Hovedforsanger bør helt klart stå nederst foran feltet så alle kan se og høre hva som blir startet. Vanskelig å få med seg den nederste halvdelen på det som startes nå, spesielt visuelt.
Stemningstråd: LSK-HamKam, Åråsen søndag 25. mai kl. 18
Collapse
X
-
-
Ser at mange slakter stemninga. Helt forståelig, for den var ikke mye å skryte av. Allikevel har jeg ikke noe problem med å forstå at det ble sånn. Jeg er vanligvis en som synger, hopper og gjør mitt beste uansett resultat, men i dag klarte jeg rett og slett ikke. Om det var det frustrerende dårlige spillet, at frykten for nedrykk begynte å sige inn eller noe annet som var årsaken, aner jeg ikke. Men kredd til de som sang og la ned en god innsats. Tifo-gruppa fortjener også en klapp på skulderen.
fugla 4 life!I med og Motgang vi er LILLESTRØMKommentar
-
Slikt vises ofte på de kampene jeg ser på TV at det veldig ofte ikke klappes eller hoppes mye fra et stykke nedenfor forsanger og nedover.
En forsanger som står forran hele feltet og maner til synging/hopping/klapping vil jeg mene får en større effekt ?Kommentar
-
Tjah.
Skjønner at jeg har vært borte en stund. Syntes det var ok stemning og lillesøsteren min som var på kfl for første gang måtte til tider holde seg for ørene. Men så sto vi rett bak trommisen også da. Bare synd hun ikke fikk med seg stemninga og trøkket som det hadde vært der hvis vi hadde klistra den i nota. Det lar tydligvis vente på seg om dagen.......:evil:________
-Life is what happens while you are busy makeing plans.Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar