Du leser nå forumet som en gjest. Dette gir kun begrenset adgang til forumet og dets funksjonaliteter. Ved å registrere deg gratis, får du tilgang til å delta i diskusjonen, sende private meldinger (PM) til andre brukere, svare på avstemninger, se på vedlegg, tilgang til kalenderen, samt mange andre ting. Ved å registrere deg, får du også tilgang på mange andre nyttige funksjoner, som for eksempel at forumet gir deg beskjed om nye innlegg siden ditt forrige besøk - uansett hvor i verden du logger deg på!
Registrering er raskt, enkelt og helt gratis, så bli med i dag!
Dersom du har problemer med registreringen eller brukerkontoen din, kan du kontakte oss.
Hei, Gjest! Vi trenger flere moderatorer til forumet vårt. Har du lyst til å bli med i moderatorteamet, så ta kontakt med rEPPA.
Stemingstråd LSK-Molde, Åråsen stadion søndag 20. april kl. 18
Greit å ikke pipe på sine egne, men det er faen ikke mye å stå igjen og synge for heller! Faens søplespillere som ikke gidder å løpe omtrent. JOBB FOR LØNNA FOR HELVETE!!
Ja jeg er sur. Drittlei av dette i kamp etter kamp.
men dette var rett fra avspark i 2, og de var ikke dårlig rett fra avspark, og hvordan forklarer du det da med at synginga blir 10x bedre etter scoringa dems
det var litt merkelig igrunn.. Chris kommer med et forslag om at vi må gjøre noe som ingen andre har gjort, å da kommer han opp med et forlsag om å vifte med buksa..
Greit å ikke pipe på sine egne, men det er faen ikke mye å stå igjen og synge for heller! Faens søplespillere som ikke gidder å løpe omtrent. JOBB FOR LØNNA FOR HELVETE!!
Ja jeg er sur. Drittlei av dette i kamp etter kamp.
Vi sto å sang for full hals hele kampen igennom. Når spillera ikke kan spille fotball, så får de faen meg komme bort å takke for at vi gidder å betale. Bare for å stå der å gaule, men dem pumper lange baller opp mot OO og Sundgodt. Hvis ikke fansen får sitt så kan det faktisk hende at det blir mye mer piping i kampene som kommer.
for første gang i mitt liv så begynte jeg faktisk å lese litt på dagbladet kommentarene nedenfor artikkelen om fugla... så en som skrev dette:
Hørte at kanarifansen hadde ropt: "THOMAS HOLM ER RÆVVA, UNGEN HANS HAR DÆVVA" ...........Er det mulig å være så jævlig stygge????
Regner med og håper at dette bare er løgn!
Jeg hørte ikke noe i den duren i det heletatt. Men jeg stod på felt c og hørte ikke alt som kom fra felt. Det er sikkert noen her som kan bekreft eller avkrefte at detta har blitt syngi.
Jeg håper det bare er oppspinn, for sånt skal ikke komme fra Kanarifeltet
Jeg er helt enig. Jeg fikk ikke med meg noe som kan ligne en gang.. men er startet tråder om det på vgdebatt, og dagblah... "en som har hørt av onkelen sin som var på kampen"
for første gang i mitt liv så begynte jeg faktisk å lese litt på dagbladet kommentarene nedenfor artikkelen om fugla... så en som skrev dette:
Hørte at kanarifansen hadde ropt: "THOMAS HOLM ER RÆVVA, UNGEN HANS HAR DÆVVA" ...........Er det mulig å være så jævlig stygge????
Regner med og håper at dette bare er løgn!
Hørte ingenting av dette på felt B iallefall.
Dem har en syv sider lang debatt på VGD også.
En bruker som "har en onkel som har hatt sesongkort på Åråsen i 20 år, som er sjokkert over å ha hørt Kanari-Fansen synge "Thomas Holm er ræva, ungen hans har dævva"".
