KFLs nye retningslinjer

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • Lars
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Feb 2004
    • 6156

KFLs nye retningslinjer

Jeg føler for å starte en prinsippiell diskusjon angående KFLs nye retningslinjer (http://www.kanari-fansen.no/les.php?id=319). Jeg synes tankene (intensjonene) om en samlet skare av LSK-fans og å få bukt med bråkmakere er god, men jeg mener bestemt at man ikke har tenkt over konsekvensene et slikt regelverk kan få. Sånn tingenes tilstand er i dag, lever nok de fleste greit med de nye retningslinjene, men det gjør ikke at jeg lar dem passere uimotsagt.

Jeg vil presisere at jeg skriver dette som aktivt medlem av Kanari-Fansen, og jeg vil gjerne at man venter med å kommentere innlegget til man har lest det i sin helhet.

"- Kun medlemmer vil komme inn på kanarifeltet og bortefeltene. Hvordan dette skal håndheves kommer vi tilbake til."

Jeg mener det bør være en selvfølge at man ikke MÅ være medlem av en bestemt organisasjon for å få lov til å støtte LSK som stående supporter. Man må respektere de som av en eller annen grunn ikke ønsker å være medlem i KFL. Om dette er pga at medlemspenger går til bøter, at man misliker styret eller noe annet, det spiller ingen rolle. Om det en dag skjer at jeg ikke vil være medlem i KFL lengre, la oss si pga at årsmøtet har valgt inn et styre som kjører organisasjonen i en retning jeg overhodet ikke kan stå for, synes jeg det er en selvfølge at jeg skal få lov av LSK til å fortsette som stående og syngende supporter. At KFL-medlemmer skal få komme inn noen kroner billigere er forsåvidt fair, da det var organisasjonen KFL som gjorde at vi fikk det nye ståfeltet.

"- Uoffisielle grupper vil aldri komme inn igjen."

Om det skjer noe lignende det jeg skisserte i kommentaren til forrige punkt, altså at jeg ikke lengre ønsker å være medlem i KFL, og derfor ønsker å starte f.eks. "Flisbyen Fanaticos" og stå på Felt A, er det helt dust at min gruppe skal utestenges på livstid fordi vi ikke er en offisiell KFL-gruppe. JA, de som gjør noe galt i forbindelse med LSK-kamper bør straffes av politiet og utestenges av LSK, men det å være uoffisiell i seg selv kan umulig være noe problem.

"- LSK har for sesongen 2008 bestemt at all ultrasrelatert bekledning, flagg, skjerf, tostangs osv er forbudt."

Denne har jeg ingen spesiell kommentar til, bortsett fra at det er et håpløst forbud fra LSKs side. Så vidt jeg vet er KFL-styret på ingen måte enig i dette forbudet.

"- Medlemmer som blir utestengt fra LSK’s kamper vil få saken sin nøye gjennomgått og vurdert. Vi vil ha en dialog med LSK om dette. Dette ble lovet av Per Mathisen på allmøtet igår i tillegg til at de som blir utestengt skal få vite dette før søndag."

Håper ALLE utestengte får saken sin nøye gjennomgått og vurdert, uavhengig om de er KFL-medlemmer eller ikke. De som har gjort noe galt bør selvsagt straffes og utestenges, men dette handler rett og slett om rettssikkerhet. Folk som ødelegger for LSK kan like gjerne sitte på SS-tribunen som stå på Feltet. LSK må utestenge de som gjør hærverk, utøver vold eller gjør andre overtredelser, fullstendig uavhengig av hva de heter, hvor gamle de er, hvordan de kler seg og hvilke venner de har. På samme måte bør KFL utestenge de medlemmene som ødelegger for KFL.

"- Det skal kun være bussturer til bortekampene i regi av kfl."

Jeg benytter meg svært ofte av busstilbudene til KFL, bare så det er sagt. Men om jeg ønsker å dra på en annen måte til LSKs kamper MÅ dette være greit. Og om det er snakk om å fylle opp en syvseter, leie en minibuss, organisere en togtur med kompiser eller noe annet, det spiller ingen rolle. Om KFL skal få folk til å reise med KFLs busser må KFLs tilbud rett og slett være så godt at folk velger å benytte seg av det. Den dagen jeg drar på en tur med KFL og turen er altfor dyr, bussene altfor dårlig og bussen er fylt av en gjeng idioter, da er det rett og slett bare sunt for KFL å få litt konkurranse. At man evt vil nekte andre å reklamere for turene sine på KFL sine sider er derimot greit nok. Men det bør også være den eneste begrensninga.

