Stemningstråd LSK-VIF

Collapse
X
 
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • veiron
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2003
    • 6267

    Ronnie var en bra forsanger i dag, ingen skal si noe annet!
    Likte forøvrig at ultrasgutta laget trøkk nede i hjørnet, OG at andre trøkka til på de områdene de vanligvis står på.

    En mager trøst på en kjip dag er at vi pissa på Klanen!!

    Kommentar

    • kfl-loffen
      Medlem
      Hoffnarr
      • Oct 2007
      • 46

      det er ikke å skjule at vi ble pissa på av klanen i dag, var ikke på langt nær så gode som vi burde vært men godt nok til at vi lå under med 3 mål.. det ble dårlig samspill mellom forsangerne så derfor ble det ikke så bra på feltet som jeg hadde håpet...
      satser på en bedre prestasjon fra både spillerne og fansen neste kamp!!!
      I år så tar vi potetgull!!

      Kommentar

      • veiron
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 6267

        Opprinnelig skrevet av kfl-loffen
        det er ikke å skjule at vi ble pissa på av klanen i dag,
        Hva faen har du drekki??

        Kommentar

        • veiron
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Nov 2003
          • 6267

          Jeg hørte ikke Klanen mer enn en eller to ganger, og de ledet i store deler av kampen. Selv på 0-3 var de svake.

          Har på opptaket av kampen nå og jeg har sett første omgangen nå. Knockoutseier til KFL!!

          Kommentar

          • kfl-loffen
            Medlem
            Hoffnarr
            • Oct 2007
            • 46

            At vi var bedre enn klanen i dag vil være å juge... var du på ullevål i fjor ville du visst hvordan det var å pisse på klanen!
            I år så tar vi potetgull!!

            Kommentar

            • veiron
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 6267

              Opprinnelig skrevet av kfl-loffen
              At vi var bedre enn klanen i dag vil være å juge... var du på ullevål i fjor ville du visst hvordan det var å pisse på klanen!
              Hvorfor skulle jeg ikke ha vært på Ullevål fjor?

              Du må jo ha vokspropper på størrelse med golfballer i øra om du kan påstå at KFL var dårlig i dag. Og Klanen synger jo en sang bare hvert 10. minutt!

              Kommentar

              • Fugl1120
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Sep 2005
                • 3528

                Opprinnelig skrevet av kfl-loffen
                At vi var bedre enn klanen i dag vil være å juge... var du på ullevål i fjor ville du visst hvordan det var å pisse på klanen!
                Jeg synes vi var bedre enn klanen idag. I tillegg hadde vi en vanvittig mye vanskeligere dag på jobb, etter to møkkamatcher i forkant, og hvor drittspillet fortsatte idag. Angående samarbeidet du sikter til, regner jeg med at du sikter til når vi startet sanger nede på A og Rønnern startet på B, men det skjer jo, ettersom vi ikke var et forsangerfelt. Gulost og Rønnern virket til å slite bittelitt, men Rønnern har vel ikke all verdens erfaring med det å være hovedforsanger, pleier vel å joike på felt A.

                På Ullevåll i fjor ble vi riktignok pissa på de første 25 minuttene, men derifra og ut var vi klart best. Ullevåll ifjor var elektrisk fra klanen sin side en periode, men vi tok dem til slutt, både på banen og tribunen.
                Lauken er vår venn!

                Kommentar

                • Martini
                  Seniormedlem
                  Myklebust Light
                  • Aug 2007
                  • 294

                  Opprinnelig skrevet av kfl-loffen
                  det er ikke å skjule at vi ble pissa på av klanen i dag, var ikke på langt nær så gode som vi burde vært men godt nok til at vi lå under med 3 mål.. det ble dårlig samspill mellom forsangerne så derfor ble det ikke så bra på feltet som jeg hadde håpet...
                  satser på en bedre prestasjon fra både spillerne og fansen neste kamp!!!

                  Ikke kan du ha vært på matchen, og ikke kan du ha hatt på apparatet engang..
                  Dummeste jeg har hørt, men mulig du sier dette KUN for å provosere...
                  Herlig trøkk og mentalitet fram til 0-0 der vi ligger hakke over Klanen, dette kan bekjente på SS-tribunen bekrefte....... Selv under mål nr.1 og mål nr. 2 holder vi såpass tritt med søpla, at det nesten blei rørende...naturlivis dabber det litt av når den siste kula renner inn...men alt i alt veldig bra idag

                  Forøvrig tragisk å se ISKO gutta ta plass 2 min før kampstart, der et eget felt var holdt av til dem...med sin "uniformering" (uten noen som helst visuell støtte til "laget" dem "støtter") og plassering vare hvertfall greit for onkel å holde kontroll på søpla...
                  FUGLA TIL VI DØR!

