Stemingstråd LSK-Molde, Åråsen stadion søndag 20. april kl. 18

Collapse
X

• Tid
  • Show
Clear All
new posts
  • tullebukk
    Seniormedlem
    Hjelp, skaff meg et liv!
    • Nov 2006
    • 5446

Ufc please kom tilbake ,det var ikke bra synging fra midten av felt c og oppover.Kan til og med tollerede en to stangs som gjør at jeg ikke ser en corner.Og hvis dere ikke står på stolene så tar jeg nesten og spanderer en øl på dere også.

Kommentar

• UFM1
      Seniormedlem
      Hjelp, skaff meg et liv!
      • Apr 2007
      • 2008

Opprinnelig skrevet av tullebukk
      Ufc please kom tilbake ,det var ikke bra synging fra midten av felt c og oppover.Kan til og med tollerede en to stangs som gjør at jeg ikke ser en corner.Og hvis dere ikke står på stolene så tar jeg nesten og spanderer en øl på dere også.
      tostangs bruker dem ikke.. hvertfall ikke med ultras på
      Lillestrøm

Kommentar

• tullebukk
        Seniormedlem
        Hjelp, skaff meg et liv!
        • Nov 2006
        • 5446

En ting som iriterer meg på feltet er alle dere som hele tiden står å prater i mobiltlf under kampen og gjerne midt i sanger,dette er en uting som må bort.:???: eller?

Kommentar

• Vestfold Kanaris
          Seniormedlem
          Hjelp, skaff meg et liv!
          • Oct 2004
          • 4583

Opprinnelig skrevet av tullebukk
          En ting som iriterer meg på feltet er alle dere som hele tiden står å prater i mobiltlf under kampen og gjerne midt i sanger,dette er en uting som må bort.:???: eller?
          Jeg foreslår utvidelse av forbudslista.

* Mobiltelefon er strengt forbudt å ta med seg på match. Prøver man å omgå dette blir tlf beslaglagt og utestengelse i 3 kamper venter.

* Småprating ala hvor drita man ble forrige tirsdag etc. Skal det slås knallhardt ned på, minimum 2 kampers karantene. Er det fler enn 2 personer som deltar i småpratinga utvides straffen iom. at det nå er en gruppe som bryter reglene. Utestengelse ut sesongen for hele gruppa.
          LOUD
          PROUD
          ULTRA

Kommentar

• _Jonern
            Seniormedlem
            Hjelp, skaff meg et liv!
            • Jan 2004
            • 4400

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
            Jeg foreslår utvidelse av forbudslista.

* Mobiltelefon er strengt forbudt å ta med seg på match. Prøver man å omgå dette blir tlf beslaglagt og utestengelse i 3 kamper venter.

* Småprating ala hvor drita man ble forrige tirsdag etc. Skal det slås knallhardt ned på, minimum 2 kampers karantene. Er det fler enn 2 personer som deltar i småpratinga utvides straffen iom. at det nå er en gruppe som bryter reglene. Utestengelse ut sesongen for hele gruppa.
            Da blir man hvertfall kvitt kjerringer på feltet t-t-t-oooog du an?
            ..................

Kommentar

• morten
              Seniormedlem
              Hjelp, skaff meg et liv!
              • Feb 2004
              • 2156

Får håpe medlemsjekket får silt ut de ikkesyngende på felt c..
              Badekar
              http://www.youtube.com/watch?v=BwmrMUusqgI

Kommentar

• mr.Jordbakke
                Seniormedlem
                Hjelp, skaff meg et liv!
                • Jun 2005
                • 3845

Opprinnelig skrevet av Vestfold Kanaris
                Tja, jeg skjønner forslaget, men jeg vil fortsatt ha anledning til å komme med en stemningsrapport til brutter'n når han er på ferie uten internettforbindelse.
                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                Mr.Jordbakke

Kommentar

• Petter Ø
                  Seniormedlem
                  Hjelp, skaff meg et liv!
                  • Mar 2004
                  • 3008

Opprinnelig skrevet av mr.Jordbakke
                  Tja, jeg skjønner forslaget, men jeg vil fortsatt ha anledning til å komme med en stemningsrapport til brutter'n når han er på ferie uten internettforbindelse.
                  Så lenge han synger i andre enden er det greit
                  Petter Ø - Kreativ Kanaris
                  http://www.youtube.com/kreativkanaris Subscribe,rate and appreciate
                  Støtt Fugla-Tifo med 30 kroner - Send KANARI TIFO til 2401

Kommentar

• tullebukk
                    Seniormedlem
                    Hjelp, skaff meg et liv!
                    • Nov 2006
                    • 5446

Opprinnelig skrevet av SvartogGulKanarifugl
                    Så lenge han synger i andre enden er det greit
                    Og med høytaleren på.