Imponerende at folk klarer å dra konklusjonen om at "KFL er en gjeng usiviliserte lavpannede idioter" fordi en bruker på VGD har hørt fra sin onkel at den sangen ble sunget på Åråsen.
Noen som kan bekrefte at dem hørte det, og isåfall hvor?
Merknad: Debattanten kan i innlegget over ha fremvist en rekke negative personlighetstrekk, inkludert, men ikke begrenset til, manglende intellekt, fintfølelse, dannelse, tankekraft, visdom, empati, solidaritet, rettferdighet, måtehold, og mot.
Dem har en syv sider lang debatt på VGD også.
En bruker som "har en onkel som har hatt sesongkort på Åråsen i 20 år, som er sjokkert over å ha hørt Kanari-Fansen synge "Thomas Holm er ræva, ungen hans har dævva"".
Imponerende at folk klarer å dra konklusjonen om at "KFL er en gjeng usiviliserte lavpannede idioter" fordi en bruker på VGD har hørt fra sin onkel at den sangen ble sunget på Åråsen.
Noen som kan bekrefte at dem hørte det, og isåfall hvor?
Den ble ikke synget i kozehjørnet eller av noen på felt-a som jeg fikk med meg
kanskje SS tribunen må stå frem?
Neida, tviler på at noen i det hele tatt sang dette her gitt
Denne onkelen eller medier får komme med et ca. tidspunkt når dette angivelig skal ha skjedd, så er det bare å sjekke lydloggen så vil man mest trolig høre at KFL sang en helt annen sang.
Fokus på denne episoden kan vi legge død og avvise totalt med mindre noen kommer med noe mer konkret i de påstandene. KFL som enhet har garantert ikke sunget noe om Thomas og det meget sørgelig han opplevde.
Det ble sågar laget en støttetråd her på forumet til Thomas Holm da nyheten ble kjent og da spilte han fremdeles i Vålerenga.
Ut fra det jeg forstår, er det en svært useriøs bruker som har funnet på dette. Han har antagelig funnet på dette rimet selv. Man er ganske syk i hodet når man finner på slik.
Det hørtes uansett bra ut på TV og stemningen på puben var knallbra Perioder kunne vært bedre ,men nå gjelder det kun å se fram til Brann i Bergen. Da blir det endelig litt tribuneliv for Bergen Ultras og NHH Kanaris igjen
Tankegangen til AS Norge: Det skal kvoteres inn. Man skal ikke velge de beste kandidatene. Man skal velge inn de små og svake sånn at de også kan få noe å glede seg over
Bra vær, bra oppladning, og bra trøkk fra tribunen. Nok en gang: takk til alle som gir jernet for Fugla.
Skrevet av Kanari-Fansen Lillestrøm
Stemninga i dag var intens og iherdig - masse positivitet, humor og trøkk.
- Tross et LSK på bånnplass og med 0-3 i sekken mot erkisen forrige helg gir hele feltet sko, bukse, hud og hår for å hjelpe gutta opp og fram.
- "Vi er Fugla i fra Lillestrøm, Sportsklubben som er fra Åråsen.." runger som faen etter Moldes utlikning.
Da er ting som de skal være. Fra (det åpne) tribunemøtet på Martins til betongen på Åråsen. Folk møter opp og er gærne! Er det høl i gjerdet på Gaustad?
Et KFL som viser denne mentaliteten og innsatsen gir laget vårt den støtten de trenger for å kjempe seg ut av uføret.
Nå følger Brann borte. Turopplegget presenteres i annen artikkel her på sida.
Kast alle hemninger og hiv deg på bussen til Bergen. Fugla trenger DEG!
Tilslutt vil de gærne få det godt!
Vi er Kanari-Fansen - holder aldri kjeft!
Støtt FuglaTifo! Sett inn valgfritt beløp på kontonummer 6201 05 41919. Merk med tifostøtte.
Kommentar