                  Kommentar

                  • André
                    Seniormedlem
                    Myklebust Light
                    • Oct 2006
                    • 419

                    Opprinnelig skrevet av Martini
                    Forøvrig tragisk å se ISKO gutta ta plass 2 min før kampstart, der et eget felt var holdt av til dem...med sin "uniformering" (uten noen som helst visuell støtte til "laget" dem "støtter") og plassering vare hvertfall greit for onkel å holde kontroll på søpla...
                    enig der sykt å se hvor "redde" klanen er for de danse gutta dems. virker som isko har ganske mye respekt fra klanen.
                    Your life
                    A game
                    turn it up, turn it up!

                    Kommentar

                    • KEBABavSVIN
                      Seniormedlem
                      Myklebust Light
                      • Dec 2007
                      • 594

                      En mager trøst, men vi var flere hoder bedre enn klanen idag.

                      Stemninga var til tider veldig, veldig bra i 1. omgang, overlegen Klanen her.
                      Syns vi holder oss like gode/bedre enn klanen på 0-1 og 0-2 også, men det blir naturlig nok rimelig stille på 0-3 (Men en del sanger som trøkker bra etter dette også). Ronnie gjorde heller ingen dårlig figur som forsanger.

                      Klanen hadde lite å by opp med, og ble hørt veldig lite fra mitt ståsted.
                      Faktisk ekstremt dårlige med tanke på hvordan kampen ebbet ut, NESTEN i samme kategori som Brannfansen ifjor.

                      Orker ikke skrive i flere forskjellige tråder, så jeg kommenterer like godt kampen her. Syns det er pussig at vi velger å spille 4-3-3 når vi ikke har en eneste klar/god ving spillerklar. Funker tydeligvis ikke optimalt.

                      Også har vi alt for mye fokus på det fysiske, fremfor å trene med ball.
                      Sånn var det på La Manga, og sånn er det også i oppvarmingen.
                      Mens VIF-spillerne trener med ball og spiller sammen, så bruker vi tid på å løpe frem og tilbake på banen.

                      I det minste har ikke VI noe å skjemme oss over, foruten at vi heier frem det mest udugelige laget i Tippeligaen.:neutral:
                      Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.

                      Kommentar

                      • Hoho
                        -Engasupporter-
                        Forumsadist
                        • Oct 2006
                        • 140

                        Tipper jeg får huden full etter det innlegget her, men les det og tenk på det?

                        Ser alle her inne stort sett er enig om at "KFL pissa på Klanen" idag. Er vi på samme stadion? Jeg forstår at når dere står på feltet deres og synger og alle er med, så blir det mye trøkk. Og dere sier dere ikke hører oss noe særlig... Når vi står på diadora så høres det ut som (for vår del hvertfall) at det trøkker som f*** på tribunen vår, og vi hører ikke dere heller. Er det det man skal gå ut ifra da? At dere skal si at dere pissa på oss, mens vi skal si at vi pisser på dere - og begge er like naive og trangsynte?

                        Fra de jeg kjenner som satt på andre siden, det er snakk om strømmen storsenter tribunen og i hjørnet av den andre kortsiden, mot strømmen storsenter tribunen så får jeg høre at det var så og si jevnt i første omgang, om kanskje ikke KFL er litt over, men etter pause er det jevnt, til måla kommer og vi kjører over. Jeg ser det som gode referanser ettersom det faktisk er gulkledde som sier det. Andre faktorer jeg vil trekke inn er at kanarifeltet ser utrolig dødt ut til tider. Lite hopping (utenom nede i hjørnet ved storskjermen) og lite flagging osv. Når man ser hele feltet deres hopper og synger så sier det seg selv at det gir ett inntrykk, men jeg kan ikke skjønne at dere pissa på oss idag. Hva som ble hørt på tv legger jeg lite vekt på, ettersom det ikke er til å stole på for fem øre med tanke på tv2, men uten tvil at det er bra trøkk fra klanen idag da?! Er dere helt uenig i det? Synger stort sett hele tida, mye hopping, flagg og skjerf...

                        Jeg tror det som avgjører disse kampene på tribunen er resultatet på kampene. Når man får mål imot, og innser at det går mot tap så (selvom mange er såpass trangsynte at de nekter) trekkes humøret ned hos supporterne. Man kan selvfølgelig holde det gående til en viss grad, litt av trass og litt av god mentalitet, men dette veier ikke opp mot adrenalinet som kommer på motsatt tribune. Åråsen ifjor, vi er bedre enn dere - Ullevaal ifjor, dere er bedre enn oss - Åråsen i år, jeg vil påstå at vi er bedre, HVERTFALL i andre omgang. Førsteomgang - som jeg sa, jeg ser det som ganske likt men får høre at KFL kanskje er hakket forran så skal ikke si så mye på det.

