KFLs nye retningslinjer

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Arind
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Mar 2006
    • 459

Faen ass.....det er jo bare sutring her inne nå.....nå er det på tide å innse at de endringene som har kommet som en følge av bråk og mangel på kontroll i egne rekker.
    Nye regler er innført for å utøve litt selvjustis og det må vi ønske velkommen. Isteden for å sutre og klage over en situasjon vi selv har skapt, oppfordrer jeg alle fans til å se etter løsninger og muligheter......
    Nå er jeg pisse lei bråk!
    Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• CFD
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • May 2004
      • 2319

Opprinnelig skrevet av heidar
      Mange av NHH-kanaris som ikke er medlemmer, skal ikke de slippe inn i Bergen??? Skjerpings!!
      HELT enig! Hvis kanaris som brenner for klubben sin ikke kommer inn på stadion så vil jeg kalle det en skandale. Har alltid ment at KFL er inkluderende ,men nå må jeg tenke meg om på nytt.

Jeg både håper og tror at denne reglen kommer til å forandres.
      Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Stone
        Seniormedlem
        Forumonanist
        • Sep 2006
        • 225

Opprinnelig skrevet av Arind
        Faen ass.....det er jo bare sutring her inne nå.....nå er det på tide å innse at de endringene som har kommet som en følge av bråk og mangel på kontroll i egne rekker.
        Nye regler er innført for å utøve litt selvjustis og det må vi ønske velkommen. Isteden for å sutre og klage over en situasjon vi selv har skapt, oppfordrer jeg alle fans til å se etter løsninger og muligheter......
        Nå er jeg pisse lei bråk!
        Så da skal de som f.eks har sesongkort på sittetribunen som barnefamilier og lignende nektes inngang på bortekamper fordi KFL har hatt problemer med selvjustisen? Hvor er logikken i dette??

Kommentar

• Arind
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Mar 2006
          • 459

Opprinnelig skrevet av Stone
          Så da skal de som f.eks har sesongkort på sittetribunen som barnefamilier og lignende nektes inngang på bortekamper fordi KFL har hatt problemer med selvjustisen? Hvor er logikken i dette??
          Jeg har 5 sesongkort på felt G og jeg har barnefamilie....og jeg har aldri hatt problemer på bortekamp heller jeg. Er det viktig for deg å stå å synge sammen med fansen, så er det vel også naturlig å være medlem av KFL. Ellers finnes det jo steder å sitte på bortekamper også.
          Nå er selvsagt både familien og jeg medlem av KFL, men jeg ser faktisk ikke det store problemet her.....
          Evig LSK-fan - men sliter litt med den store entusiasmen. Når skjer det no?

Kommentar

• skotten
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Apr 2004
            • 1794

Opprinnelig skrevet av CFD
            HELT enig! Hvis kanaris som brenner for klubben sin ikke kommer inn på stadion så vil jeg kalle det en skandale. Har alltid ment at KFL er inkluderende ,men nå må jeg tenke meg om på nytt.

Minner om at hvordan denne regelen skal håndheves skal kunngjøres senere. Vent med worst case-scenarioene inntil da...

Kommentar

• MortenA
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Apr 2007
              • 3568

Opprinnelig skrevet av sigurdsen
              Idiotisk at man ikke kan stå å synge med fansen på bortekamper bare fordi man ikke er medlem. Må jeg sitte å se kampen jeg da, når jeg egentlig vil synge som bare faen?
              Eventuelt kan jeg jo melde meg inn i kfl
              Medlemskap er jo det beste for alle parter.
              Som skotten sier, de endelige reglene er ikke klare ennå. Det jeg har skissert er som en følge av problemene som 'alle' skylder på folk som står utenfor KFL. Hvis det i fremtiden oppstår bråk på KFL's område så kan ikke ingen av skylde på utenforstående. Hadde faktisk trodd at folk hadde mer forståelse for dette. Det er vel ingen i KFL som i utgangspunktet ønsker disse reglene velkommen, men når vi opplever bråk og negativ publisitet så må vi handle.

Opprinnelig skrevet av CFD

Inn på stadion kommer de nok. KFL ønsker å være inkluderende, men akkurat nå må vi rydde i eget rede. Nye medlemmer er alltid velkomne, men de må følge de retningslinjer styret legger frem.
              Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• MortenA
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Apr 2007
                • 3568

Opprinnelig skrevet av Stone
                De blir nok ikke nektet adgang, men må stå ved siden av i stedet for i blant oss.
                Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• gj
                  Seniormedlem
                  • Nov 2003
                  • 3360

Kanskje akkurat dette som trengs etter at KFL-medemskap ikke lenger kan garantere cupfinalebillett. Nå gir medlemskap i KFL - satt litt på spissen - "bare" Buggen og 20,- kroner i rabatt på KFL-billett (selv om det virker som mange ikke-medlemmer snylter her også).

Det er på tide å synliggjøre litt av verdiene ved å være medlem av KFL.

mvh
                  gj, som i dag skal på sin første fotballkamp siden august i fjor

Disclaimer: Dette innlegget må ikke tolkes som at jeg ukritisk støtter alle detaljer i alle de nye retningslinjene.

Kommentar

• Rovfugl
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Apr 2004
                    • 3672

Opprinnelig skrevet av gj
                    Nå gir medlemskap i KFL - satt litt på spissen - "bare" Buggen og 20,- kroner i rabatt på KFL-billett (selv om det virker som mange ikke-medlemmer snylter her også).
                    mvh
                    Du glemte å ta med stoltheten som du også får med, og at det faktisk er et privilegium å faktisk få være medlem i KFL som er norges beste supportere. du får stå på KFL-feltet å synge for fugla.
                    buggen alene er jo verd de 200 kronene det koster å være medlem.
                    er det ikke nok ?