Det samme konkurranse-prinsippet bør egentlig gjelde i alle sammenhenger. Dersom KFL er den supporterorganisasjonen rundt LSK som har best holdninger, størst takhøyde, det beste medlemsbladet, den beste nettsida, det beste turtilbudet osv vil KFL fortsette å være LSKs eneste supporterorganisasjon av størrelse å snakke om. Veien å gå for å beholde den ekstreme dominansen er å hige etter å være best på alle områder, IKKE ved å innføre monopol.

Det kan umulig være bare jeg som tenker disse tankene. Selv de som per dags dato sitter i KFL-styret må jo skjønne at det KAN komme en dag der årsmøtet velger inn et styre de absolutt ikke vil ha? Og den dagen det skjer, vil man sitte der med en organisasjon man overhodet ikke støtter, men som har monopol på ståplassene og det å arrangere turer. Og i tillegg skal man utestenges på livstid om man velger å danne en alternativ gruppe til organisasjonen man overhodet ikke støtter?

Til slutt vil jeg si at jeg kommer til å jobbe knallhardt for at Kanari-Fansen skal bli så bra, sterk og samlende som overhode mulig, men de nye retningslinjene kan jeg rett og slett ikke godta.
  • Kanarijenta
    Seniormedlem
    Myklebust Light
    • Aug 2005
    • 504

Opprinnelig skrevet av Lars
    "- Kun medlemmer vil komme inn på kanarifeltet og bortefeltene. Hvordan dette skal håndheves kommer vi tilbake til."

Jeg mener det bør være en selvfølge at man ikke MÅ være medlem av en bestemt organisasjon for å få lov til å støtte LSK som stående supporter. Man må respektere de som av en eller annen grunn ikke ønsker å være medlem i KFL. Om dette er pga at medlemspenger går til bøter, at man misliker styret eller noe annet, det spiller ingen rolle. Om det en dag skjer at jeg ikke vil være medlem i KFL lengre, la oss si pga at årsmøtet har valgt inn et styre som kjører organisasjonen i en retning jeg overhodet ikke kan stå for, synes jeg det er en selvfølge at jeg skal få lov av LSK til å fortsette som stående og syngende supporter. At KFL-medlemmer skal få komme inn noen kroner billigere er forsåvidt fair, da det var organisasjonen KFL som gjorde at vi fikk det nye ståfeltet.
    Fullstendig enig i at det her blir litt for dumt. Hvordan skal dere sørge for at dette budskapet kommer ut til alle og enhver så vi slipper at folk står med skjegget i postkassa på borteturene?
    Super Kanaris

Kommentar

• tHuLu
      Seniormedlem
      Myklebust Light
      • Nov 2003
      • 730

Hva legger man i ultrasrelatert bekledning? Er det hettegenserne til gruppene eller går det på de "pent kledde"?
      For det er bedre å værra døv enn vålenga!

Kommentar

• Tony
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2003
        • 4737

Opprinnelig skrevet av tHuLu
        Hva legger man i ultrasrelatert bekledning? Er det hettegenserne til gruppene eller går det på de "pent kledde"?
        Det er plagg som det står Ultras på eller UFC elelr Mental Boys

Pent kledde stilelr i en annen kategori, og man er fortsatt ikek nekta inngang hvis man går med merkeklær på kamp og hvite sko

Forøvrig må jeg si at jeg støtter innlegget til Lars veldig godt og gruer meg allerede til vi skal på Ullevål hvis kun KFL medlemmer kommer inn på VG nedre. Da kan vi bare glemme å bli 2000 stående

Kommentar

• UltraFo
          Seniormedlem
          Myklebust Light
          • Jun 2007
          • 800

håper da isåfall at det er klær som gruppene har med navn osv på. "pent kledd" må man jo ha lov til. fullt lovlig å ha på seg vanlige klær, ellers sliter de på vip'en no jævlig.
          UFC ~ Gulsvarte Brødre

Kommentar

• veiron
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Nov 2003
            • 6267

Opprinnelig skrevet av Tony
            Forøvrig må jeg si at jeg støtter innlegget til Lars veldig godt og gruer meg allerede til vi skal på Ullevål hvis kun KFL medlemmer kommer inn på VG nedre. Da kan vi bare glemme å bli 2000 stående
            At bare medlemmer av KFL skal kunne være stående supportere på bortebane er tullete, og det håper jeg de går tilbake på. Hva er poenget?