                        Får vel som nevnt over huden full her nå, men jeg tar sjansen... Gidder ikke diskutere videre på dette, selvom jeg regner med mye svar/protester her. Har sagt det jeg mener, og er dere uenige (noe jeg regner med) så ok, da er vi ikke enig. Gidder ikke lage noen stor diskusjon av det, ettersom det naturlig nok blir for dumt på deres forum i deres stemningstråd. Her har dere hvertfall noen meninger fra motsatt side av stadion.

                        Lykke til videre!
                        Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                        JA, det er det

                        *Hoho er en skapfugl*

                        Kommentar

                        • heidar
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Sep 2004
                          • 2128

                          Opprinnelig skrevet av Hoho
                          Tipper jeg får huden full etter det innlegget her, men les det og tenk på det?

                          Ser alle her inne stort sett er enig om at "KFL pissa på Klanen" idag. Er vi på samme stadion? Jeg forstår at når dere står på feltet deres og synger og alle er med, så blir det mye trøkk. Og dere sier dere ikke hører oss noe særlig... Når vi står på diadora så høres det ut som (for vår del hvertfall) at det trøkker som f*** på tribunen vår, og vi hører ikke dere heller. Er det det man skal gå ut ifra da? At dere skal si at dere pissa på oss, mens vi skal si at vi pisser på dere - og begge er like naive og trangsynte?

                          Fra de jeg kjenner som satt på andre siden, det er snakk om strømmen storsenter tribunen og i hjørnet av den andre kortsiden, mot strømmen storsenter tribunen så får jeg høre at det var så og si jevnt i første omgang, om kanskje ikke KFL er litt over, men etter pause er det jevnt, til måla kommer og vi kjører over. Jeg ser det som gode referanser ettersom det faktisk er gulkledde som sier det. Andre faktorer jeg vil trekke inn er at kanarifeltet ser utrolig dødt ut til tider. Lite hopping (utenom nede i hjørnet ved storskjermen) og lite flagging osv. Når man ser hele feltet deres hopper og synger så sier det seg selv at det gir ett inntrykk, men jeg kan ikke skjønne at dere pissa på oss idag. Hva som ble hørt på tv legger jeg lite vekt på, ettersom det ikke er til å stole på for fem øre med tanke på tv2, men uten tvil at det er bra trøkk fra klanen idag da?! Er dere helt uenig i det? Synger stort sett hele tida, mye hopping, flagg og skjerf...

                          Jeg tror det som avgjører disse kampene på tribunen er resultatet på kampene. Når man får mål imot, og innser at det går mot tap så (selvom mange er såpass trangsynte at de nekter) trekkes humøret ned hos supporterne. Man kan selvfølgelig holde det gående til en viss grad, litt av trass og litt av god mentalitet, men dette veier ikke opp mot adrenalinet som kommer på motsatt tribune. Åråsen ifjor, vi er bedre enn dere - Ullevaal ifjor, dere er bedre enn oss - Åråsen i år, jeg vil påstå at vi er bedre, HVERTFALL i andre omgang. Førsteomgang - som jeg sa, jeg ser det som ganske likt men får høre at KFL kanskje er hakket forran så skal ikke si så mye på det.

                          Får vel som nevnt over huden full her nå, men jeg tar sjansen... Gidder ikke diskutere videre på dette, selvom jeg regner med mye svar/protester her. Har sagt det jeg mener, og er dere uenige (noe jeg regner med) så ok, da er vi ikke enig. Gidder ikke lage noen stor diskusjon av det, ettersom det naturlig nok blir for dumt på deres forum i deres stemningstråd. Her har dere hvertfall noen meninger fra motsatt side av stadion.

                          Lykke til videre!
                          En vif-supporter som klarer å skrive så mye uten skrivefeil er imponerende!
                          En gang Judas, alltid Judas. 0,1 % av fansen hadde nok en gang rett.

                          Endelig er mørketida over.

                          Kommentar

                          • André
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Oct 2006
                            • 419

                            HoHo kan du svare på hvorfor dere holder av plass til isko osv? er dere redd for dem eller noe? var helt tragisk å se på ihvertfall.
                            Your life
                            A game
                            turn it up, turn it up!

                            Kommentar

                            • Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

                              Man har ikke mulighet til å bedømme hvem som "vant" tribunekampen når man står i egen klack. Det får de som satt på ss/rb ta seg av. Fra mitt ståsted var det greit i 1 omg. med noen bra perioder. De samme sangene startes igjen og igjen, reportoaret kunne vært atskillig bedre.

                              I følge folk jeg har prata med som satt på ss var stemninga bra i store deler av 1 omg. Jevnt mellom de to supportergruppene. I andre tar enga helt over ettersom måla renner inn feil vei.

                              Det er i motgang man trenger støtten, i medgang er alt enkelt.
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

                              Kommentar

                              • Hoho
                                -Engasupporter-
                                Forumsadist
                                • Oct 2006
                                • 140

                                Opprinnelig skrevet av André
                                HoHo kan du svare på hvorfor dere holder av plass til isko osv? er dere redd for dem eller noe? var helt tragisk å se på ihvertfall.
                                Jeg vet ikke så alt for mye om akkuratt det, men jeg vet at det er ett "avsperret området" i cola øvre (bend-it) på felt F også som er mer eller mindre reservert for disse uten at det er noe folk tenker over. Folk står akkuratt hvor de vil på Ullevaal, men at de plasserte dem nederst i hjørnet idag har vel noe med sikkerhet å gjøre skulle man tro. Var jo også utrolig mye politifolk der nede under hele kampen, så har vel litt med sikkerhet rundt kampen å gjøre.

                                At vi er redd for dem har hvertfall ingenting med saken å gjøre.
                                Dumt å endre bakgrunnsbilde på pcen til moderator tror jeg...

                                JA, det er det

                                *Hoho er en skapfugl*

                                Kommentar

                                • Ghostwriter
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • Sep 2006
                                  • 254

                                  Irriterer meg at folk tror vi pep på eget lag etter kampen:

                                  Opprinnelig skrevet av rb.no
                                  Fansen buet

                                  Etter kampen viste Kanari-Fansen sin misnøye med å bue mot egne spillere.
                                  – De forventer god fotball av oss og jeg kan skjønne deres skuffelse, sier Kippe.
                                  Ellers er det vanskelig å bedømme innsatsen fra tribunen når man står midt inne i sin egen fans. Men de jeg har snakket med som satt på nye sittan sier at det var jevnt i første omgang, med et lite overtak til KFL, og jevnt i andre omgang helt til målene rant inn. Kudos til KFL uansett for bra motgangssynging.

                                  Kommentar

                                  • chrissp
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Aug 2004
                                    • 2403

                                    Uansett om HoHo er engasupporter, og kommmer med upopulære synspunkter, så begrunner han om ikke annet sine meninger og han slenger ikke dritt. Derfor kan man også gi han et godt svar tilbake uten å bli frekk.

                                    Umulig for meg som sto midt på felt c og si med sikkerhet hvem som vant tribunekampen. I første omgang virket det som vi hadde det beste trøkket.

                                    Klanen hørte jeg først på 0-2 og i en periode var det jævlig svakt, før vi hevet oss igjen.

                                    PLUSS:
                                    - Bra trøkk også når mørket, bokstavelig talt, hadde sunket seg.
                                    - Felt A

                                    MINUS:
                                    - Til tider jævlig svakt midt på felt c.
                                    - Litt for lite variasjon i sangene.
                                    Bølerkanaris

                                    Kommentar

                                    • tHuLu
                                      Seniormedlem
                                      Myklebust Light
                                      • Nov 2003
                                      • 730

                                      Opprinnelig skrevet av chrissp
                                      MINUS:
                                      - Til tider jævlig svakt midt på felt c.
                                      Sorry, men jeg måtte på nattevakt så jeg gikk i pausen

                                      Men var fin stemning idag syns jeg, vi har en egen evne til å fokusere på kamp når det er kamp, og da får gutta den støtten de fortjener!
                                      For det er bedre å værra døv enn vålenga!

                                      Kommentar

                                      • Rovfugl
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Apr 2004
                                        • 3672

                                        Noen som har filma tribunelivet ??
                                        bilder eller film av Tifo?
                                        DØ FOR FUGLA!!!
                                        http://www.fluefiskebloggen.no
                                        LSK er min religion
                                        Ujah er min gud

                                        Kommentar

                                        • Kjell.T.Ring
                                          Poll St. Ring
                                          --==FORUMRUNKER==--
                                          • Dec 2005
                                          • 11796

                                          Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                                          Noen som har filma tribunelivet ??
                                          bilder eller film av Tifo?
                                          Advarsel: Ironi, sarkasme, og litt kosedysleksi kan forekomme i mine innlegg.

                                          Kommentar

                                          Working...