Det at medlemskap i KFL ikke garanterer cupfinalebilletter tror jeg nok ikke er KFL sin feil , snakk med nøff som fordeler så lite billetter.

hilsen stolt KFL medlem, og ja, fortsatt stolt selv om vi har hatt litt bråk
                    DØ FOR FUGLA!!!
                    http://www.fluefiskebloggen.no
                    LSK er min religion
                    Ujah er min gud

Kommentar

• Stone
                      Seniormedlem
                      Forumonanist
                      • Sep 2006
                      • 225

Opprinnelig skrevet av Arind
                      Jeg har 5 sesongkort på felt G og jeg har barnefamilie....og jeg har aldri hatt problemer på bortekamp heller jeg. Er det viktig for deg å stå å synge sammen med fansen, så er det vel også naturlig å være medlem av KFL. Ellers finnes det jo steder å sitte på bortekamper også.
                      Nå er selvsagt både familien og jeg medlem av KFL, men jeg ser faktisk ikke det store problemet her.....
                      Det er jo her problemet kommer inn. Hvis vi ønsker at all bortefans skal samles på ett sted på stadion, nemlig i bortesvingen så kan det fort bli tilfelle på andre tippeliga arenaer, hva skjer da?

Det viktigste for meg er å komme meg på kamp, om jeg står, sitter eller ligger spiller ingen rolle så lenger jeg kommer inn og får sett kampen...

Kommentar

• CFD
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • May 2004
                        • 2319

Jeg er også medlem av KFL kun for å være medlem. Det er en ære og være medlem og støtte fugla. Medlemskortet er jo også fint å bruke som legitimasjon når man skal inn på en pub eller bar. Er mange vakter som trekker på smilebåndet Mange historier rundt dette alene gjør det verdt å være medlem.

Biletter til cupfinalen hadde jo vært greit ,men får man såpass få biletter at man må prioritere de med sesongkort..

Får håpe alt ordnes opp i løpet av noen serierunder..
                        Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over

Kommentar

• Yeti
                          Juniormedlem
                          Ferskenpels
                          • Nov 2007
                          • 6

Mye bra tiltak her og bra at det blir tatt tak i en del problemer. Dette med transport er dog etter min mening tullball. Hvis man ønsker å reise til bortekamp og leie en buss er det så vidt meg bekjent opp til busselskapet om man får leie buss eller ei, ikke LSK.

Kommentar

• BrutoBrutalis
                            Juniormedlem
                            Bøffel
                            • Oct 2006
                            • 26

Så at klanen hadde "aggressiv" tifo, der "ACAB", "ULTRAS" og "FØKK NFF" sto på plakaten.. Vil dette få reaksjoner? Enkelte i KFL forsøkte seg med samme variant (mot Grøndlund), men denne ble underlagt sensur. Antar at de som forsøkte seg på dette, vil bli utestengt...

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Oct 2004
                              • 4583

Ytringsfriheten gjelder ikke verken på Åråsen eller i nord-korea.
                              LOUD
                              PROUD
                              ULTRA

Kommentar

• KFL41
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • May 2004
                                • 3648

Du kan gjerne skrike acab-rop og ha acab-banner på Lillestrøm torg. Der er det full ytringsfrihet. LSK har et ansvar for hva som skjer på tribunen med hjemmesupportere. De har sagt klart i fra at de ikke vil ha Acab-rop, Acab-banner, ramponering av stoler og bluss. Svært fornuftig spør du meg.

Kommentar

• semper fi
                                  Seniormedlem
                                  Myklebust Light
                                  • May 2005
                                  • 823

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                  Du kan gjerne skrike acab-rop og ha acab-banner på Lillestrøm torg. Der er det full ytringsfrihet. LSK har et ansvar for hva som skjer på tribunen med hjemmesupportere. De har sagt klart i fra at de ikke vil ha Acab-rop, Acab-banner, ramponering av stoler og bluss. Svært fornuftig spør du meg.
                                  Men kan vi ytre vår mening om det sittende styret?
                                  -After Dark Ultras-

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Oct 2004
                                    • 4583

Opprinnelig skrevet av KFL41
                                    Innlegget mitt var myntet på tekstbanneret LSKs vakter dro ned på felt c.
                                    LOUD
                                    PROUD
                                    ULTRA

Kommentar

• skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

Opprinnelig skrevet av semper fi
                                      Men kan vi ytre vår mening om det sittende styret?
                                      På kamp hører ikke kritikk mot klubbens styre noe steds hjemme, her er vi kun for en ting, støtte de 11 gulsvarte i jakten på tre poeng. Kritikk mot styret har egne kanaler (fortrinnsvis Årsmøtet), og er kun egnet til å tas seriøst dersom man er LSK-medlem. Er man ikke LSK-medlem; FØKK OFF

Kommentar

• semper fi
                                        Seniormedlem
                                        Myklebust Light
                                        • May 2005
                                        • 823

Opprinnelig skrevet av skotten
                                        På kamp hører ikke kritikk mot klubbens styre noe steds hjemme, her er vi kun for en ting, støtte de 11 gulsvarte i jakten på tre poeng. Kritikk mot styret har egne kanaler (fortrinnsvis Årsmøtet), og er kun egnet til å tas seriøst dersom man er LSK-medlem. Er man ikke LSK-medlem; FØKK OFF
                                        Medlemskapet er selvfølgelig i orden
                                        -After Dark Ultras-

Kommentar

• chrissp
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Aug 2004
                                          • 2403

Moderatormelding: Rapportering av innlegg kan man ta gjennom rapporteringsfunksjonen. Hold dere til tema, som er KFLs retningslinjer.
                                          Bølerkanaris

Kommentar

Working...