Kommentar

• Tony
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Nov 2003
              • 4737

Opprinnelig skrevet av veiron
              At bare medlemmer av KFL skal kunne være stående supportere på bortebane er tullete, og det håper jeg de går tilbake på. Hva er poenget?
              Poenget er at man da har kontroll på at alle er medlememr på feltet i tilfelle det blir noe tull.

Men det er stadioneier, altså motstander laget som velger hvor bortesupportere skal være, og hvis man da sender bortesupporter til der hvor KFL står, og disse ikke kommer inn fordi man ikke er medlem, så bestemmer altså KFL at den/de personene ikke får lov til å se på LSK. Jeg regner med at KFL kommer med en dypere forklaring på dette her og fjerner en del av de nye reglene.

Kommentar

• mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

Opprinnelig skrevet av Tony
                Poenget er at man da har kontroll på at alle er medlememr på feltet i tilfelle det blir noe tull.

Men det er stadioneier, altså motstander laget som velger hvor bortesupportere skal være, og hvis man da sender bortesupporter til der hvor KFL står, og disse ikke kommer inn fordi man ikke er medlem, så bestemmer altså KFL at den/de personene ikke får lov til å se på LSK. Jeg regner med at KFL kommer med en dypere forklaring på dette her og fjerner en del av de nye reglene.
                Vi hadde vel unngått endel av bråket på Nadderud hadde det vært medlemsjekk der.

Når det gjelder underskriften din, Tony, så finnes det vel ikke noen Lillestrøm Ultra, men det ligger en Ultrabutikk på Lørenskog. ;-)
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                Mr.Jordbakke

Kommentar

• MortenA
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Apr 2007
                  • 3568

Jeg er enig med deg, Lars, på et punkt, og det er bussene. Regner med at styret kan gi en utfyllende grunn til denne beslutningen, eller du kan ta det opp på neste all-møte.

1. At kun KFL-medlemmer kommer inn på feltet for å hindre pøbler å lage faenskap på vår regning er helt greit. Hvis folk ikke ønsker å være medlem av KFL, så har de ingenting på feltet å gjøre. Siden ingen i 'våre' undergrupper gjorde noe galt på Nadderud er vi nødt til å legge all skyld på SKF som ikke er medlemmer, og med medlemssjekk hadde vi unngått alt dette bråket.

2. Om du ønsker å danne Flisbyen Fanaticos e.l. så må du gjerne gjøre det, men dere får ikke lov å uniformere dere. Skal dere stå på felt A, så må dere være medlem. Hvis ikke må dere enten gå i dialog med LSk om å få et eget ståfelt eller sitte. Valget er deres.

3. Fotball kamper handler overhodet ikke om rettsikkerhet. Dere blir ikke fengslet om dere går på fotballkamp. Det er heller ingen menneskerett å gå på kamp. NFF og klubbene gir et tilbud som folk selv kan velge om de ønsker å benytte seg av.

At alle som gjør hærverk blir utestengt er en selvfølge. Problemet er massesuggesjon. Det er mulig at blusseren på Nadderud ikke var UFC, men når han står i blant dem, og de hindrer politiet i å hente vedkommende ned ifra gjør de seg skyldig i hindring av offentlige tjenestemenn. Uansett hvor mye en måtte føle at politiet provoserer, så er det ulovlig å ikke følge deres pålegg og instrukser. Norsk lov slutter ikke å gjelde bare fordi man står på en tribune.
                  Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?

Kommentar

• Tony
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2003
                    • 4737

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                    Vi hadde vel unngått endel av bråket på Nadderud hadde det vært medlemsjekk der.

Når det gjelder underskriften din, Tony, så finnes det vel ikke noen Lillestrøm Ultra, men det ligger en Ultrabutikk på Lørenskog. ;-)
                    Ja, kan forandre den nå da det er mange som er Lillestrøm Ultras!

Kommentar

• Spy-Henning
                      Juniormedlem
                      Bøffel
                      • Jul 2007
                      • 29

..

Jeg synes at noen av reglene som kommer her er såpass drastiske i forhold til hvordan det har vært at det burde blitt tatt opp på et møte hvor alle medlemer i KFL kunne stemt om de skulle innføres. Sært at så få kan endre så mye for så mange.
                      Frihet for Lauken!

Kommentar

• Lars
                        Seniormedlem
                        Hjelp, skaff meg et liv!
                        • Feb 2004
                        • 6156

Opprinnelig skrevet av MortenA
                        Jeg er enig med deg, Lars, på et punkt, og det er bussene. Regner med at styret kan gi en utfyllende grunn til denne beslutningen, eller du kan ta det opp på neste all-møte.

1. At kun KFL-medlemmer kommer inn på feltet for å hindre pøbler å lage faenskap på vår regning er helt greit. Hvis folk ikke ønsker å være medlem av KFL, så har de ingenting på feltet å gjøre. Siden ingen i 'våre' undergrupper gjorde noe galt på Nadderud er vi nødt til å legge all skyld på SKF som ikke er medlemmer, og med medlemssjekk hadde vi unngått alt dette bråket.

2. Om du ønsker å danne Flisbyen Fanaticos e.l. så må du gjerne gjøre det, men dere får ikke lov å uniformere dere. Skal dere stå på felt A, så må dere være medlem. Hvis ikke må dere enten gå i dialog med LSk om å få et eget ståfelt eller sitte. Valget er deres.

3. Fotball kamper handler overhodet ikke om rettsikkerhet. Dere blir ikke fengslet om dere går på fotballkamp. Det er heller ingen menneskerett å gå på kamp. NFF og klubbene gir et tilbud som folk selv kan velge om de ønsker å benytte seg av.

At alle som gjør hærverk blir utestengt er en selvfølge. Problemet er massesuggesjon. Det er mulig at blusseren på Nadderud ikke var UFC, men når han står i blant dem, og de hindrer politiet i å hente vedkommende ned ifra gjør de seg skyldig i hindring av offentlige tjenestemenn. Uansett hvor mye en måtte føle at politiet provoserer, så er det ulovlig å ikke følge deres pålegg og instrukser. Norsk lov slutter ikke å gjelde bare fordi man står på en tribune.
                        1. Jeg mener ikke at KFL ikke kan ha sitt eget felt for kun medlemmer, for det er de i full rett til, men jeg mener bestemt at andre som har lyst til å stå også må få muligheten til dette. Dagens løsning fungerer utmerket i så måte. Mitt største ankepunkt mot tvunget medlemskap var på borteturer. På bortebane er det KUN på bortefeltet man som supporter av bortelaget har rett til å oppholde seg. Om LSKs bortefelt gjøres om til rene KFL-felt, der ingen andre slipper inn, er det rett og slett en skandale. Man kan ikke tvinge folk til å være medlem i en organisasjon på den måten!

2. På dette punktet misforstår du meg. Det er "greit" at en uoffisiell gruppe ikke er ønsket på Kanari-Fansens felt, men i denne saken er det snakk om at alle uoffisielle grupper skal utestenges på livstid fra Åråsen. (Jeg har forøvrig ingen planer om å bryte ut av KFL og starte FF.)

3. Det er greit at du mener dette (og du har forsåvidt rett), men min personlige mening er at LSK definitivt bør følge de grunnleggende rettsprinsippene vi har i Norge. En rettferdig behandling fortjener alle å få fra klubben de elsker.

Kommentar

• Larsk
                          Seniormedlem
                          Myklebust Light
                          • May 2006
                          • 1053

er jeg medlem av kfl hvis jeg har sesongkort? haha
                          !!Gunners!!

Kommentar

• xeR
                            Seniormedlem
                            --==FORUMRUNKER==--
                            • Jan 2004
                            • 11206

Opprinnelig skrevet av Larsk
                            er jeg medlem av kfl hvis jeg har sesongkort? haha
                            Nei, da er du sesongkortinnehaver...
                            Det er bedre å væra døv enn vålenga.

Kommentar

• Ted Nugent
                              Seniormedlem
                              Myklebust Light
                              • May 2004
                              • 851

De virker som man her har laget at sett regler i hui og hast uten at man helt har forstått konsekvensene av det man har laget. Regelen om medlemssjekk på bortebane og dette med bussene er rett og slett så tåpelig at det aldri kommer til å bli innført i praksis.

Skal man måtte snu i døra på Ullevaal fordi man har glemt medlemskortet sitt? Skal noen stå med lister over medlemmer i døra? Lykke til med å rekruttere vakter til denne oppgaven!

