Stemningstråd LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Ranakanaris
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Nov 2003
    • 488

    #81
    Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
    Virker som du og tullingene som gir deg tommel opp har problemer med å forstå grunnleggende rettsprinsipper i et sivilisert samfunn.
    Han vil synes det er greit å bli arrestert og kastet i fengsel sammen med naboen som nettop hadde vært å ranet banken, bare fordi dem bor i samme oppgang

    Kommentar

    • Henrik
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Jan 2006
      • 2110

      #82
      Opprinnelig skrevet av Ted Nugent
      Virker som du og tullingene som gir deg tommel opp har problemer med å forstå grunnleggende rettsprinsipper i et sivilisert samfunn.
      Hadde det stått uskyldige skulle jeg vært enig med deg, men urokråkene bør bort, alle som en.

      Kommentar

      • Frøkna
        Seniormedlem
        Forumsadist
        • Apr 2006
        • 129

        #83
        Jeg blir med som forsanger om det blir stille der jeg..
        Forza Flisbyn!

        Kommentar

        • Ketil Cantona
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Feb 2004
          • 6813

          #84
          Mange kan nok true med å holde seg hjemme eller holde kjeft men når kampen blåses i gang så får nok pipen straks en annen lyd...

          Enten elsker du og heier for LSK eller så kan du finne deg ny klubb, dermed basta

          Kommentar

          • chrissp
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Aug 2004
            • 2403

            #85
            Trøkk på tribunen blir det. Bli med på tribunemøte lørdag.

            OBS! Det blir tribunemøte i kjelleren på Martins søndag 13. april kl. 17.00! - Jeg tror ikke at kanarifansen er avhengig av UFC og Mental Boys for å skape god stemning på Åråsen. Jeg vil bevise at vi, oss supportere som tar avstand fra ACAB, knyttnevner i logoen, blussing når det minst passer seg (and the list goes on),
            Bølerkanaris

            Kommentar

            • MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3447

              #86
              Opprinnelig skrevet av Rønnern
              Merker at stemninga er i ferd med å snu og at flere nå er klare for å bidra. Jeg har lagt merke til at mitt navn har dukket opp med hensyn til forsangere som kan bidra.

              Jeg må si at jeg akkurat nå ikke er 100% gira på å gi gass på søndag. Det er det flere grunner til.

              1. Det blir garantert mye fokus på KFL på kommende kamp. Kameraer kommer til å sveipe relativt ofte over feltet, fotografer kommer til å kjøre for å få sine bilder. Jeg er skeptisk til å bli et blikkfang nå, i disse Ultras og casuals tider. Jeg har ikke fått få spørsmål om jeg er en av de utestengte fra kolleger og venner og det er kanskje en tid nå hvor man skal ligge litt lavt i terrenget. Spesielt med tanke på at man kan bli noe engasjert under kampene. Kanskje lurt å ligge lavt med hensyn til linjen LSK også kjører om dagen...

              2. Man kan si mye om UFC og MB, men de gutta gir uansett gass på tribunen. Med de borte (vet jo ikke hvor mange som forsvinner pr. dags dato), så mister KFL en viktig del av motgangssynginga. relativt mange begynner å syte og kjefte så fort spillet ikke glir smooooth og da er det ingen fornøyelse å forsøke å få med seg folk. I medgang trengs det knapt forsangere.

              3. (misforstått) lojalitet til de utestengte forsangerene. Dette er det minst viktige punktet, men alikevel. Jeg har ingen som helst forståelse for deres "En for alle, alle for en" holdning under matchen på Nadderud, men vi har alikevel et samhold og samarbeid som er viktig på stormatchene.

              Jeg er uansett, dersom alle de andre punktene faller på plass, helt avhengig av at Tony er med på å dra lasset. Akkurat nå er Tony også avventende...
              Rønnern tenk over dette:

              1. Uten noen form for ultras-symboler på tribunen vil nok fokuset avta noe. Og ikke minst: Med flust av kamerasveip overtribunen så har du jo et meget effektivt bevis ovenfor kolleger at du ikke er blandt de utestengte.

              2. Vi skal nok sørge for å skaffe deg en gjeng støttespillere som er villige til å hjelpe til med jobben.

              3. Jeg forstår at dette er et punkt, men spørmålet er om det er viktigere å støtta fugla eller UFC+MB? Hadde det vært en annen kamp så hadde det vært greit å stå over, men dette er enga hjemme og jeg i hvertfall ønsker ikke en reprise av fjorårets fiasko.

