hvor mange som forsvinner pr. dags dato), så mister KFL en viktig del av motgangssynginga. relativt mange begynner å syte og kjefte så fort spillet ikke glir smooooth og da er det ingen fornøyelse å forsøke å få med seg folk. I medgang trengs det knapt forsangere.

                                  3. (misforstått) lojalitet til de utestengte forsangerene. Dette er det minst viktige punktet, men alikevel. Jeg har ingen som helst forståelse for deres "En for alle, alle for en" holdning under matchen på Nadderud, men vi har alikevel et samhold og samarbeid som er viktig på stormatchene.

                                  Jeg er uansett, dersom alle de andre punktene faller på plass, helt avhengig av at Tony er med på å dra lasset. Akkurat nå er Tony også avventende...
                                  Mvh Ronnie "The Runner"
                                  LSK for alltid

                                  Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!

                                  Kommentar

                                  • Hoho
                                    -Engasupporter-
                                    Forumsadist
                                    • Oct 2006
                                    • 140

                                    #77
                                    Uansett hvor mange dere blir, og hvem som kommer/blir hjemme til søndag så håper jeg de som dukker opp prøver å lage litt stemning. Det er en viktig del av denne matchen det med at det er litt kamp på tribunen. En utsolgt stadion med de to mest høylydte supportergruppene i Norge er vel noe av det beste stemningsmessig man kan oppnå her til lands..

                                    Så håper dere gir gass og at humøret stiger litt frem mot søndag!

                                    Lykke til!
                                    Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                    JA, det er det

                                    *Hoho er en skapfugl*

                                    Kommentar

                                    • reka
                                      Seniormedlem
                                      --==FORUMRUNKER==--
                                      • Aug 2005
                                      • 13277

                                      #78
                                      Opprinnelig skrevet av Rønnern
                                      Jeg må si at jeg akkurat nå ikke er 100% gira på å gi gass på søndag. Det er det flere grunner til.
                                      Slapp av nå. Er du redd for å bli gjenkjent? Et skjerf over munnen løser biffen. Er du redd for å skuffe på innsatsen? Hiv innpå narkotika til du er proppfull (spør bærumspolitiet om hva du bør kjøpe, de tar sånt på øyemål OBS! Ikke benzodiazepiner og oral lokalbedøvelse som Hordene tar). Redd for å bli plaget av nærgående fotografer? Slå, spytt og vis finger. Sånn, nå er det bare å trå til.

                                      Kommentar

                                      • Ted Nugent
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2004
                                        • 851

                                        #79
                                        Opprinnelig skrevet av Høy C
                                        Bedre å stenge ute en urokråke for mye enn en for lite.
                                        Virker som du og tullingene som gir deg tommel opp har problemer med å forstå grunnleggende rettsprinsipper i et sivilisert samfunn.

                                        Kommentar

                                        • morten
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Feb 2004
                                          • 2156

                                          #80
                                          Rønnern..Nå må du gi deg.Ligge lavt?Det kan du gjøre da du er speaker...Skal vi gi f i engasjement pga det som har skjedd?Dette får de "tillits"valgte i styret ta tak i sammen med LSK ledelsen.Vi andre(jeg og noen til iallefall) drar på Åråsen for å se fotball og synge for klubben. Om vi får mer oppmerksomhet på tribunen pga dette gjelder det iallefall å smelle til!

                                          P.S Alle dere A.C.A.B fjols!Våkn opp!Ta dere sammen,bli voksne.Dropp wannabe casuals outfitten,ta heller på LSK klær å bli med å syng!
                                          Last edited by morten; 09.04.2008, 22:03. Begrunnelse: skriveleif
                                          Badekar
                                          http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

                                          Kommentar

                                          Working...