Kommentar

• Rovfugl
                      Seniormedlem
                      Hjelp, skaff meg et liv!
                      • Apr 2004
                      • 3672

å bekymre seg for stemninga på Åråsen er noe jeg stort sett aldri gjør, kun EN gang har jeg bekymra meg LITT, og det var etter den uka med en del turbulenser før engakampen, men det viste segt å være en bortkasta bekymring!
                      Bekymrer meg heller ikke mot Molde nå til helga, at KFL skulle få konkuranse fra krattet....... da vinner jeg nok førstepremien i lotta med like stor sannsynlighet.
                      må vel tippe lotto til helga:-)
                      DØ FOR FUGLA!!!
                      http://www.fluefiskebloggen.no
                      LSK er min religion
                      Ujah er min gud

Kommentar

• iL
                        Seniormedlem
                        --==FORUMRUNKER==--
                        • Jan 2004
                        • 10771

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                        å bekymre seg for stemninga på Åråsen er noe jeg stort sett aldri gjør, kun EN gang har jeg bekymra meg LITT, og det var etter den uka med en del turbulenser før engakampen, men det viste segt å være en bortkasta bekymring!
                        Bekymrer meg heller ikke mot Molde nå til helga, at KFL skulle få konkuranse fra krattet....... da vinner jeg nok førstepremien i lotta med like stor sannsynlighet.
                        må vel tippe lotto til helga:-)
                        Krattet....latterlig gjeng. Hørte i går at de ikke tør å komme til Martins på Søndag, grunnet alt "bråket" og de farlige ultrasene. De møtes dermed på Tempest i Oslo i steden.

Kanarifugla flyr høyt i år!

Kommentar

• Rovfugl
                          Seniormedlem
                          Hjelp, skaff meg et liv!
                          • Apr 2004
                          • 3672

Opprinnelig skrevet av iL
                          Krattet....latterlig gjeng. Hørte i går at de ikke tør å komme til Martins på Søndag, grunnet alt "bråket" og de farlige ultrasene. De møtes dermed på Tempest i Oslo i steden.

ja jeg leste det på forumet deres, var noen få sjeler som nevnte dem hadde lyst å ta turen innom. Skjønner ikke det helt..... selv om jeg er fra Tromsø så føler jeg meg hjemme på Martins/Åråsen/Lillestrøm
                          Nå vet ikke jeg hvor mange krattet bruker å møte opp på Åråsen, sist gang jeg var på Åråsen når Molde spilla der er lenge siden og da var dem ikke mange, kunne ikke høre noe synging eller se noe tegn til liv fra dem den gangen, men da stod jo jeg midt på KFL feltet og da skal man jo normalt ikke høre dem heller.
                          Hvor mange møter dem opp med normalt på Åråsen da?
                          DØ FOR FUGLA!!!
                          http://www.fluefiskebloggen.no
                          LSK er min religion
                          Ujah er min gud

Kommentar

• Martini
                            Seniormedlem
                            Myklebust Light
                            • Aug 2007
                            • 294

Opprinnelig skrevet av Rovfugl
                            ja jeg leste det på forumet deres, var noen få sjeler som nevnte dem hadde lyst å ta turen innom. Skjønner ikke det helt..... selv om jeg er fra Tromsø så føler jeg meg hjemme på Martins/Åråsen/Lillestrøm
                            Nå vet ikke jeg hvor mange krattet bruker å møte opp på Åråsen, sist gang jeg var på Åråsen når Molde spilla der er lenge siden og da var dem ikke mange, kunne ikke høre noe synging eller se noe tegn til liv fra dem den gangen, men da stod jo jeg midt på KFL feltet og da skal man jo normalt ikke høre dem heller.
                            Hvor mange møter dem opp med normalt på Åråsen da?
                            Blei vel ikke noe av den organiserte bussturen deres, så mulig det gir en liten "knekk" i antallet som tar turen...Blir vel fort en liten gjeng fra avdelinga her på østlandet, men tipper ikke mer enn et sted mellom 50-100 stk...altså ikke voldsomt med motstand....redd for at tilskuertallet på Åråsen blir relativt lavt denna runden btw,å trur nesten jeg blir positivt overraska hvis det sniker seg over 8000:???:....håper jeg tar feil...
                            FUGLA TIL VI DØR!