              Håper dette er nok til å overtale deg.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

              Kommentar

              • André
                Seniormedlem
                Myklebust Light
                • Oct 2006
                • 419

                #87
                dere tror tribune kampen går fint uten de utestengte dere eller? jeg vet at på mandag kommer dere til å si : det gikk ikke så dårlig selv uten ufc og mb. bare vet dere sier det uansett selv om det går til helvette for dere tørr ikke innse at ufc og mb faktisk er en stooor del av kfl. mener ikke at alle her kommer til å mene det men de jeg tenker på vet det nok selv.
                Your life
                A game
                turn it up, turn it up!

                Kommentar

                • Henrik
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Jan 2006
                  • 2110

                  #88
                  Opprinnelig skrevet av André
                  dere tror tribune kampen går fint uten de utestengte dere eller? jeg vet at på mandag kommer dere til å si : det gikk ikke så dårlig selv uten ufc og mb. bare vet dere sier det uansett selv om det går til helvette for dere tørr ikke innse at ufc og mb faktisk er en stooor del av kfl. mener ikke at alle her kommer til å mene det men de jeg tenker på vet det nok selv.
                  Tror de aller fleste mener at UFC og MB bidrar til stemning, men det at man bidrar til stemning betyr ikke at man kan unnskyldes for andre og uønskede aktiviteter som f.eks hetsing av politet under kamp.

                  Kommentar

                  • tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

                    #89
                    Opprinnelig skrevet av reka
                    Slapp av nå. Er du redd for å bli gjenkjent? Et skjerf over munnen løser biffen. Er du redd for å skuffe på innsatsen? Hiv innpå narkotika til du er proppfull (spør bærumspolitiet om hva du bør kjøpe, de tar sånt på øyemål OBS! Ikke benzodiazepiner og oral lokalbedøvelse som Hordene tar). Redd for å bli plaget av nærgående fotografer? Slå, spytt og vis finger. Sånn, nå er det bare å trå til.
                    eller så kan du jo gjømme deg bak et to stangs flagg

                    Kommentar

                    • MortenA
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2007
                      • 3447

                      #90
                      Opprinnelig skrevet av André
                      dere tror tribune kampen går fint uten de utestengte dere eller? jeg vet at på mandag kommer dere til å si : det gikk ikke så dårlig selv uten ufc og mb. bare vet dere sier det uansett selv om det går til helvette for dere tørr ikke innse at ufc og mb faktisk er en stooor del av kfl. mener ikke at alle her kommer til å mene det men de jeg tenker på vet det nok selv.
                      Alle kamper mot enga er tøffe og vi stiller svekket uten dere og andre som velger å boikotte, men jeg håper og tror at vi ikke er like avhengig av undergruppene som dere gir inntrykk av.
                      Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                      Kommentar

                      • André
                        Seniormedlem
                        Myklebust Light
                        • Oct 2006
                        • 419

                        #91
                        Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Alle kamper mot enga er tøffe og vi stiller svekket uten dere og andre som velger å boikotte, men jeg håper og tror at vi ikke er like avhengig av undergruppene som dere gir inntrykk av.
                        jeg snakker ikke for noen "dere" jeg snakker for meg selv, hva jeg mener og tror.
                        Your life
                        A game
                        turn it up, turn it up!

                        Kommentar

                        • chrissp
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Aug 2004
                          • 2403

                          #92
                          Opprinnelig skrevet av André
                          dere tror tribune kampen går fint uten de utestengte dere eller? jeg vet at på mandag kommer dere til å si : det gikk ikke så dårlig selv uten ufc og mb. bare vet dere sier det uansett selv om det går til helvette for dere tørr ikke innse at ufc og mb faktisk er en stooor del av kfl. mener ikke at alle her kommer til å mene det men de jeg tenker på vet det nok selv.
                          Mandag kommer jeg til å være ærlig. KFL var i live før UFC og MB, og kommer til å leve videre også uten de.

                          Vi kommer nok ikke til å skape like stort liv, men det viktigste er å gjøre det bedre enn hva tilfellet ville vært uten noe som helst planlegging. Vi får se hvordan det går.
                          Bølerkanaris

                          Kommentar

                          • LSK N/B
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Apr 2006
                            • 830

                            #93
                            Opprinnelig skrevet av André
                            dere tror tribune kampen går fint uten de utestengte dere eller? jeg vet at på mandag kommer dere til å si : det gikk ikke så dårlig selv uten ufc og mb. bare vet dere sier det uansett selv om det går til helvette for dere tørr ikke innse at ufc og mb faktisk er en stooor del av kfl. mener ikke at alle her kommer til å mene det men de jeg tenker på vet det nok selv.