Kommentar

• Lars
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Feb 2004
                                • 6156

Har nå hatt en oppklarende samtale med en i KFL-styret, og jeg har fått forklart at retningslinjene i kommunikéen på mange måter er ment som en kortsiktig greie for å samle troppene og få toget tilbake på skinnene. Jeg har dessuten forståelse for at man i løpet av kort tid under kraftig tidspress ikke rekker å tenke 100 % igjennom konsekvensene av retningslinjene man lager.

Grunnen til at jeg reagerte så sterkt var at jeg forsto det sånn at dette var et nytt sett med regler fra KFL og LSK som skal gjelde i lang, lang tid framover. Om dette hadde vært tilfelle hadde jeg vært sterkt imot et par av punktene, men så lenge regler og retningslinjer skal justeres etterhvert, er jeg relativt sikker på at man kommer fram til regler jeg kan være mer eller mindre enig i.

Kommentar

• Petter Ø
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Mar 2004
                                  • 3008

For det første vil jeg nevne at dette ble tatt opp flere ganger på møtet igår. Det var blandt annet noe Jan Jensen poengterte i åpningsinnlegget. Det er nå viktig med samlling i bånn, at vi i KFL sørger for at det ikke blir bråk igjen. Det ville vært ekstremt skadelig for oss ALLE. Det hjelper ikke om vi i KFL får en god indre justis hvis det er ikke-medlemmer som kommer å lager helvete.

"- Uoffisielle grupper vil aldri komme inn igjen."

Om det skjer noe lignende det jeg skisserte i kommentaren til forrige punkt, altså at jeg ikke lengre ønsker å være medlem i KFL, og derfor ønsker å starte f.eks. "Flisbyen Fanaticos" og stå på Felt A, er det helt dust at min gruppe skal utestenges på livstid fordi vi ikke er en offisiell KFL-gruppe. JA, de som gjør noe galt i forbindelse med LSK-kamper bør straffes av politiet og utestenges av LSK, men det å være uoffisiell i seg selv kan umulig være noe problem.
                                  Flisbyens Fanaticos kan godt etablere seg på rb-tribunen og forholde seg til klubben på samme måte som vi må. Eller gå i dialog med KFL om å få lov å stå der. Men Lars, du vet akkurat like godt som meg hva som menes med uoffisielle grupper i denne sammenhengen. Svin som de som dro igang bråket i Sandvika skal aldri få anledning til å snike seg inn i kflmiljøet igjen ei helle å få æren av å bli nevnt med navn.

"- Medlemmer som blir utestengt fra LSK’s kamper vil få saken sin nøye gjennomgått og vurdert. Vi vil ha en dialog med LSK om dette. Dette ble lovet av Per Mathisen på allmøtet igår i tillegg til at de som blir utestengt skal få vite dette før søndag."

Håper ALLE utestengte får saken sin nøye gjennomgått og vurdert, uavhengig om de er KFL-medlemmer eller ikke. De som har gjort noe galt bør selvsagt straffes og utestenges, men dette handler rett og slett om rettssikkerhet. Folk som ødelegger for LSK kan like gjerne sitte på SS-tribunen som stå på Feltet. LSK må utestenge de som gjør hærverk, utøver vold eller gjør andre overtredelser, fullstendig uavhengig av hva de heter, hvor gamle de er, hvordan de kler seg og hvilke venner de har. På samme måte bør KFL utestenge de medlemmene som ødelegger for KFL.
                                  Helt enig. Men KFL's fokus er selvfølgelig våre egne medlemmer og at de skal få ett minimum av rettsikkerhet. Ser som deg ingen grunn til at vi i KFL ikke skal kunne kjempe for alle LSK-supportere vi syntes har blitt urettferdig behandlet, men som sagt våre medlemmer kommer naturligvis først.

"- Det skal kun være bussturer til bortekampene i regi av kfl."

Jeg benytter meg svært ofte av busstilbudene til KFL, bare så det er sagt. Men om jeg ønsker å dra på en annen måte til LSKs kamper MÅ dette være greit. Og om det er snakk om å fylle opp en syvseter, leie en minibuss, organisere en togtur med kompiser eller noe annet, det spiller ingen rolle. Om KFL skal få folk til å reise med KFLs busser må KFLs tilbud rett og slett være så godt at folk velger å benytte seg av det. Den dagen jeg drar på en tur med KFL og turen er altfor dyr, bussene altfor dårlig og bussen er fylt av en gjeng idioter, da er det rett og slett bare sunt for KFL å få litt konkurranse. At man evt vil nekte andre å reklamere for turene sine på KFL sine sider er derimot greit nok. Men det bør også være den eneste begrensninga.