Kommentar

• King_Raymond
                              Seniormedlem
                              Hjelp, skaff meg et liv!
                              • Nov 2003
                              • 4987

Får vel ta en tur dit å skremme dem på Søndag tenker jeg
                              Ultras Felt C Lillestrøm

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                Seniormedlem
                                Hjelp, skaff meg et liv!
                                • Jun 2005
                                • 3845

Iflg. artikkelen fra Aftenposten om casuals i nyhetstråden, møtes ultras på Tims og ikke på Martin's. Jeg håper ikke dette skjer på søndag, men at flest mulig medlemmer av KFL møter i kjeller'n på tribunemøte kl.15:45! Oppfordingen er herved sendt UFC og MB1917. Sammen er vi sterkest!
                                NB! Sitering av mine innlegg kan ikke forekomme i andre medier enn dette forum uten skriftlig avtale med undertegnede.

Mvh
                                Mr.Jordbakke

Kommentar

• UFM1
                                  Seniormedlem
                                  Hjelp, skaff meg et liv!
                                  • Apr 2007
                                  • 2008

Iflg. artikkelen fra Aftenposten om casuals i nyhetstråden, møtes ultras på Tims og ikke på Martin's. Jeg håper ikke dette skjer på søndag, men at flest mulig medlemmer av KFL møter i kjeller'n på tribunemøte kl.15:45! Oppfordingen er herved sendt UFC og MB1917. Sammen er vi sterkest!

De var på tims sist gang også...
                                  Lillestrøm

Kommentar

• Simeone
                                    Seniormedlem
                                    Myklebust Light
                                    • Apr 2008
                                    • 761

Sammen er vi sterke? Ja, jøss! Kanskje når det passer KFL ihvertfall. Lojalitet til andre medsupportere og sammen er vi sterke er noe som ikke eksisterer i Lillestrøm sitt supportermiljø.

Med andre ord, ingen i UFC eller MB kommer på noe tribunemøtet imorgen.

Ses på Tims alle ultras venner.
                                    Si yo fuera Maradona saldría en mondovision,
                                    para gritarle a la FIFA:
                                    ¡Que ellos son el gran ladrón!

Kommentar

• skotten
                                      Seniormedlem
                                      Hjelp, skaff meg et liv!
                                      • Apr 2004
                                      • 1794

Opprinnelig skrevet av Simeone
                                      Lojalitet til andre medsupportere og sammen er vi sterke er noe som ikke eksisterer i Lillestrøm sitt supportermiljø.
                                      Så Kanari-Fansens styremedlemmer ofret overhode ikke en svettedråpe for å få utestengelsene til MB og UFC opphevet? Takken de får er en sutregjeng som setter seg på Tims og boikotter tribunemøtet.

VOKS OPP!!!

Kommentar

• Vestfold Kanaris
                                        Seniormedlem
                                        Hjelp, skaff meg et liv!
                                        • Oct 2004
                                        • 4583

Opprinnelig skrevet av skotten
                                        Så Kanari-Fansens styremedlemmer ofret overhode ikke en svettedråpe for å få utestengelsene til MB og UFC opphevet? Takken de får er en sutregjeng som setter seg på Tims og boikotter tribunemøtet.

VOKS OPP!!!
                                        Du aner ikke hva du snakker om, du får undersøke litt om hva som har skjedd i kulissene før du uttaler deg!

Voks opp sjæl
                                        LOUD
                                        PROUD
                                        ULTRA

Kommentar

• mr.Jordbakke
                                          Seniormedlem
                                          Hjelp, skaff meg et liv!
                                          • Jun 2005
                                          • 3845

Opprinnelig skrevet av Simeone
                                          Sammen er vi sterke? Ja, jøss! Kanskje når det passer KFL ihvertfall. Lojalitet til andre medsupportere og sammen er vi sterke er noe som ikke eksisterer i Lillestrøm sitt supportermiljø.
                                          Uten at kjenner hele historien, vil jeg tro at uten KFLs styre hadde UFC og MB antakelig fortsatt vært utestengt. Så å hevde at KFL ikke har vist lojalitet overfor alle sine medlemmer synes jeg er en drøy påstand. KFL er sterkest hvis alle trekker i samme retning ved å lage best mulig stemning på tribunen for å støtte gutta på banen. Å hevde noe annet er feil.

Hvis det stemmer det du sier, at ingen av ultrasgruppene stiller på tribunemøte, synes jeg det er synd. Jeg oppfordrer dere til å revurdere dette!

Mvh
                                          Mr.Jordbakke

Kommentar

Working...