                            Jeg tror de fleste har fått med seg at du er bitter for at du ikke får dra på Åråsen mot VIF,og det kommer sikkert til å være en stor personlig seier for deg om det blir dødt på feltet på søndag, men kan du ikke slutte med sånne innlegg som dette. Kan du ikke bare la de som har lyst til å gjøre det beste ut av en veldig vanskelig situasjon være i fred. Jeg tror heller ikke at det blir like bra som med alle forsangerene, men det er bedre å prøve en å ikke gjøre noe. I det minste kan de gå med hevet hue på mandag fordi de vet de ga alt.
                            03.08.08 på felt F skjedde det for første, andre og tredje gang!

                            Nei til NFF!

                            Kommentar

                            • MortenA
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Apr 2007
                              • 3447

                              #94
                              Opprinnelig skrevet av André
                              jeg snakker ikke for noen "dere" jeg snakker for meg selv, hva jeg mener og tror.
                              Beklager, min feil.
                              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

                              Kommentar

                              • Ranakanaris
                                Seniormedlem
                                Myklebust Light
                                • Nov 2003
                                • 488

                                #95
                                Opprinnelig skrevet av André
                                dere tror tribune kampen går fint uten de utestengte dere eller? jeg vet at på mandag kommer dere til å si : det gikk ikke så dårlig selv uten ufc og mb. bare vet dere sier det uansett selv om det går til helvette for dere tørr ikke innse at ufc og mb faktisk er en stooor del av kfl. mener ikke at alle her kommer til å mene det men de jeg tenker på vet det nok selv.
                                Tror vi skal snu det litt, hvor hadde ufc og mb vært uten KFL og deres medlemmer?? KFL og LSK er viktigst i mine øyne, så for disse undergrupperingene tro att dem er viktig.

                                Kommentar

                                • André
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Oct 2006
                                  • 419

                                  #96
                                  hvem har sagt at jeg ikke kan gå på kamp. men legger diskusjonen død fra min side ihvertfall til etter møtet.
                                  Your life
                                  A game
                                  turn it up, turn it up!

                                  Kommentar

                                  • krisruds
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • May 2005
                                    • 839

                                    #97
                                    Dette er vel kampen der vi kun skal synge på spillarne og ikke klubben?
                                    Spillarne er den uskyldige part i dette.
                                    krisruds medlem av KFL siden 1996


                                    OI OI OI nå har vi det morro :)

                                    BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.

                                    Kommentar

                                    • Rovfugl
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 3672

                                      #98
                                      Opprinnelig skrevet av André
                                      hvem har sagt at jeg ikke kan gå på kamp. men legger diskusjonen død fra min side ihvertfall til etter møtet.
                                      er flere som burde gjøre det, en klok beslutning av deg:-)
                                      nå er det bare å vente til møtet er over og høre hva som kommer frem der før man tar helt av
                                      DØ FOR FUGLA!!!
                                      http://www.fluefiskebloggen.no
                                      LSK er min religion
                                      Ujah er min gud

                                      Kommentar

                                      • Hoffe
                                        Juniormedlem
                                        Bøffel
                                        • Aug 2004
                                        • 20

                                        #99
                                        Ingen Forsangere på LSK-VIF?

                                        Slik som jeg har forstått det riktig skal ikke forsangere synge til kampen på søndag?
                                        Dette synes jeg egentlig er litt fint, jeg synes det er nemlig litt kjedelig i blant på kanari felte da nesten de samme sanger kommer hele tiden.
                                        Kanari fansen har et så stort utvalg med sanger som man kan bruke
                                        eller har man glemt dem?
                                        Slik som nå til søndag mot vif, da har vi sanger som:
                                        SANGER TIL ANDRE LAG:
                                        67. Vi har ei gammal tante
                                        71. Hater, hater, hater vålenga
                                        Så har man Det er bedre å være død en vålerenga,
                                        nachspiel på plata, vi brenner ned vålerenga kirke, sånn klapper enga.

                                        Synes vi uansett skal synge for lsk, kan ikke bare stå der og høre på klanen.
                                        Åråsen er vårt hjem og der skal vi synge for vårt lag, ikke høre på at klanen synger drit om oss på vårt Åråsen!!
                                        Hedmark Kanaris

                                        Kommentar

                                        • Seb.R
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Apr 2006
                                          • 4159

                                          Først foreslår du sanger vi kan synge rettet imot Søpla, fordi "det er litt kjedelig iblant på feltet", men så skriver du også etterpå at vi skal synge for LSK?

                                          Ser ikke helt tankegangen din, er jeg redd.
                                          www.sebastianramsland.com
                                          www.twitter.com/sebramsland

                                          Kommentar

                                          Working...