UFC/MB vs KFL
Collapse
X
-
-
Diskusjonen om hvordan KFL skal bli fremover, undergruppenes form, forhold til LSK og hvordan vi skal løse konflikter/uenigheter innad er alle medlemmer velkommen til å delta i. Kom med innspill og forslag enten ved å møte opp på neste allmøte eller ta kontakt med styret.Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
Ser poenget ditt, men styret i KFL har vel støttet dere i denne saken, selv om man ikke har lyktes med å få LSK til å godta flagg, bannere og bekledning. Igjen, ingen er utestengt, noe som er godt jobbet fra styret i KFL.
Spørsmålet, slik jeg tror det ligger, er hvorvidt KFL i det hele tatt tjener noe som helst på å kjempe en kamp for at undergruppene skal få profilere seg selv eller om det er smartest for KFL å la denne saken bero inntil ting har normalisert seg og så ta opp denne saken igjen.
Jeg vet ikke hva styret i KFL tenker seg, så dette blir synsing fra meg.Ultras Felt C LillestrømKommentar
-
Men skal dette handle om UFC/MB/flagging/bannere eller SKF? For hvis dette blir en tråd der dere (UFC/MB) går i forsvar for SKF, må vi "vanlige dødelige" få mer info om denne gruppa. Jeg er ikke enig i at Ultrasgrupperingene skal forbys, men jeg er JÆVLIG enig i at en gruppe som kler seg som casuals og kaller seg Sportsklubbens fineste skal stoppes i sin utvikling av casualskultur i vårt nabolag. Og mitt syn på "ultrassene" blir veldig forandret hvis det viser seg at dere forsvarer casualskultur, noe det virker som på noen av innleggene her nu...Kommentar
-
[moderatormelding] Diskusjoner om annet enn UFC, MB, KFF eller KFL er ikke ønskelig i denne tråden. De som er indignerte på vegne av SKF har fått en egen tråd i Fotball Generelt, http://www.kanari-fansen.no/debatt/s...ad.php?t=11874 der kan også bønda fra andre grupper pent kledde henge seg på.[/moderatormelding]Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
jeg er mot alle jeg. hilsen anti ultras ultras gruppa.kald det gjerne et flåsete og barnslig innlegg,men hvem er egentlig barnslige her????? hehehehe:twisted::twisted:Dette er gammle elsker78 sin nye profil. Nyttår,ny utgave
7Kommentar
-
Nok en gang registrerer jeg at folk velger å angripe andre fremfor å ta stilling til det jeg spurte om. Siden ingen ifra UFC avkrefter at det ikke var noen av deres medlemmer som fyrte opp røykbombene, så velger jeg å anta at min kilde hadde rett.
Vi er selvfølgelig veldig takknemlige for at KFL styret fikk oss "frifunnet" og vet at dem la ned en enorm jobb i dagene etter kampen mot Stabæk, og det har dem fått "cred" av oss for også. Men vi mener også at dem burde hjelpe oss i en dialog med LSK for å få flaggene/bannere osv inn på stadion igjen.Hvorfor la fakta ødelegge et godt argument?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Hvis man går inn for å nekte undergrupper/enkeltpersoner i KFL å ha bannere/flagg som ikke skader LSK eller KFL sier man etter min mening nei til mangfold og ja til ensretting.
Hva blir det neste? Det store flertallet i KFL benytter seg ikke av KFLs turtilbud heller. Legge ned turgruppa og alt av organiserte turtilbud? I 1993 tipper jeg det store flertallet av LSK sine fans var imot KFL. Hvorfor i all verden ble ikke KFL nedlagt?
Forresten er det meningsløst å snakke om hvor mange medlemmer KFL er når folk nærmest blir tvunget til å være medlem. Jeg har stått på fotballkamper siden jeg ble fast inventar på Åråsen i 1996, men slik reglene er nå er valget enten KFL eller å sitte.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
-
Forøvrig mener jeg at en bør legge seg på minnet at uten massiv mobilisering fra KFL, intens lobbyvriksomhet og en helvetes dugnadsånd ville "sitteplasser" bak mål vært det eneste alternativet på Åråsen for stående supportere.
At man setter noen få krav til de som frivillig velger å benytte seg av de fasilitetene jeg og mange andre har jobbet steinhardt for å få til, kan ikke regnes som ublu. Det skulle bare mangle.
Dette var forøvrig en digresjon...Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
Det er nettopp disse meningene som skiller disse medlemmene av KFL med andre..Kommentar
-
Jeg er mye uenig med kfl jeg, men er ikke derfor jeg hadde lagt en undergruppe. Hvis jeg lager en undergruppe så blir det for at jeg skal samle de som holder med LSK der jeg bor. Slik som Råholdt kanaris f.eks.
Hvis man er undergrupper som vil føre sine egne verdier og meninger så synes jeg kanskje de skal få sin egen plass på åråsen, f.eks RB.??
Hvis man ser på Klanen, så fikk de en undergruppe som het Unge enga, uten dem hadde vel Klanen vært "nada" akkurat nå. De stlite seg bak mål og gjorde det knall bra der.Last edited by krisruds; 29.04.2008, 07:37.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
Hvis du føler at Klanen er så fantastisk, så anbefaler jeg deg å melde deg inn der..Kommentar
-
Å kun kjøre på for å få sagt sin egen mening, og demonstrert sine ytringer uavhengig av hva et samlet KFL ønsker å ytre utad?
Som andre har nevnt tidligere så havner jeg da på den konklusjonen at det er så utrolig viktig og få synliggjort seg selv og sine meninger i en slik undergruppe, ikke rart det det har blitt litt som i topicen, UFC/MB vs KFL...
Hvorfor skal KFL fortsette å tillate bannere og tilrop som LSK som klubb åpenbart ikke ønsker å assosieres med, skal de kun gjøre det for at fåtallet i undergruppene skal få det som de vil?Kommentar
-
Er jo et godt forslag det, men jeg er ganske sikker på at disse undergruppene er instillt på å støtte kanarifansen.. Om du heller vil at medlemmer av KFL står et annet sted så får det stå for din regning.. Men jeg mener at alle medlemmer av KFL bør støtte opp om KFL..
Hvorfor ikke heller ta opp det man er uenig i på medlemsmøter osv, prøve å få alle til å dra i samme retning?Kommentar
-
Jeg skriver at de stilte seg i svingen og gjorde det bra der.krisruds medlem av KFL siden 1996
OI OI OI nå har vi det morro :)
BTW: Jeg leser ikke korektur på mine innlegg, det orker jeg ikke pga mange skrivefeil.Kommentar
-
På medlemsmøtet sa en representant for MB(?) at de ønsket å være en pressgruppe for å bedre stemningen på Åråsen. I tillegg vil jeg tro at begge gruppene er interessert i supporterkultur generelt og ønsker å bidra til en bedre supporterkultur i LSK spesielt.
Hvis du mener at UFC/MB ikke har bidratt til masse positivt for å fremme supporterkulturen rundt LSK er du blind.
KFL må aldri la LSK definere hvordan vi supportere skal støtte laget! Hva mener du KFL skal gjøre den dagen flertallet f. eks ønsker Frank Grønlund sin avgang? Det blir vanskelig hvis man ikke skal tillate bannere og tilrop som LSK som klubb åpenbart ikke ønsker å assosieres med.Heavy Metall iz a poze, hardt rock iz a laifschteilKommentar
Kommentar