Det samme konkurranse-prinsippet bør egentlig gjelde i alle sammenhenger. Dersom KFL er den supporterorganisasjonen rundt LSK som har best holdninger, størst takhøyde, det beste medlemsbladet, den beste nettsida, det beste turtilbudet osv vil KFL fortsette å være LSKs eneste supporterorganisasjon av størrelse å snakke om. Veien å gå for å beholde den ekstreme dominansen er å hige etter å være best på alle områder, IKKE ved å innføre monopol.
                                  Du har noen gode poenger her. Det beste er at i hige etter å være best skal være veien å gå. Det er ingenting i veien for å gjøre dette innad i organisasjonen. Man kan jobbe mot turansvarlige eller evt få etablert en turgruppe. Folk vil selvfølgelig kunne ta turen til bortekamp på andre måter som mange gjør nå, men organiserte bussturer skal være i regi av KFL.

Det kan umulig være bare jeg som tenker disse tankene. Selv de som per dags dato sitter i KFL-styret må jo skjønne at det KAN komme en dag der årsmøtet velger inn et styre de absolutt ikke vil ha? Og den dagen det skjer, vil man sitte der med en organisasjon man overhodet ikke støtter, men som har monopol på ståplassene og det å arrangere turer. Og i tillegg skal man utestenges på livstid om man velger å danne en alternativ gruppe til organisasjonen man overhodet ikke støtter?

Til slutt vil jeg si at jeg kommer til å jobbe knallhardt for at Kanari-Fansen skal bli så bra, sterk og samlende som overhode mulig, men de nye retningslinjene kan jeg rett og slett ikke godta.
                                  Ingenting er skrevet i sten, men dette er tiltak styre ser seg nødt til å sette istand på dette tidspunktet for de samme grunnene du skal jobbe knallhardt for. Du har all rett til å mene at retningslinjene ikke er akseptable og da regner jeg med du er alikevel enig i ett av dem:
                                  - Det vil bli allmøte hver måned ut sesongen på Martins. Her kan man stille spørsmål til styret og fortsette på det positive engasjementet.

Dialogen må fortsette også utenfor forumet. Bruk tribunemøtene og allmøtene. Ta også tak i oss i styret på Martins til søndag eller ring oss. Jeg er fersk i gamet siden jeg ble dratt inn i styret for kun dager siden, men ikke nøl med å ringe meg dersom det er noe iløpet av helgen. Jeg skal svare så godt jeg kan og lytte til det dere har å si. tlf 95222216
                                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• Petter Ø
                                    Seniormedlem
                                    Hjelp, skaff meg et liv!
                                    • Mar 2004
                                    • 3008

Har nå hatt en oppklarende samtale med en i KFL-styret, og jeg har fått forklart at retningslinjene i kommunikéen på mange måter er ment som en kortsiktig greie for å samle troppene og få toget tilbake på skinnene. Jeg har dessuten forståelse for at man i løpet av kort tid under kraftig tidspress ikke rekker å tenke 100 % igjennom konsekvensene av retningslinjene man lager.

Grunnen til at jeg reagerte så sterkt var at jeg forsto det sånn at dette var et nytt sett med regler fra KFL og LSK som skal gjelde i lang, lang tid framover. Om dette hadde vært tilfelle hadde jeg vært sterkt imot et par av punktene, men så lenge regler og retningslinjer skal justeres etterhvert, er jeg relativt sikker på at man kommer fram til regler jeg kan være mer eller mindre enig i.
                                    Så ikke dette innlegget før nå så jeg lar mitt over stå. Jeg som brukte så lang tid nå og alt Lars
                                    Petter Ø - Kreativ Kanaris
                                    http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                                    Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• sniper
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Feb 2004
                                      • 5254

Jeg vil ha Lars i KFLs styre!!

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Jun 2005
                                        • 3845

Alle forslag bør henvendes til Bjørn og Lars i valgkomiteen.
                                        Last edited by mr.Jordbakke; 13.04.2008, 08:03. Begrunnelse: feil personer
                                        NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                        Mr.Jordbakke

Kommentar

Working...