Ufc please kom tilbake ,det var ikke bra synging fra midten av felt c og oppover.Kan til og med tollerede en to stangs som gjør at jeg ikke ser en corner.Og hvis dere ikke står på stolene så tar jeg nesten og spanderer en øl på dere også.
Stemingstråd LSK-Molde, Åråsen stadion søndag 20. april kl. 18
Collapse
X
-
tostangs bruker dem ikke.. hvertfall ikke med ultras påLillestrømKommentar
-
* Mobiltelefon er strengt forbudt å ta med seg på match. Prøver man å omgå dette blir tlf beslaglagt og utestengelse i 3 kamper venter.
* Småprating ala hvor drita man ble forrige tirsdag etc. Skal det slås knallhardt ned på, minimum 2 kampers karantene. Er det fler enn 2 personer som deltar i småpratinga utvides straffen iom. at det nå er en gruppe som bryter reglene. Utestengelse ut sesongen for hele gruppa.Kommentar
-
Jeg foreslår utvidelse av forbudslista.
* Mobiltelefon er strengt forbudt å ta med seg på match. Prøver man å omgå dette blir tlf beslaglagt og utestengelse i 3 kamper venter.
* Småprating ala hvor drita man ble forrige tirsdag etc. Skal det slås knallhardt ned på, minimum 2 kampers karantene. Er det fler enn 2 personer som deltar i småpratinga utvides straffen iom. at det nå er en gruppe som bryter reglene. Utestengelse ut sesongen for hele gruppa...................Kommentar
-
Får håpe medlemsjekket får silt ut de ikkesyngende på felt c..Kommentar
-
Tja, jeg skjønner forslaget, men jeg vil fortsatt ha anledning til å komme med en stemningsrapport til brutter'n når han er på ferie uten internettforbindelse.NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Petter Ø - Kreativ Kanaris
http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401Kommentar
-
å bekymre seg for stemninga på Åråsen er noe jeg stort sett aldri gjør, kun EN gang har jeg bekymra meg LITT, og det var etter den uka med en del turbulenser før engakampen, men det viste segt å være en bortkasta bekymring!
Bekymrer meg heller ikke mot Molde nå til helga, at KFL skulle få konkuranse fra krattet....... da vinner jeg nok førstepremien i lotta med like stor sannsynlighet.
må vel tippe lotto til helga:-)Kommentar
-
å bekymre seg for stemninga på Åråsen er noe jeg stort sett aldri gjør, kun EN gang har jeg bekymra meg LITT, og det var etter den uka med en del turbulenser før engakampen, men det viste segt å være en bortkasta bekymring!
Bekymrer meg heller ikke mot Molde nå til helga, at KFL skulle få konkuranse fra krattet....... da vinner jeg nok førstepremien i lotta med like stor sannsynlighet.
må vel tippe lotto til helga:-)
Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Nå vet ikke jeg hvor mange krattet bruker å møte opp på Åråsen, sist gang jeg var på Åråsen når Molde spilla der er lenge siden og da var dem ikke mange, kunne ikke høre noe synging eller se noe tegn til liv fra dem den gangen, men da stod jo jeg midt på KFL feltet og da skal man jo normalt ikke høre dem heller.
Hvor mange møter dem opp med normalt på Åråsen da?Kommentar
-
ja jeg leste det på forumet deres, var noen få sjeler som nevnte dem hadde lyst å ta turen innom. Skjønner ikke det helt..... selv om jeg er fra Tromsø så føler jeg meg hjemme på Martins/Åråsen/Lillestrøm
Nå vet ikke jeg hvor mange krattet bruker å møte opp på Åråsen, sist gang jeg var på Åråsen når Molde spilla der er lenge siden og da var dem ikke mange, kunne ikke høre noe synging eller se noe tegn til liv fra dem den gangen, men da stod jo jeg midt på KFL feltet og da skal man jo normalt ikke høre dem heller.
Hvor mange møter dem opp med normalt på Åråsen da?FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Kommentar
-
Iflg. artikkelen fra Aftenposten om casuals i nyhetstråden, møtes ultras på Tims og ikke på Martin's. Jeg håper ikke dette skjer på søndag, men at flest mulig medlemmer av KFL møter i kjeller'n på tribunemøte kl.15:45! Oppfordingen er herved sendt UFC og MB1917. Sammen er vi sterkest!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
-
Iflg. artikkelen fra Aftenposten om casuals i nyhetstråden, møtes ultras på Tims og ikke på Martin's. Jeg håper ikke dette skjer på søndag, men at flest mulig medlemmer av KFL møter i kjeller'n på tribunemøte kl.15:45! Oppfordingen er herved sendt UFC og MB1917. Sammen er vi sterkest!
De var på tims sist gang også...LillestrømKommentar
-
Iflg. artikkelen fra Aftenposten om casuals i nyhetstråden, møtes ultras på Tims og ikke på Martin's. Jeg håper ikke dette skjer på søndag, men at flest mulig medlemmer av KFL møter i kjeller'n på tribunemøte kl.15:45! Oppfordingen er herved sendt UFC og MB1917. Sammen er vi sterkest!
Med andre ord, ingen i UFC eller MB kommer på noe tribunemøtet imorgen.
Ses på Tims alle ultras venner.Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
para gritarle a la FIFA:
¡Que ellos son el gran ladrón!Kommentar
-
VOKS OPP!!!Kommentar
-
Voks opp sjælKommentar
-
Hvis det stemmer det du sier, at ingen av ultrasgruppene stiller på tribunemøte, synes jeg det er synd. Jeg oppfordrer dere til å revurdere dette!NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.
Mvh
Mr.JordbakkeKommentar
Kommentar