En enormt viktig kamp for fugla. La oss bidra til at spillerne får årets første seier.
Stemingstråd LSK-Molde, Åråsen stadion søndag 20. april kl. 18
Collapse
X
-
UFC og MB er på plass på Åråsen som alltid når det er match.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Hva mener dere som faktisk står på felt-a?
Og Ronnie?Kommentar
-
For min del ser jeg helst at de gode, gamle forsangerne kommer tilbake.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
En virkelig utfordring for alle Lillestrøm fans på søndag. Det er NÅ det gjelder å støtte laget 100%. I medgang kan tilogmed vikinghordene lage stemning. Ok, nå overdrev jeg litt Men det er nå vi må vise hvem som er norges beste fans.
Blir vel felt a på oss igjen ser det ut som...................Kommentar
-
Hoseth sier til aftenposten at han håper dem scorer først og at da kanskje fansen går mot sine egne !?!?!? det jeg lurer på er om Hoseth kanskje tror dem spiller mot Brann? haha
KFL går da vel for pokker ikke mot sine egne, er vel ingen som er så flink når det går dritt dårlig som det vi er?
Kommentar
-
Han har tydeligvis ikke fått med seg at KFL ikke har peiling på hvordan supportere skal være. Vi er tross alt dumme som synger når laget ligger under. Livet på tribunen skal følge lagets, var det vel en smart Stabæk-supporter (tror jeg) som sa.
Godt han sier at vi lager liv iallefall, og hvor vanskelig det er å spille mot lagets 12 mann og dermed hvor viktig det er at fansen støtter.
Kanskje vi ikke er så dumme alikevelIf you're not living on the edge, you take up too much room!Kommentar
-
Genial sjanse til å virkelig få lufta røsten til sønda`n...
Uhyre viktig bunnoppgjør, Hoseth`s skryt av KFL og ikke minst skikkelig" sydenvær" ifølge værmeldinga gjør at vi har litt å leve opp til...
Motstanden fra krattet er vel ikke akkurat i europaklassen, men er jo motiverende i seg sjøl å pisse såpass på dem at de ikke engang hører sine egne sanger til vår hemmelige "beundrer"...FUGLA TIL VI DØR!Kommentar
-
Dersom ikke Tommy eller Tony stiller, så tar jeg nok en økt. Heldigvis har jeg en PVR fra Get, så kampen kan jeg se i opptak.Mvh Ronnie "The Runner"
LSK for alltid
Kanari-Fansen Lillestrøm, sammen for Fugla!Kommentar
-
stå mye skrått og beveg deg så får du med en del av kampen i ny og da ligger i nakken vettUFC ~ Gulsvarte Brødre
Kommentar
-
Da regner jeg med at dere møter opp på tribune møtet, slik at vi slipper 2 sanger som går samtidig.
Dog vil jeg helst ha Tony/Tommy tilbake på normal plass.Kanarifugla flyr høyt i år!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar